• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το social media marketing αποτελεί πλέον ένα βασικό κομμάτι της προώθησης ενός e-shop. Ιδιαίτερα, στην Covid-19 εποχή, η χρήση των social media για προώθηση της επιχείρησής σου, φαίνεται λίγο… μονόδρομος. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό να χτίσεις μια ισχυρή παρουσία στα social media για την επιχείρησή σου.

Σε αυτό το άρθρο, θα βρεις τα μυστικά που θα κάνουν το social media marketing σου αποτελεσματικό.

 

#1 Επίλεξε την Κατάλληλη Πλατφόρμα

Ένα από τα πρώτα προβλήματα, που αντιμετωπίζει κάθε επιχείρηση, όταν θέλει να χτίσει μια social media marketing στρατηγική είναι η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας. Πλέον, υπάρχουν πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία προσελκύουν διαφορετικό κοινό. Για το λόγο αυτό, η επιλογή ενός social media θα πρέπει να γίνεται πάντα μετά από προσεκτική έρευνα του κοινού που στοχεύεις. Για παράδειγμα, αν η επιχείρησή σου προσπαθεί να προσεγγίσει τη γενιά Ζ, θα πρέπει να ασχοληθείς με το Tik Tok. Αντίθετα, οι μεγαλύτεροι ηλικιακά χρήστες βρίσκονται στο Facebook. Μόλις εντοπίσεις την κατάλληλη πλατφόρμα, δωσ’ της προτεραιότητα.

#2 Δημιουργία ενός Social Media Content Calendar

Η επιτυχία στα social media συχνά κρίνεται από τη συχνότητα των δημοσιεύσεών σου. Ωστόσο, η διαδικασία αυτή είναι αρκετά απαιτητική, μιας και κάθε κοινό έχει διαφορετικές απαιτήσεις και ιδιαιτερότητες. Μετά από αρκετές δοκιμές, θα είσαι σε θέση να γνωρίζεις πόσες φορές την ημέρα πρέπει να δημοσιεύεις περιεχόμενο, καθώς και ποιες είναι οι ιδανικές ώρες, για να το κάνεις αυτό. Σε αυτήν την προσπάθεια, η βοήθεια ενός social media content calendar είναι καθοριστικής σημασίας. Ένα τέτοιο εργαλείο σου υπενθυμίζει τις δημοσιεύσεις που πρέπει να κάνεις, όπως επίσης σου δίνει τη δυνατότητα να τις προγραμματίσεις.

#3 Χτίσε μια Συγκεκριμένη Αισθητική

Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια πολλοί χρήστες ακολουθούν λογαριασμούς, που ταιριάζουν με την αισθητική τους. Έτσι, αν δώσεις σημασία στις δημοσιεύσεις σου και υιοθετήσεις στοιχεία από μια συγκεκριμένη αισθητική, θα ξεκινήσεις να προσελκύεις όλους αυτούς τους χρήστες. Φυσικά, για να πετύχει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να έχεις κάνει ενδελεχή έρευνα του κοινού σου. Μερικές από τις πιο διαδεδομένες αισθητικές αυτής της περιόδου είναι ο μινιμαλισμός, τα παστέλ χρώματα, το ρετρό, και η αισθητική της δεκαετίας του ’80 μεταξύ άλλων.

#4 Μείωσε το Μέγεθος του Κοινού που Στοχεύεις

Ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του social media marketing είναι οι διαφημίσεις, που θα δημιουργήσεις για κάθε πλατφόρμα. Πολλές επιχειρήσεις θεωρούν πως όσο πιο μεγάλη στόχευση κάνουν, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχουν. Ωστόσο, μια τέτοια πρακτική θα σου κοστίσει, χωρίς να σου φέρει το αντίστοιχο ROI. Αυτό συμβαίνει γιατί η διαφήμισή σου θα προβληθεί από ένα μεγάλο μερίδιο χρηστών, που όμως δεν εντάσσονται στο κοινό-στόχο σου. Η λύση σου σε αυτό το πρόβλημα είναι να μειώσεις το μέγεθος του κοινού που στοχεύεις, ώστε να είσαι σίγουρος πως η διαφήμισή σου θα φτάσει στους σωστούς χρήστες.

#5 Έλεγχε τα Metrics των Social Media Ads

Εκτός από το κοινό που στοχεύεις, τα social media ads κρύβουν κι άλλες παγίδες. Σε κάθε περίπτωση, δε θα πρέπει να αμελείς να ελέγχεις τα metrics που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις, αν οι διαφημίσεις σου είναι επιτυχημένες. Για παράδειγμα, μια δημοσίευση με μεγάλο αριθμό από impressions, αλλά με ελάχιστο engagement, σου δείχνει πως θα πρέπει να βελτιώσεις την ποιότητα των εικόνων που χρησιμοποιείς. Αντίστοιχα, αν το click-through rate δεν είναι μεγάλο, θα πρέπει να δοκιμάσεις διαφορετικά CTAs, που θα παρακινήσουν τους χρήστες να επισκεφτούν το e-shop σου.

#6 Μοίρασε Ενδιαφέρον Περιεχόμενο από Σχετικούς Influencers

Για να πετύχεις στα κοινωνικά δίκτυα, είναι σημαντικό να χτίσεις σχέσεις με influencers της βιομηχανίας σου. Η συνεργασία σου με τέτοιους content creators θα σου δώσει την αναγκαία προβολή, για να αποκτήσεις περισσότερους ακόλουθους. Εκτός από την άμεση συνεργασία με influencers, μπορείς να μοιράζεις το περιεχόμενό τους στο δικό σου προφίλ, για να ξεκινήσεις μια αμοιβαία σχέση.

 

Το social media marketing αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της προώθησης μιας επιχείρησης. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να μάθεις πώς μπορείς να ξεκινήσεις.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

6 Τάσεις στο Social Media Marketing που Πρέπει να Ακολουθήσεις το 2021

Next Post

Ιατρικό Μάρκετινγκ – Πώς θα Φέρει Αποτελέσματα

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης