Μαζί με την καινούργια χρονιά αποφάσισες κι εσύ να κάνεις μια καθοριστική κίνηση για το μέλλον σου. Τα e-shop αυτήν την περίοδο ανθίζουν και δικαίως, μιας και οι περισσότεροι πλέον προτιμούν το Διαδίκτυο για τις αγορές τους. Παρ’ όλα αυτά, έχε πάντα κατά νου, ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Έτσι, για να έχεις μια εγγυημένη επιτυχία στο e-shop σου, καλό θα ήταν να ακολουθήσεις ορισμένες συμβουλές.
Σε αυτό το άρθρο, σου προτείνουμε να κάνεις ορισμένες ενέργειες για το καινούργιο σου e-shop. Με αυτό τον τρόπο θα ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου και θα προσελκύσεις πολλούς πελάτες.
-
Ανακάλυψε το Mobile First Design
Μέχρι τώρα, άκουγες πως πρέπει να κατασκευάσεις το e-shop σου με τους κανόνες του responsive design. Η τελευταία τάση όμως, για το σχεδιασμό τέτοιων ιστοσελίδων είναι η εφαρμογή ενός mobile first design. Σύμφωνα με αυτό, τα πρότυπα και ο αρχικός σχεδιασμός πραγματοποιείται για τη βέλτιστη εμφάνιση του e-shop στη μικρή οθόνη ενός κινητού τηλεφώνου. Στη συνέχεια, γίνεται προσαρμογή για τις πιο μεγάλες οθόνες. Αυτού του τύπου ο σχεδιασμός γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, μιας και η πλοήγηση από τα κινητά τηλέφωνα κυριαρχεί. Αν το e-shop είναι σχεδιασμένο με αυτόν τον τρόπο, τότε σίγουρα θα έχεις από την αρχή προβάδισμα, έναντι των ανταγωνιστών σου.
-
Αποφάσισε τη Μακροπρόθεσμη Στρατηγική Εκπτώσεων και Προσφορών
Ο λόγος για τον οποίο πολλοί καταναλωτές στρέφονται στο Διαδίκτυο για τις αγορές τους είναι το γεγονός ότι μπορούν να βρουν διάφορες προσφορές. Μπορούν μάλιστα, να συγκρίνουν τις τιμές από e-shop σε e-shop, μέσω ιστοσελίδων, όπως είναι το Skroutz ή το Best Price. Με τον ίδιο τρόπο πουτηρείς ημερολόγιο για τις αναρτήσεις στα social media, προσπάθησε να αποφασίσεις από πριν τη στρατηγική, που θες να ακολουθήσεις. Οι προσφορές, που θα κάνεις, δεν θα αφορούν μόνο τις επίσημες περιόδους εκπτώσεων, αλλά μπορούν να αναφέρονται και σε άλλες πιο ειδικές μέρες.
-
Ενημέρωνε Συχνά τα Προϊόντα το e-shop σου
Ο πιο σίγουρος τρόπος, για να χάσεις τους πελάτες, που αποκτάς με κόπο, είναι να τους δυσαρεστήσεις. Αν παραγγέλνουν ένα προϊόν, το οποίο δεν είναι διαθέσιμο, ή καθυστερεί να αποσταλεί, τότε ενδεχομένως, να δεις ακυρώσεις στις παραγγελίες, ή απλά, να μην προτιμήσουν το e-shop σου ξανά. Προσπάθησε να έχεις ενήμερη την κατάσταση των προϊόντων, μέσα στο e-shop. Μην αναφέρεις μόνο αν είναι διαθέσιμο το προϊόν, αλλά συμπεριέλαβε και πληροφορίες, που αφορούν το χρόνο αποστολής.
-
Γράψε Έξυπνες Περιγραφές για τα Προϊόντα σου
Όταν καταχωρείς ένα προϊόν στο e-shop σου πρέπει να φροντίζεις να πληροί κάποιες προδιαγραφές. Αρχικά, ανέβασε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, οι οποίες να το παρουσιάζουν από όλες τις πλευρές του. Επίσης, ανάφερε ρητά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, όπως είναι το μέγεθός, το υλικό του, αλλά και τα διαθέσιμα χρώματά του. Αλλά αυτό που τελικά θα πείσει τον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν είναι η περιγραφή του. Προσπάθησε να γράψεις μια λεπτομερή περιγραφή, η οποία όμως, να κρατάει το ενδιαφέρον του χρήστη. Σε μικρές δόσεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις και λίγο χιούμορ.
-
Μην Κουράζεις τη Λίστα σου με Υπερβολικά E-mail
Μαζί με το e-shop, σίγουρα διατηρείς και κάποια λίστα για newsletter. Όλοι αυτοί είναι χρήστες, που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα, που διαθέτεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Θα πρέπει να βρεις μια ισορροπία στα e-mail που τους στέλνεις. Αν είναι πολλά, τότε θα ξεκινήσουν να διαγράφονται από τη λίστα. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να κρατήσεις αυτήν την επικοινωνία για σημαντικές ανακοινώσεις, όπως είναι η έναρξη ειδικών προσφορών.
Η επιτυχία του e-shop σου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένας από τους σημαντικότερους είναι ο σχεδιασμός του.
Επικοινώνησε άμεσα μαζί μας, για μια δωρεάν εκτίμηση του e-shop σου.