Μέχρι σήμερα οι μικρές κι οι συνοικιακές επιχειρήσεις δεν ένιωθαν την ανάγκη να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα. Οι αλλαγές στην καθημερινότητά μας όμως, έχουν αναδείξει τη σημασία ενός e-shop για κάθε είδος επιχείρησης.
Έτσι, έχει έρθει η ώρα για να ενισχύσεις την ηλεκτρονική παρουσία της μικρής σου επιχείρησης. Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις όλα τα μυστικά για να αποκτήσεις μια αποτελεσματική ιστοσελίδα που θα σε βοηθήσει στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων σου.
#1 Δώσε Προσοχή στο Domain Name
Το domain name είναι συνήθως η πρώτη επαφή των χρηστών με την ιστοσελίδα της μικρής σου επιχείρησης. Για να διευκολύνεις τους χρήστες, επίλεξε ένα που να είναι εύκολο στην απομνημόνευση. Για παράδειγμα, φρόντισε να μην έχει παύλες ή αριθμούς και να έχει ένα εύκολο extension, όπως είναι το gr.
#2 Επίλεξε τη Σωστή Πλατφόρμα για το E-shop σου
Μια ακόμα σημαντική επιλογή που έχεις να κάνεις πριν την ανάπτυξη του e-shop σου είναι η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσεις. Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια πληθώρα από πλατφόρμες που κατασκευάζουν e-shop. Η κάθε μία από αυτές έχει διαφορετικές δυνατότητες και περιορισμούς. Έτσι, μελετώντας τις λειτουργίες τους, θα βρεις αυτή που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σου.
#3 Σκέψου σαν Επισκέπτης της Ιστοσελίδας
Για να δημιουργήσεις μια επιτυχημένη ιστοσελίδα, θα πρέπει να είσαι σίγουρος πως προσφέρεις αυτό που ψάχνει το κοινό σου. Ένας εύκολος τρόπος για να το καταλάβεις αυτό είναι να την χρησιμοποιήσεις σαν επισκέπτης. Με αυτό τον τρόπο, θα ανακαλύψεις τους τομείς που απαιτούν προσοχή και να βελτιώσεις τη γενικότερη εμπειρία χρήστη.
#4 Απλοποίησε τη Διαδικασία του Checkout
Η πραγματοποίηση των πωλήσεων είναι εξαιρετικά σημαντική για μια μικρή επιχείρηση. Για αυτό το λόγο, πρέπει να βελτιστοποιήσεις το checkout. Η διαδικασία θα πρέπει να περιλαμβάνει σαφώς καθορισμένα βήματα που διευκολύνουν την ολοκλήρωση της αγοράς. Έτσι, θα μπορείς να είσαι σίγουρος πως δε χάνεις πελάτες που εγκαταλείπουν το καλάθι των αγορών τους.
#5 Βελτιστοποίησε την Ιστοσελίδα για τις Μηχανές Αναζήτησης
Το SEO είναι απαραίτητο για την προβολή της επιχείρησής σου στις μηχανές αναζήτησης. Με την υιοθέτηση των σωστών τεχνικών, η ιστοσελίδα σου θα εμφανιστεί σε όλους τους χρήστες που ενδιαφέρονται για αυτή. Ακόμα, η μικρή σου επιχείρηση θα επωφεληθεί πολύ από την εφαρμογή τεχνικών local SEO που θα ενισχύσουν την επισκεψιμότητα του φυσικού σου καταστήματος.
#6 Υιοθέτησε μια Συνεκτική Εικόνα για το Brand σου
Το branding δεν είναι μόνο μια διαδικασία για τις μεγάλες επιχειρήσεις. Η εικόνα του brand σου κάνει την επιχείρησή σου αξιομνημόνευτη, κι έτσι μπορείς να προσεγγίσεις ένα φανατικό κοινό. Όταν αποφασίσεις τα στοιχεία που θα απαρτίζουν το brand σου, ενσωμάτωσέ τα σε ολόκληρη την ιστοσελίδα σου, για να της προσδώσεις συνοχή.
#7 Αξιοποίησε το Social Proof
Το social proof για τις μικρές επιχειρήσεις είναι το στοιχείο που συμβάλλει αποφασιστικά στη δημιουργία πωλήσεων. Οι χρήστες που δεν γνωρίζουν την επιχείρησή σου θέλουν να δουν αποδείξεις για την ποιότητα των προϊόντων σου. Οι κριτικές των πελατών σου είναι ο καλύτερος τρόπος για να αναδείξεις τόσο τα προϊόντα σου όσο και την εξυπηρέτηση των πελατών σου.
#8 Ανάπτυξε Ένα Web Design που Αποπνέει Επαγγελματισμό
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως μια καλαίσθητη και λειτουργική ιστοσελίδα αποπνέει επαγγελματισμό. Στην περίπτωση ενός e-shop μάλιστα αυτά τα στοιχεία συμβάλλουν στη δημιουργία εμπιστοσύνης. Η μικρή σου επιχείρηση θα αναπτυχθεί ραγδαία με μια καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα.
#9 Χρησιμοποίησε Εικόνες Υψηλής Ανάλυσης
Ένα από τα στοιχεία που θα ενισχύσουν την ανάπτυξη του e-shop σου είναι οι εικόνες που θα χρησιμοποιήσεις. Για να αναδείξεις τα προϊόντα σου, θα ήταν καλό να κάνεις μια επαγγελματική φωτογράφιση, ώστε να μπορείς να ανεβάσεις εικόνες υψηλής ανάλυσης.
Κάθε μικρή επιχείρηση πρέπει πλέον να έχει μια ιστοσελίδα. Συμπλήρωσε τη φόρμα για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να ξεκινήσεις άμεσα την ανάπτυξή της.