Παρόλο που οι εικόνες που ανεβάζεις στο Instagram και στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα είναι επαγγελματικές, δεν είναι αρκετές για να προσελκύσουν καινούργιους χρήστες. Σε κάθε ανάρτηση που κάνεις θα πρέπει να γράψεις και μια λεζάντα, η οποία θα πείσει τον χρήστη να κάνει like, να ακολουθήσει τη σελίδα σου ή να πατήσει το link. Το τελευταίο διάστημα, θα έχεις παρατηρήσει πως όλο και περισσότερες επιχειρήσεις και influencer χρησιμοποιούν emoji στις λεζάντες τους. Αν θέλεις και οι δικές σου λεζάντες να ξεχωρίζουν, μη διστάσεις να τα χρησιμοποιήσεις καθώς έχουν πολλά οφέλη.
Γιατί να Χρησιμοποιήσεις Emoji στις Λεζάντες σου
Η παρουσία μιας επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να δείξει τις διαφορετικές της πτυχές στους ακόλουθούς της. Έτσι, ανάλογα με το περιεχόμενο που δημοσιεύεις μπορείς αποκτήσεις μια πιο χαλαρή, ανθρώπινη και χιουμοριστική εικόνα. Με αυτό τον τρόπο, βοηθάς τους χρήστες να νιώσουν πιο κοντά με την επιχείρησή σου και αυτό μακροπρόθεσμα θα σου φέρει τα αποτελέσματα που επιθυμείς.
Τα emoji είναι κι αυτά ένα εργαλείο που έχεις στη διάθεσή σου για να τονίσεις αυτό το διαφορετικό πρόσωπο της επιχείρησης. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τα οφέλη που έχει η χρήση των emoji στις λεζάντες.
#1 Δίνουν ένα Ανθρώπινο Πρόσωπο στην Επιχείρησή σου
Τα emoji σε μια λεζάντα μπορούν να δείξουν συναισθήματα ή διάθεση. Συνήθως χρησιμοποιούνται από φίλους μέσα στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων. Έτσι, όταν μια επιχείρηση χρησιμοποιεί emoji παίρνει το ρόλο ενός φίλου του χρήστη. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό να γράφεις τις λεζάντες με απλό ύφος, όπως θα έγραφες σε ένα οικείο σου πρόσωπο. Αν οι λέξεις που χρησιμοποιείς είναι επίσημες, θα έρθουν σε αντίθεση με τα emoji και το αποτέλεσμα θα μπερδέψει το κοινό σου.
#2 Αυξάνουν το Engagement Rate στις Αναρτήσεις σου
Το είδος των δημοσιεύσεων παίζει κεντρικό ρόλο στην αύξηση του engagement rate στα κοινωνικά δίκτυα. Το ίδιο σημαντικές όμως είναι και οι λεζάντες. Σε μία από αυτές, μπορείς να κάνεις ερωτήσεις στους χρήστες και να τους ενθαρρύνεις να αλληλεπιδράσουν με τις δημοσιεύσεις σου. Εκεί, τοποθετούνται τα λόγια που θα σπρώξουν το κοινό σου να κάνει κλικ στον σύνδεσμο που του δίνεις. Αν η λεζάντα σου έχει emoji, τότε το μάτι του χρήστη θα πέσει κατευθείαν στο χρωματιστό στοιχείο, ακόμα κι όταν βρίσκεται στην αρχική του σελίδα.
#3 Επιτρέπουν στους Χρήστες να Μάθουν το περιεχόμενο της Λεζάντας με μια ματιά
Μέσα στα social media ανταγωνίζεσαι με όλες τις υπόλοιπες σελίδες για την προσοχή του κοινού σου. Τα emoji από τη μία μεριά ξεχωρίζουν μέσα στο κείμενο και από την άλλη, φανερώνουν το θέμα της δημοσίευσης. Αυτό είναι σημαντικό, μιας και στις πλατφόρμες αυτές το κοινό τείνει να μην διαβάζει, παρά μόνο τα τονισμένα σημεία.
Συμβουλές για την Χρήση των Emoji
Κάθε λεζάντα που γράφεις θα μπορούσε να περιλαμβάνει κι από ένα emoji. Αυτό που πρέπει να προσέξεις πάντα είναι το ύφος που θα υιοθετήσεις αλλά και οι φράσεις που θα χρησιμοποιήσεις. Μερικές τεχνικές για τη χρήση των emoji είναι οι παρακάτω:
Ζήτησε από τους Χρήστες να Αλληλεπιδράσουν με ένα Emoji
Τα emoji είναι ένα εύκολος τρόπος για να αυξήσεις το engagement του κοινού σου. Μια καλή τεχνική είναι να κάνεις μια ερώτηση στους χρήστες και να τους ζητήσεις να απαντήσουν με ένα emoji. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Twitter που δεν έχουν τις αντιδράσεις που έχει το Facebook.
Τόνισε το Call to Action
Ορισμένες φορές, το κείμενο που θέλεις να γράψεις είναι μεγάλο. Ωστόσο, μπορείς και πάλι να τραβήξεις την προσοχή του χρήστη με ένα emoji. Τοποθέτησε ένα στην αρχή και στο τέλος της πιο σημαντικής πρότασης της λεζάντας σου αλλά και στο call to action. Αυτά είναι τα σημεία που δεν θέλεις να χάσει ο χρήστης και με τα emoji το καταφέρνεις.
Χρησιμοποίησε Emoji στο Θέμα της Email Καμπάνιας σου
Η χρήση των emoji όμως δεν περιορίζεται στα κοινωνικά δίκτυα. Χρησιμοποίησε τα στο θέμα της επόμενης καμπάνιας σου στο email marketing και παρατήρησε ένα αυξημένο open rate.
Αν το να βρεις τις σωστές λέξεις για τις λεζάντες σου σε δυσκολεύει, μην αγχώνεσαι γιατί είμαστε εμείς εδώ!