Οι διαφημίσεις στο Instagram είναι ένα από τα καλύτερα big thing των τελευταίων χρόνων. Τα Instagram Ads έδωσαν νέα πνοή στο Digital Marketing και τα έχουν λατρέψει αμέτρητα brands. Ο λόγος είναι γιατί βλέπουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται ραγδαία μέσα από το Instagram!
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των Instagram Ads είναι ότι συνδυάζουν το εξαιρετικό σύστημα στόχευσης του Facebook και τις επιλογές προσαρμογής με το πολύ μεγάλο κοινό του Instagram. Με αυτό το τρόπο παρέχουν στα Brand μια ιδανική ευκαιρία διαφήμισης και αλληλεπίδρασης με τους χρήστες.
Ήρθε η ώρα λοιπόν να δούμε τα Instagram Ads: Ποιοι είναι οι τύποι διαφημίσεων στο Instagram
Πριν αρχίσουμε να ψάχνουμε μαθήματα και τεχνικές απαιτήσεις για διαφημίσεις στο Instagram, είναι σημαντικό να εστιάσουμε πρώτα αλλού. Χρειάζεται αρχικά να κατανοήσουμε τους διαφορετικούς τύπους καμπανιών διαφήμισης Instagram που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Υπάρχουν τρία είδη διαφημίσεων αυτή τη στιγμή και σας τα παρουσιάζουμε:
Instagram newsfeed Ads
Πρόκειται για το συνηθισμένο είδος διαφημίσεων στο Instagram. Οι χρήστες κατά την περιήγηση τους στη ροή του newsfeed βλέπουν μια εικόνα, ένα βίντεο ή ένα καρουσέλ το οποίο μοιάζει με ένα συνηθισμένο post, ωστόσο έχει μια μεγάλη διαφορά! Στο post εμφανίζεται και ένα banner από κάτω ακριβώς και πάνω από την λεζάντα με την μορφή ενός CTA (call to action). Εφόσον ο χρήστης ακουμπίσει το δάχτυλο του παρατεταμένα πάνω στην διαφήμιση το CTA θα αλλάξει χρώμα από λευκό θα γίνει ένα έντονο χρώμα.
Οι συμβουλές μας για τα Instagram Newsfeed Ads
- Υπάρχει μήκος χαρακτήρων 2.200 χαρακτήρων, αλλά συνιστάται να χρησιμοποιήσετε περίπου 120-135.
- Η ιδανική αναλογία για τετράγωνες εικόνες είναι 1080 × 1080 pixels και αναλογία 1: 1
- Το συνιστώμενο παραδοσιακό μέγεθος διαφήμισης εικόνας είναι 1080 × 1350 pixels
- Η συνιστώμενη κάθετη εικόνα είναι 600 × 750, με διαστάσεις 4: 5
- Οι landscape εικόνες συνιστώνται να έχουν 1200 × 628 pixels, με αναλογία 1,9: 1
- Όλες οι εικόνες πρέπει να είναι αρχεία PNG ή JPG και όχι μεγαλύτερες από 30 MB
- Τα βίντεο πρέπει να είναι κάτω από 120 δευτερόλεπτα
- Τα συνιστώμενα αρχεία βίντεο είναι αρχεία MP4 ή MOV και το μέγιστο μέγεθος αρχείου βίντεο είναι 4GB
Instagram Story Ads
Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να είναι εικόνες ή βίντεο που εμφανίζονται στα Instagram Stories των χρηστών. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμα καθώς παρουσιάζουν εξαιρετικά ποσοστά αλληλεπίδρασης. Επίσης και εδώ μπορούμε να τοποθετήσουμε link και οι χρήστες με το γνωστό “swipe up” να ανακατευθυνθούν στην επιθυμητή σελίδα που έχουμε ρυθμίσει.
Τα Instagram Story Ads έχουν γίνει τόσο δημοφιλή που έχουν κατακλύσει το Instagram. Αν αρχίσετε να παρακολουθείτε τα stories των ανθρώπων που κάνετε follow θα παρατηρήσετε ότι οι διαφημίσεις που παίζουν ενδιάμεσα εμφανίζονται ανά 2 ή 3 story διαφορετικών χρηστών!
Οι συμβουλές μας για τα Instagram Story Ads
- Οι ιστορίες των εικόνων και του βίντεο πρέπει να είναι 1080 × 1920 pixels, δίνοντας στους χρήστες την εμπειρία πλήρους οθόνης με λόγο διαστάσεων 9:16
- Τα αρχεία εικόνας πρέπει να είναι JPG ή Png και κάτω από 30MB
- Το βίντεο θα πρέπει να είναι MP4 ή MOV, με μέγιστο μέγεθος αρχείου 4GM
- Υπάρχει ελάχιστη απαίτηση για ανάλυση 720p
Instagram Boosted posts
Τα Instagram Boosted Post μοιάζουν συνηθισμένες χορηγούμενες διαφημίσεις αλλά δεν σχεδιάζονται στη πλατφόρμα Ads Manager του Facebook. Αντιθέτως σχεδιάζονται μέσα από το ίδιο το Instagram και το συστήνουμε προς το παρόν καθώς σου δίνει λιγότερες επιλογές προσαρμογής και στόχευσης από τις αντίστοιχες του Facebook, συνεπώς μπορούν να επηρεαστεί αρνητικά το αποτέλεσμα και η απόδοση της διαφημίσης αν την στήσουμε μέσα από το Instagram.
Το Instagram μπορεί να σας αυξήσει δραματικά τα κέρδη σας και στη SocialMe το γνωρίζουμε αυτό καθώς έχουμε πελάτες που για κάθε 1€ που επενδύουμε τους επιστρέφονται 80€ σε έσοδα; Θες και εσύ να αυξήσεις τα κέρδη σου;