Engagement rate το καλοκαίρι
Κάθε εποχή έχει και τις δικές της απαιτήσεις, αφού επηρεάζει σημαντικά την ψυχολογία όλων μας. Αυτό είναι ένα στοιχείο που πρέπει να έχεις κατά νου όταν σχεδιάζεις τη στρατηγική που θ’ ακολουθήσεις στα social media. Το επιτυχημένο digital marketing λαμβάνει κάθε στοιχείο υπόψη για να δημιουργήσει καμπάνιες που θα συνεχίσουν να έχουν ψηλό engagement rate σε κάθε εποχή.
Σ’ αυτό το άρθρο, σου δείχνουμε εύκολους τρόπους για να κρατήσεις το ενδιαφέρον του κοινού σου αμείωτου καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. Έτσι, θα συνεχίσεις να βλέπεις υψηλό engagement ακόμα και τους πιο αργούς μήνες του χρόνου.
#1 Κάνε Καλοκαιρινά Posts
Η ιδιαιτερότητα του καλοκαιριού είναι πως πρόκειται για μια εποχή όπου όλοι έχουν μια πιο χαλαρή διάθεση. Επιπλέον, ένα μεγάλο μέρος του κοινού σου έχει άδεια κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, κι έτσι έχει την ευκαιρία να χαλαρώσει. Αυτό σημαίνει πως έχει περισσότερο διαθέσιμο χρόνο, μέσα στον οποίο θέλει να διασκεδάσει. Γι’ αυτό το λόγο, και τα posts στα social media θα πρέπει να προσαρμοστούν ώστε ν’ ανταποκρίνονται σ’ αυτήν την ανανεωμένη διάθεση των followers σου.
#2 Μάθε τις Συνήθειες του Κοινού σου
Όπως αναφέραμε παραπάνω, οι χρήστες των social media αποκτούν διαφορετικές συνήθειες το καλοκαίρι. Ενδεικτικά, περνούν περισσότερο χρόνο online και κάνουν scroll για να βρουν περιεχόμενο που θα τους διασκεδάσει. Το καλοκαίρι είναι πιο σημαντικό από ποτέ για να βρεις τη σωστή πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιεί το target audience σου, αφού είναι σίγουρο πως θα είναι ενεργοί αυτό το διάστημα. Επιπλέον, κάνε έρευνα για να εντοπίσεις τις καλύτερες ώρες για να δημοσιεύεις τα posts σου.
#3 Διοργάνωσε ένα Καλοκαιρινό Giveaway
Οι διαγωνισμοί και τα giveaways αποτελούν μια παγιωμένη στρατηγική στα social media marketing και δικαιολογημένα. Το κοινό σου ανταποκρίνεται στους διαγωνισμούς, αφού του αρέσει να κερδίζει. Γι’ αυτό και είναι μια καλή στρατηγική να διοργανώσεις ένα giveaway το καλοκαίρι, όπου το engagement τείνει να πέσει σε χαμηλότερα επίπεδα. Έτσι, θα έχεις δημοσιεύσεις με πολλά likes και σχόλια, ενώ θα ενθαρρύνεις και τους followers σου να μοιραστούν το post στα stories τους και να έχεις ακόμα μεγαλύτερο reach.
#4 Κάνε Ερωτήσεις και Polls
Γενικά είναι μια πολύ καλή τακτική να κάνεις διάφορες ερωτήσεις στο κοινό σου, αφού τους παρακινείς ν’ αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σου. Τα stories μάλιστα σου δίνουν πολλές δυνατότητες για engagement. Για παράδειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις stickers για να κάνεις ερωτήσεις, quizzes ή ακόμα και polls. Όλα αυτά τα εργαλεία, ωθούν τους followers σου να σου πουν τη γνώμη τους, αλλά και να δημιουργήσουν μια πιο στενή σχέση με το brand σου.
#5 Ζήτα απ’ τους Followers να Μοιραστούν το Δικό τους Περιεχόμενο
Το user generated content αποτελεί μια τάση στο social media marketing που θα συνεχίσει να κυριαρχεί. Έτσι, μπορείς να δημιουργήσεις μια καμπάνια μέσα απ’ την οποία ζητάς απ’ τους followers σου να δημοσιεύσουν το δικό τους περιεχόμενο, κάνοντας tag την επιχείρησή σου. Μια τέτοια καμπάνια συνοδεύεται συνήθως από ένα branded hashtag.
Άφησε τους ειδικούς της SocialME να οργανώσουν και ν’ αναβαθμίσουν την παρουσία σου στα social media αυτό το καλοκαίρι. Επικοινώνησε μαζί μας για να δημιουργήσουμε μια στρατηγική που ταιριάζει στο brand σου και θα αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον του κοινού σου.
Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;
Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!