• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το influencer marketing είναι πλέον μία από τις κυρίαρχες τάσεις του digital marketing. Φυσικά, έχει κάνει αισθητή την παρουσία του, μιας και προσφέρει σίγουρα και εντυπωσιακά αποτελέσματα. Έτσι, όσες επιχειρήσεις αναπτύσσουν μια στρατηγική marketing, που περιλαμβάνει το influencer marketing, έχουν να παρατηρούν μόνο θετικά αποτελέσματα.

Παρ’ όλα αυτά, η προώθηση της επιχείρησης με αυτό τον τρόπο είναι δαπανηρή. Οι μικρές και οι startup επιχειρήσεις όμως, μπορούν να ασχοληθούν με τους micro influencers, ώστε να μη μείνουν εκτός.

Τι ακριβώς είναι οι Micro Influencers;

Οι micro influencers είναι μια νέα τάξη influencer, η οποία δεν αποτελείται από celebrities. Τα άτομα αυτά έχουν ακόλουθους που κυμαίνονται από 1.000 έως 100.000, αλλά το κοινό τους είναι φανατικό και πιστό σε αυτά. Αυτοί οι μικρότεροι influencers εξειδικεύονται σε μία συγκεκριμένη αγορά κι έτσι δημιουργούν μεγάλα ποσοστά engagement σε σχέση με τους πιο μεγάλους influencers. Όπως καταλαβαίνεις, το να εντοπίσεις έναν micro influencer στο niche της επιχείρησής σου, θα οδηγήσει σε ποιοτική προβολή της σε άτομα που θα ενδιαφερθούν για αυτό που προσφέρει.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ενός Micro Influencer;

Τώρα που κατάλαβες τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο micro influencer, ήρθε η ώρα να δούμε με λίγη περισσότερη λεπτομέρεια ποια οφέλη θα δεις στην επιχείρησή σου από αυτούς.

Υψηλότερο Engagement Rate

Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, οι micro influencers μπορούν να σου προσφέρουν υψηλότερο engagement rate, πράγμα πολύ θετικό για το brand σου. Η σχέση, που χτίζει ένας micro influencer με το κοινό του είναι πιο προσωπική, απ’ ότι αυτή που δημιουργεί ένας μεγάλος influencer. Πιο συγκεκριμένα, οι micro influencers αλληλοεπιδρούν με τους ακόλουθούς τους, μέσω like και μηνυμάτων. Με αυτό τον τρόπο, τα άτομα αυτά χτίζουν σχέση εμπιστοσύνης με τους ακόλουθούς τους.

Αν ένας micro influencer προτείνει την επιχείρησή σου σε αυτούς που τον ακολουθούν, τότε οι πιθανότητες να σε προσέξει το κοινό του είναι με το μέρος σου. Και επειδή μάλιστα, τους το προτείνει ένα άτομο, που νιώθουν δικό τους, είναι πιο εύκολο να το αγοράσουν. Έτσι, θα δεις και αύξηση στο ROI σου, πράγμα πολύ σημαντικό για τα χρήματα, που δαπανάς για το marketing.

Προσεγγίζουν niche αγορές

Κάθε micro influencer στοχεύει σε μία συγκεκριμένη αγορά. Με αυτό τον τρόπο γίνεται ειδικός σε αυτό το niche. Έτσι, τον ακολουθούν και τον εμπιστεύονται άνθρωποι, που ενδιαφέρονται για τη συγκεκριμένη αγορά. Αν πιστεύεις ότι η επιχείρησή σου θα επωφεληθεί από ένα συγκεκριμένο κοινό, τότε η λύση σου είναι οι micro influencers.

Απαιτούν μικρότερο κόστος

Αυτό είναι λογικό αν αναλογιστείς πως ανάμεσα στους μεγάλους influencers συμπεριλαμβάνονται celebrities και δημόσια πρόσωπα. Για να εντάξεις κάποιον από αυτούς στο δυναμικό σου, θα χρειαστείς ένα σημαντικό budget. Αυτό δεν ισχύει για τους micro influencers. Το κόστος για καθέναν από αυτούς εξαρτάται από τον αριθμό των ακολούθων του, αλλά και από το engagement rate. Ταυτόχρονα, εφόσον δεν απαιτούν μεγάλο budget, μπορείς να απασχολήσεις περισσότερους από έναν και να εκμεταλλευτείς τα διαφορετικά κοινά που έχουν.

Μπορούν να φτάσουν κοινό, το οποίο δεν μπορεί να προσεγγίσει το συμβατικό digital marketing.

Ενδεχομένως να είναι κάτι που δεν έχεις φανταστεί, αλλά ένα μεγάλο εμπόδιο στο digital marketing αποτελεί το ad blocking. Τόσο στους υπολογιστές, όσο και στα κινητά τηλέφωνα, είναι πολύ εκείνοι που έχουν εγκαταστημένο ένα πρόγραμμα, που αφαιρεί τις διαφημίσεις. Αυτό μπορεί να σε οδηγήσει σε αδιέξοδο, μιας και ένα μέρος από το ποσό που έχεις δαπανήσει για το marketing καταλήγει σε διαφημίσεις, που δεν προβάλλονται σε κανέναν.

Οι micro influencers όμως, δεν αποτελούν διαφήμιση που μπορεί να εμποδιστεί από ένα τέτοιο πρόγραμμα. Το κοινό τους αναζητεί από μόνο του, γιατί ενδιαφέρεται για το περιεχόμενό του.

 

Όπως βλέπεις, τώρα που έμαθες τι είναι οι micro influencers, καταλαβαίνεις ότι τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν λειτουργούν ως αντίβαρο στο γεγονός ότι δεν έχουν τόσους πολλούς followers. Ήρθε η ώρα να εντάξεις κι εσύ το influencer marketing στη στρατηγική σου κι εμείς θα σε βοηθήσουμε να βρεις τον κατάλληλο micro-influencer!

Επικοινώνησε μαζί μας εδώ.


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

engagement influencer marketing Marketing micro influencers social media
Share:
Previous Post

Πώς το User Experience θα αυξήσει την Επισκεψιμότητα της Ιστοσελίδας σου

Next Post

Τι είναι το Wireframe και γιατί είναι σημαντικό για την Ιστοσελίδα σου;

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης