• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το Facebook είναι το κοινωνικό δίκτυο με το μεγαλύτερο κοινό. Έτσι, το social media marketing επικεντρώνεται σε αυτήν την πλατφόρμα, μιας και θα σου αποφέρει αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα, τα Facebook Ads στέλνουν το κοινό στο e-shop σου και βοηθάνε έμπρακτα στη δημιουργία πωλήσεων.

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψεις πρακτικές συμβουλές, που θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις πιο αποτελεσματικά Facebook Ads.

 

#1 Μελέτησε τα Metrics

Κάθε στρατηγική, που ακολουθείς για την προώθηση της επιχείρησης σου θα πρέπει να βασίζεται στα δεδομένα που λαμβάνεις. Είτε πρόκειται για e-mail marketing, είτε για social media marketing, τα metrics, που θα βρεις στα analytics ή τα insights είναι ο οδηγός σου προς την επιτυχία.

Τα social media marketing metrics περιλαμβάνουν τα impressions, το reach, το engagement rate, ακόμα και το conversion rate. Όλα αυτά τα νούμερα, σου δείχνουν πόσοι χρήστες είδαν τη διαφήμιση σου, πόσοι αλληλεπίδρασαν μαζί της, αλλά και πόσοι τελικά αγόρασαν το προϊόν. Με αυτό τον τρόπο, μπορείς να διορθώσεις τις επόμενες καμπάνιες σου και να υπολογίσεις το ROI του social media marketing σου.

#2 Βελτιστοποίησε τις Διαφημίσεις για τις Φορητές Συσκευές

Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία πως η πλειοψηφία των χρηστών μπαίνει στα κοινωνικά δίκτυα και το Facebook από φορητές συσκευές. Έτσι, οι διαφημίσεις που δημιουργείς στην πλατφόρμα θα πρέπει να είναι βελτιστοποιημένες για αυτές τις συσκευές. Για παράδειγμα, οι φωτογραφίες και τα βίντεο σου μπορούν να έχουν κάθετο προσανατολισμό, ο οποίος είναι καλύτερος για τα κινητά τηλέφωνα. Επίσης, ελαχιστοποίησε τα κείμενο πάνω στην εικόνα, μιας και στη μικρή οθόνη θα δημιουργήσει μόνο σύγχυση.

#3 Δημιούργησε Διαφημίσεις με Βίντεο

Τα τελευταία χρόνια, το βίντεο είναι η κυρίαρχη μορφή περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα. Έτσι, οι πιθανότητες για να πείσεις τους χρήστες να επισκεφτούν το e-shop σου είναι σχεδόν διπλάσιες αν τους δώσεις μια διαφήμιση σε μορφή βίντεο κι όχι banner. Τα Facebook Ads σου δίνουν 30 δευτερόλεπτα, κι έτσι έχεις το περιθώριο, για να δημιουργήσεις μια αποτελεσματική διαφήμιση. Θυμήσου πως στα πρώτα 10-15 δευτερόλεπτα, θα πρέπει ήδη να έχει κινήσει το ενδιαφέρον των χρηστών. Ακόμα, το βίντεο θα πρέπει να δημιουργηθεί, ώστε να μπορεί να το δει κάποιος και χωρίς ήχο. Η πλειοψηφία των χρηστών θα το δει από το κινητό της τηλέφωνο, χωρίς ακουστικά ή ήχο.

#4 Χρησιμοποίησε το Facebook Pixel

Το Facebook Pixel είναι ένα εργαλείο που σου παρέχει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, για να σε βοηθήσει. Με αυτό το μικρό κομμάτι κώδικα, μπορείς να ελέγχεις το conversion rate από τους επισκέπτες που δέχεσαι από τα Facebook Ads. Όπως σου έχουμε ήδη αναφέρει, τα δεδομένα είναι πολύ σημαντικά για την επιτυχία των διαφημίσεων σου. Το Facebook Pixel είναι ακόμα ένα εργαλείο, που σου επιτρέπει να μελετήσεις το κοινό σου σε μεγαλύτερο βάθος.

#5 Δοκίμασε Διαφορετικό Targeting

Το σωστό targeting είναι ένα από τα πιο κρίσιμα κομμάτια στη δημιουργία ενός Facebook Ad. Ανάλογα με την επιλογή που θα κάνεις, η απήχηση της διαφήμισης θα είναι διαφορετική. Μάλιστα, μια λάθος κίνηση μπορεί να εμφανίσει τη διαφήμιση σε λάθος κοινό, κι έτσι να μην έχει καθόλου αντίκρισμα. Παρ’ όλα αυτά, τα σωστό targeting δεν είναι κάτι που μπορείς να εντοπίσεις από την αρχή. Χρειάζεται αρκετή μελέτη των δεδομένων, αλλά και πειραματισμό, μέχρι να ξεκινήσεις να βλέπεις σημαντικά αποτελέσματα.

#6 Δημιούργησε ένα Look alike Audience

Το look alike audience είναι ένα ακόμα εργαλείο του Facebook που έχεις στη διάθεση σου. Με αυτό, αν έχεις εντοπίσει ένα κομμάτι κοινού, που ανταποκρίνεται στα προϊόντα σου, μπορείς να δημιουργήσεις και να στοχεύσεις ένα παρόμοιο κοινό. Το look alike audience διευκολύνει κάπως το targeting, αφού εκμεταλλεύεται τα δεδομένα του Facebook.

 

Τα Facebook Ads είναι ένα σημαντικό κομμάτι του social media marketing της επιχείρησης σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να αφήσεις τους ειδικούς της SocialMe να τα τελειοποιήσουν για σίγουρα αποτελέσματα.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Website Personalization – Εύκολοι Τρόποι, για να το Υιοθετήσεις Σήμερα

Next Post

Mockups – 5 Εργαλεία που θα κάνουν το Σχεδιασμό της Ιστοσελίδας σου πιο Γρήγορο

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης