• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Τα hashtags δεν είναι δημιούργημα του Instagram, άρχισαν από το twitter αλλά το Instagram κατάφερε να τα καθιερώσει και να γίνει ο βασιλιάς!

Σκοπός τους είναι η αύξηση της δημοσιότητας των post μας, προσελκύοντας άτομα που αναζητούν θεματικές ανάλογες με τα hashtags μας. Μια στρατηγική στοχευμένων hashtags στο Instagram μπορεί να επιφέρει αύξηση των Followers, του engagement (αλληλεπίδραση), να κατηγοριοποιήσει το περιεχόμενο μας και φυσικά να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του Brand μας.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πολύτιμες τεχνικές που θα σε βοηθήσουν να επιλέξεις τα καταλληλότερα για εσένα, για να πετύχεις τους στόχους σου.

  • Πως να βρεις Hashtags
  • Πόσα Hashtags να χρησιμοποιήσω;
  • Πως χρησιμοποιώ Hashtags χωρίς να κουράσω το κοινό μου;

 

1) Πως να βρεις Hashtags

Είναι σημαντικό να κάνεις έρευνα για hashtags που είναι σχετικά με το περιεχόμενο σου. Ένας πρακτικός και απλός τρόπος για να ψάξεις χρήσιμα hashtags είναι μέσα από την ίδια την εφαρμογή του Instagram. Πατώντας πάνω στο εικονίδιο του μεγεθυντικού φακού θα βρεθείς σε ένα menu με τέσσερα icons, όπου στην συνέχεια θα επιλέξεις τo εικονίδιο “#”.

Σε αυτό το σημείο μπορείς να αναζητήσεις σχετικές λέξεις κλειδιά και να διαπιστώσεις πόσες φορές χρησιμοποιούνται και πόσο διάσημες είναι.

Αφιερώνοντας περισσότερο χρόνο στην έρευνα σου, μπορείς να ψάξεις σχετικά hashtags που χρησιμοποιεί το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι. Μέσα από την έρευνα θα σημειώσεις τα πιο σχετικά με την επιχείρηση ή το προϊόν σου και μπορείς στη συνέχεια να τα εντάξεις στα επόμενα post σου.

Μια ακόμα τεχνική, για να βρεις τα κατάλληλα hashtags, είναι να ακολουθήσεις guru ή influencers στο τομέα σου και να μελετήσεις τις δικές τους αναρτήσεις σου. Με αυτόν το τρόπο θα είσαι πάντα ενημερωμένος για τα trend στο τομέα σου.

2) Πόσα Hashtags να χρησιμοποιήσω;

Οι απόψεις είναι ποικίλες για το ποιός είναι ο ιδανικός αριθμός των hashtags που πρέπει να έχει το κάθε σου post. Στην πραγματικότητα όμως το πιο σημαντικό δεν είναι η ποσότητα αλλά η στρατηγική που κρύβεται πίσω από την επιλογή τους.

Είτε βάλεις 5 είτε 30 hashtags δεν θα υπάρξει μεγάλη διαφορά στο reach τους, αν δεν προσέξεις τις επιλογές που θα κάνεις. Για παράδειγμα, εαν έχεις ένα εστιατόριο και βάλεις το hashtag #foodporn, θα διαπιστώσεις ότι υπάρχουν 195 εκ. ανάλογες δημοσιεύσεις. Αφενός και μπορεί να θεωρείτε ένα πολύ δυνατό hashtag αλλά είναι σχεδόν μηδαμινή η πιθανότητα να ξεχωρίσεις από το πλήθος με ένα τόσο συνηθισμένο hashtag. Το πιο πιθανό σενάριο είναι το κοινό, που στοχεύεις, να μην καταφέρει ποτέ να δει το post σου.

Αυτό που είναι χρήσιμο λοιπόν να ψάχνεις, είναι hashtags που έχουν μια σχετική απήχηση, που θα δώσει reach στο post σου, χωρίς όμως να έχουν τεράστιο ανταγωνισμό. Για παράδειγμα, εάν ήσουν στη Θεσσαλονίκη, θα μπορούσες να χτίσεις πάνω στο #skgfood που έχει περίπου 2.500 δημοσιεύσεις και απευθύνεται άμεσα στο κοινό που σε ενδιαφέρει.

3) Πως χρησιμοποιώ Hashtags χωρίς να κουράσω το κοινό μου;

Ένα συχνό πρόβλημα που προκύπτει πολλές φορές στις αναρτήσεις μας είναι ο κίνδυνος τα πολλά hashtags να επισκιάσουν το περιεχόμενο μας ή να κουράσουν το κοινό μας. Για παράδειγμα ένα post με 20+ hashtags μοιάζει κάπως έτσι:

Τα hashtags επειδή από την φύση τους τονίζονται, το μάτι μας τείνει να πέσει πάνω τους, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει εύκολα το κοινό που προσεγγίσαμε να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενο μας.

Για να αποφύγουμε αυτόν τον κίνδυνο υπάρχει μια τεχνική στον τρόπο που γράφουμε το κείμενο μας:

Αρχικά γράφουμε το κείμενο που θέλουμε να σχολιάσει την ανάρτηση μας. Προαιρετικά τοποθετούμε έπειτα από το κείμενο μας 2 με 3 πολύ σημαντικά και σχετικά hashtags. Στη συνέχεια, από κάτω βάζουμε από 2 εώς και 5 παύλες στην σειρά και τοποθετούμε τα επόμενα hashtags τα οποία δεν μας ενδιαφέρει να δουν άμεσα το κοινό μας. Η μόνη χρήση αυτών των hashtags είναι να πάρει μεγαλύτερο reach το post μας.

Εαν θέλεις να αυξήσεις τους followers σου στο Instagram και να δημιουργήσεις ένα μοναδικό περιεχόμενο, που θα είναι ελκυστικό για το Audience σου, τότε μάθε περισσότερα για το πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε!


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Αν η γλώσσα του Digital Marketing σου φαίνεται Κινέζικη έχουμε το λεξικό για εσένα!

Next Post

Λόγοι και λύσεις που δε δουλεύουν οι διαφημίσεις σου στο facebook

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Γιατί οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν; 7 Κρίσιμα λάθη που μπορεί να κάνεις κι εσύ

Πώς να κάνεις viral επιτυχία τις καμπάνιες σου

Είναι το Marketing Agency πραγματικά επιθετικό ή εσύ απροετοίμαστος για πωλήσεις;

Οι 5 μεγαλύτερες προκλήσεις για νέους επιχειρηματίες

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης