Αν μέχρι τώρα το έχεις αμελήσει, έχει έρθει η στιγμή για να ασχοληθείς με το branding της επιχείρησής σου. Με τις ενέργειες που περιλαμβάνει το branding, θα δώσεις ομοιομορφία και προσωπικότητα στην εταιρία, ενώ θα βοηθήσεις και στο marketing της. Τα τελευταία χρόνια, το brand storytelling έχει κατακτήσει τις επιχειρήσεις. Παρακάτω, θα ανακαλύψεις τα πολλά οφέλη που έχει το storytelling σε αυτό το πλαίσιο.
Τι είναι το Brand Storytelling
Το brand storytelling είναι η γέφυρα μεταξύ της επιχείρησής και των πελατών σου. Μέσω αυτής της αφήγησης μπορείς να εξηγήσεις ποιος είσαι, από που έχεις ξεκινήσει, ποιο είναι το όραμα, και ποιοι οι στόχοι σου. Στην πραγματικότητα, δίνεις τους λόγους για τους οποίους πρέπει να σε προτιμήσουν οι δυνητικοί σου πελάτες.
Όταν εφαρμόσεις το brand storytelling θα πρέπει να θυμηθείς πως η ειλικρίνεια είναι το παν. Το κοινό μπορεί να διαισθανθεί τις επιχειρήσεις που δεν είναι ειλικρινείς. Κάτι τέτοιο, είναι συχνά ένα ξεκάθαρο σημάδι ότι η επιχείρησή σου χρειάζεται rebranding.
Τα Πλεονεκτήματα του Brand Storytelling
To brand storytelling μπορεί να φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα, και γι’ αυτό το λόγο πολλές επιχειρήσεις έχουν ασχοληθεί με αυτό. Είτε σκοπεύεις να ασχοληθείς τώρα με το branding, είτε να κάνεις rebranding, αυτή είναι μια τεχνική που πρέπει να υιοθετήσεις. Τα οφέλη που θα έχει για τη δική σου εταιρεία είναι τα παρακάτω:
#1 Κάνει την Επιχείρησή σου να Ξεχωρίζει
Η αφήγηση που θα στήσεις για την επιχείρησή σου είναι αυτή που εξηγεί τί την κάνει τόσο μοναδική. Η ιστορία σου, το ξεκίνημά σου, και ο στόχος σου είναι όλα στοιχεία που σε επηρεάζουν και ενδιαφέρουν το κοινό σου. Αν βρεις το σωστό τρόπο για να τονίσεις τη μοναδικότητα της επιχείρησής σου, τότε σίγουρα θα ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό σου.
#2 Δίνει Χαρακτήρα στην Επιχείρησή σου
Στους ανθρώπους αρέσει να αλληλεπιδρούν με πραγματικούς ανθρώπους. Όταν αναπτύσσεις ένα brand storytelling δίνεις χαρακτήρα στην επιχείρησή σου, η οποία αποκτά πιο ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Η εικόνα σου δεν είναι πια απρόσωπη που αποσκοπεί μόνο στο να κάνει πωλήσεις. Αντιθέτως, δίνεις επιπλέον αξία τόσο στους πελάτες, όσο και στο όραμά σου.
Γενικά όμως, θυμήσου πως το storytelling σου θα πρέπει να είναι απλό. Η πιο βασική του μορφή είναι πρόβλημα, λύση και επιτυχία. Ξεκινώντας με το πρόβλημα, μπορείς να είσαι ειλικρινής και να μιλήσεις για τους περιορισμούς και τις αδυναμίες σου. Αυτά είναι στοιχεία που θα σε φέρουν ακόμα πιο κοντά με το κοινό σου.
#3 Προσελκύει τους Σωστούς Ανθρώπους
Κάθε επιχείρηση έχει τόσο σταθερούς, όσο και τυχαίους πελάτες. Παρόλο που και τα δυο είδη σου φέρνουν έσοδα, οι πρώτοι είναι οι καλύτεροι μιας και θα επιστρέψουν. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσεις τους ανθρώπους που μπορούν να γίνουν σταθεροί πελάτες σου είναι το brand storytelling. Οι άνθρωποι που έχουν τις ίδιες αξίες με την επιχείρησή σου, θα την προτιμήσουν σε σχέση με έναν ανταγωνιστή που δεν τις έχει.
#4 Πρεσβεύει το Όραμα και τις Αξίες σου
Μέχρι τώρα, έχουμε αναφερθεί πολύ στο όραμα της επιχείρησης σου. Για την ακρίβεια, ο προσδιορισμός του θα πρέπει να είναι το πρώτο βήμα σου για ένα πετυχημένο brand storytelling. Το όραμα και οι αξίες που έγιναν οι βάση για την ίδρυση της εταιρείας σου είναι τα στοιχεία που επηρεάζουν τον τρόπο λειτουργίας της. Αν δίνεις βάση στην άριστη εξυπηρέτηση ή στην χρήση βιώσιμων υλικών, θα πρέπει να βρεις έναν τρόπο για να το επικοινωνήσεις με το κοινό σου.
#5 Επηρεάζει την Εικόνα της Επιχείρησής σου
Είναι γεγονός πως δεν μπορείς να ελέγξεις το τί λένε οι πελάτες σου στα social media. Με το brand storytelling όμως μπορείς να δημιουργήσεις μια σταθερή εικόνα για την επιχείρησή σου. Συνδύασε το με το social listening για να γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τί λέγεται για την επιχείρηση σου.
Το brand storytelling είναι το στοιχείο που θα κάνει τη διαφορά.
Συμπλήρωσε τη φόρμα για να επικοινωνήσεις με τη SocialMe και να κάνεις ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη της εταιρείας σου.