Η ημερομηνία πλησιάζει! 24 Νοεμβρίου, 2017, είναι το φετινό “Black Friday”, δηλαδή η «Μαύρη Παρασκευή», την οποία και εκμεταλλεύονται Retailers ανά τον κόσμο, τόσο Physical, όσο και Online, για να κάνουν μοναδικές προσφορές στο αγοραστικό κοινό τους. Το ίδιο, συμβαίνει και για τη νεότερη, αλλά εξίσου δημοφιλή, “Cyber Monday”, η οποία και ακολουθεί την Black Friday, και, φέτος, είναι στις 27 Νοεμβρίου, 2017.
Τι και αν απομένουν, μόλις 3 ημέρες, για την Black Friday 2017, και 6 ημέρες, για τη Cyber Monday 2017;
Οι ειδικοί της SocialMe.gr, σας δίνουν τώρα μια λίστα από έξυπνα Tips και Tricks, για να σαρώσετε την Black Friday και τη Cyber Monday 2017, και να δείτε δραματική αύξηση των πωλήσεών σας, μέσα σε ένα χρονικό διάστημα, μόλις 4 ημερών
1. Στείλτε Emails – ΤΩΡΑ!
Μη χάνετε χρόνο! Αν έχετε δημιουργήσει ένα ισχυρό email list, με πελάτες οι οποίοι έχουν ήδη πραγματοποιήσει αγορές από το E-Shop σας, ή οι οποίοι έχουν εγγραφεί, απλά, στο Newsletter σας, τότε κοινοποιήστε, άμεσα, τις προσφορές σας για την Black Friday, αλλά και τη Cyber Monday!
Η συμβουλή μας; Όσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα! Μην σκεφτείτε ότι, οι πελάτες σας, μπορεί να αμελήσουν να επισκεφτούν το E-shop σας. Υπενθυμίστε τους το λόγο, ακόμα και ανήμερα την «Μαύρη Παρασκευή», και να είστε σίγουροι, ότι, οι πελάτες σας, θα κατακλύσουν το E-Shop σας, με αμέτρητα Clicks!
2. Βάλτε…Φωτιά Στα Social Media Σας
Τι πιο εύκολο, αλλά και γρήγορο, από μια ανάρτηση σε Facebook, Instagram, και τις λοιπές σελίδες σας, στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Δημιουργήστε μια σειρά από εξειδικευμένα Posts, τα οποία και θα προωθούν τις εκπτώσεις, και τις προσφορές σας, και παροτρύνετε το κοινό σας, να τα κάνουν Share με το Friend List τους.
Επιπλέον, δώστε κίνητρα στους πελάτες σας, να είναι οι πρώτοι οι οποίοι θα επωφεληθούν των προσφορών σας, ενσωματώνοντας Links, που θα ανακατευθύνουν στις προσφορές σας, ή σε κάποιο ειδικό Page του Website σας, που θα προσφέρει, για περιορισμένο, μόνο, χρόνο κάποιον εκπτωτικό κωδικό, για τις αγορές των πελατών, κατά το χρονικό διάστημα, από την Black Friday, έως τη Cyber Monday.
3. Βασιστείτε στο…FOMO!
Θα αναρωτιέστε, τι είναι το FOMO; Δεν πρόκειται παρά το ακρωνύμιο του Fear Of Missing Out!
Βεβαιωθείτε ότι, τονίζετε, με κάθε τρόπο, την μοναδικότητα, αλλά και την αποκλειστικότητα, των εκπτώσεων, και των προσφορών σας.
Δημιουργήστε, στο κοινό σας, την αίσθηση ότι πρέπει να λάβουν δράση, ώστε να μη χάσουν την ευκαιρία, να αποκτήσουν τα προϊόντα, ή τις υπηρεσίες, που τόσο επιθυμούν, σε ανεπανάληπτες τιμές, τις οποίες, και θα προσφέρετε, μία μόλις φορά το χρόνο!
4. Κάντε Τη Μια Ημέρα…Τέσσερις
Ακολουθήστε, την τακτική των Αμερικανών, οι οποίοι έχουν ανάγει το Black Friday, σε ένα λεγόμενο…Long Weekend. Με τον τρόπο αυτό, άλλωστε, προέκυψε και η Cyber Monday, που αποτελεί και την κορύφωση των εκπτωτικών προσφορών, που εγκαινιάζονται, με την Black Friday.
Για να κρατήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας αμείωτο, θα σας προτείναμε να αποστείλετε ένα ενημερωτικό Email, σχετικά με τη συνέχιση των προσφορών σας, το Σάββατο, 25 Νοεμβρίου, 2017, και ένα ανήμερα την Cyber Monday, ώστε να δώσετε κίνητρο στους πελάτες σας, να επισκεφτούν, ξανά, τη σελίδα σας, και να δουν, για άλλη μια φορά, τις προσφορές σας.
5. Κάντε Follow-Up, Στους Πελάτες Οι Οποίοι Δεν Πραγματοποίησαν Αγορά
Υπενθυμίστε, στους πελάτες σας, με μια σειρά από τα λεγόμενα Abandonment Emails, ότι έχουν ακόμα λίγο χρόνο, ώστε να αποκτήσουν τα προϊόντα σας, με σημαντική έκπτωση.
Εντός, αυτών, των Emails, και τοποθετήστε ένα Link, το οποίο και θα οδηγεί τους πελάτες αυτούς, κατευθείαν στο καλάθι τους, ώστε να προβούν σε άμεση αγορά.
Επιπλέον, ισχυροποιήστε την επιθυμία τους για αγορές, προσφέροντας, σε αυτή μόνο τη μερίδα των πελατών, εξατομικευμένους κωδικούς, επιπλέον έκπτωσης, οι οποίοι και θα έχουν ισχύ, μόνο κατά τη διάρκεια αυτής της, σύντομης, εκπτωτικής περιόδου.
Σας φάνηκαν, χρήσιμες, οι παραπάνω συμβουλές; Να, επιπλέον, κάποια Tricks, τα οποία θα συνδράμουν, ώστε τόσο οι προσφορές σας, όσο και το E-Shop σας, να ξεχωρίσουν!
- Δημιουργείστε δελεαστικά γραφιστικά, που απεικονίζουν, ξεκάθαρα, τις προσφορές σας, και χρησιμοποιήστε τα, στα προωθητικά Posts σας, στα Social Media, αλλά και στα Emails σας.
- Γράψτε εξαιρετικό Ad Copy, το οποίο και θα παρακινεί τους πελάτες σας, να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία, να αγοράσουν τα προϊόντα σας.
- Χρησιμοποιήστε Facebook Ads και Google AdWords Ads Campaigns, για να αυξήσετε την προβολή των προσφορών σας.
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει ένα Gateway ώστε να αυξήσετε τον αριθμό διευθύνσεων Email στην Email List σας.
- Αμέσως μετά την Black Friday, και τη Cyber Monday, αρχίστε, άμεσα, να προωθείτε τις προσφορές σας, για την επερχόμενη περίοδο των Χριστουγέννων!
Τώρα, είστε έτοιμοι να κάνετε μια δυναμική, προωθητική, καμπάνια, για την Black Friday, και τη Cyber Monday, 2017!
Εφαρμόστε τα Tips και Tricks της SocialMe.gr, και, είναι βέβαιο, ότι, θα έχετε ένα πολύ επιτυχημένο κύκλο εργασιών, κατά το τέλος Νοεμβρίου, και λίγο πριν το αγοραστικό κύμα, των φετινών εορτών!