• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Κάθε επιχείρηση οφείλει να ασχοληθεί με το branding της. Η διαμόρφωση του βοηθάει την εταιρεία να γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμη από το κοινό, ενώ αμέσως αποκτά και το δικό της χαρακτήρα. Για παράδειγμα, το branding ενός καφέ θα πρέπει να αναδεικνύει τη δραστηριότητα της επιχείρησης και να θέλει να κάνει τους καταναλωτές να το επισκεφτούν. Ενδεικτικά, το branding περιλαμβάνει το λογότυπο της επιχείρησης, τα χρώματα, τις συσκευασίες, αλλά και το όραμα και τους στόχους της. Στην ουσία, είναι τα κομμάτια που την κάνουν να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της.

Από όλα τα στοιχεία που περιλαμβάνει το branding, το πιο σημαντικό είναι το λογότυπο. Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις πως μπορείς να επιλέξεις μια γραμματοσειρά, ιδανική για την εικόνα που προσπαθείς να χτίσεις.

 

#1 Επίλεξε μια Γραμματοσειρά που Αντικατοπτρίζει το Brand σου

Αρχικά, η κάθε γραμματοσειρά έχει και μια διαφορετική διάθεση. Έτσι, ανάλογα με το χαρακτήρα, που θέλεις να προσδώσεις στην επιχείρηση σου, θα πρέπει να διαλέξεις και μια διαφορετική. Για παράδειγμα, υπάρχουν σοβαρές ή μοντέρνες γραμματοσειρές. Παράλληλα, πλέον μπορείς να βρεις μια πληθώρα από διακοσμητικές γραφές, που δίνουν αυτόματα μια μοναδική όψη στο λογότυπο σου.

#2 Δες αν είναι Ευανάγνωστη

Ένα από τα πιο συχνά λάθη κατά τη δημιουργία ενός λογότυπου είναι ότι περιλαμβάνει πάρα πολλές πληροφορίες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, το λογότυπο να μην είναι ευδιάκριτο και η ονομασία της επιχείρησης να μην είναι ευανάγνωστη. Έτσι, πρέπει να επιλέξεις μια γραμματοσειρά, που θα διακρίνεται σωστά, ακόμα κι αν το λογότυπο είναι τυπωμένο σε μικρό μέγεθος.

#3 Serif ή Sans Serif;

Ένα από τα πιο γνωστά διλήμματα που αντιμετωπίζουν όσο σχεδιάζουν λογότυπα είναι αν πρέπει να χρησιμοποιήσουν serif γραμματοσειρές ή sans serif. Ενδεικτικά, μια γραμματοσειρά τύπου serif είναι μια κλασική και παραδοσιακή επιλογή. Από την άλλη μεριά, μια sans serif γραμματοσειρά είναι μια πιο μοντέρνα επιλογή. Οπότε, την επόμενη φορά που βρεθείς σε αυτό το δίλημμα, σκέψου το μήνυμα που θέλεις να περάσεις, μιας και το στοιχείο αυτό αποτελεί κομμάτι του brand storytelling σου.

#4 Ανακάλυψε τα Trends της Αγοράς

Όπως και σε όλες τις γραφιστικές τάσεις, έτσι και οι γραμματοσειρές παρουσιάζουν κάποια μοτίβα. Σε ορισμένες χρονικές στιγμές, θα βρεις και συγκεκριμένα είδη γραμματοσειράς να χρησιμοποιούνται από πολλές επιχειρήσεις. Για να ελέγξεις τι δουλεύει για το κοινό σου, ρίξε μια ματιά στα λογότυπα των ανταγωνιστών σου κι εντόπισε το γενικό είδος της γραμματοσειράς.

#5 Χρησιμοποίησε Έντονες Αντιθέσεις

Σε πολλές περιπτώσεις, το λογότυπο περιλαμβάνει περισσότερες από μια γραμματοσειρές, ειδικά όταν το όνομα της επιχειρήσεις περιλαμβάνει αρκετές λέξεις. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να επιλέξεις δύο αρκετά διαφορετικές γραμματοσειρές, ώστε να τραβήξεις την προσοχή των δυνητικών σου πελατών. Ο συνδυασμός αυτός προκαλεί οπτικό ενδιαφέρον, πράγμα πολύ σημαντικό, όταν θέλεις να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό σου.

#6 Απόφυγε Γραμματοσειρές που Μοιάζουν Πολύ

Πολλοί σχεδιαστές επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν παρόμοιες γραμματοσειρές, όταν θέλουν να δώσουν ένα διαφορετικό χαρακτήρα στο λογότυπο. Ωστόσο, δεν πρέπει να χρησιμοποιείς παρόμοιες γραμματοσειρές. Οι μικρές διαφορές στα γράμματα θα μοιάζουν πιο πολύ με τυπογραφικά λάθη, παρά με κάποια δημιουργική επιλογή που πήρες.

#7 Επίλεξε μια Οικογένεια Γραμματοσειράς

Γενικά, η γραμματοσειρά που θα επιλέξεις για το λογότυπο σου είναι σημαντική και για το brand σου. Σκέψου πως θα την χρησιμοποιήσεις στην ιστοσελίδα σου, στις συσκευασίες σου, αλλά και σε επιστολές, που θα χρειαστεί να στείλεις. Για το λόγο αυτό, είναι καλό να χρησιμοποιήσεις μια οικογένεια γραμματοσειράς, που περιλαμβάνει τόσο serif όσο και sans serif εκδοχές της. Έτσι, θα έχεις την κατάλληλη γραμματοσειρά για κάθε περίσταση.

 

Η εικόνα που θα σχηματίσεις για το brand σου είναι εξαιρετικά σημαντική για την εντύπωση, που θα διαμορφώσει το κοινό σου για την επιχείρηση σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να δημιουργήσεις ένα ισχυρό brand.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Πώς να Αποφασίσεις Ποια Social Media είναι Ιδανικά για την Επιχείρηση σου

Next Post

Τι Είδους Influencer Πρέπει να Χρησιμοποιήσεις για την Επιχείρηση σου;

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Είναι το Marketing Agency πραγματικά επιθετικό ή εσύ απροετοίμαστος για πωλήσεις;

Οι 5 μεγαλύτερες προκλήσεις για νέους επιχειρηματίες

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης