Τα Google Analytics και τα Facebook Ads είναι δυο πολύτιμα εργαλεία για τις επιχειρήσεις. Μάλιστα, η σύνδεσή τους είναι πλέον απαραίτητη, καθώς σου δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Μέσω αυτής της στρατηγικής μπορείς να αναλύσεις τις καμπάνιες σου στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης με δεδομένα και αριθμούς. Έτσι, μπορείς να εντοπίσεις αποτελεσματικά τις βελτιώσεις που μπορείς να κάνεις, αλλά και να διαπιστώσεις ποιες στρατηγικές σου αποδίδουν.
Στο άρθρο αυτό, θα εξετάσουμε γιατί πρέπει να προχωρήσεις άμεσα στη σύνδεση των Google Analytics με το Facebook.
Γιατί να Συνδέσεις τα Google Analytics με τα Facebook Ads;
#1 Κατανόηση της Συμπεριφοράς του Κοινού σου
Τα Google Analytics είναι η πλατφόρμα-σύμμαχός σου στο digital marketing. Ανάμεσα στα δεδομένα που σου παρέχει, θα βρεις λεπτομερείς πληροφορίες για το πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την ιστοσελίδα σου. Για παράδειγμα, μαθαίνεις ποια κανάλια έφεραν επισκεψιμότητα, πόση ώρα παρέμεινε ο χρήστης στη σελίδα και σε ποιο σημείο αποχώρησε.
Έτσι, όταν συνδέσεις τα Google Analytics με το Facebook, θα ξεκινήσεις να βλέπεις συγκεκριμένα δεδομένα σχετικά με τις καμπάνιες σου. Ενδεικτικά, θ’ ανακαλύψεις πόσοι χρήστες πάτησαν στη διαφήμισή σου. Και το σημαντικότερο, τελικά πόσα απ’ αυτά τα κλικ οδήγησαν στο στόχο σου, δηλαδή σε πωλήσεις ή κρατήσεις.
#2 Βελτίωση των Facebook Ads
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα αυτής της κατανόησης των Facebook Ads σου είναι η δυνατότητα βελτίωσής τους. Με τη σύνδεση των δύο πλατφορμών, μπορείς να παρακολουθείς τα metrics και να δεις συγκεκριμένα ποια καμπάνια στο Facebook σου φέρνει τα περισσότερα conversions. Μ’ αυτόν τον τρόπο, μπορείς να τις αναλύσεις και να ενσωματώσεις τα χαρακτηριστικά τους και στις υπόλοιπες καμπάνιες σου ώστε να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.
#3 Συνολική Eικόνα της Στρατηγικής σου
Τα Google Analytics είναι μια πλατφόρμα που σου επιτρέπει να εξετάσεις όλα τα κανάλια που χρησιμοποιείς στη digital marketing στρατηγική σου. Ένα σημαντικό όφελος από τη σύνδεσή της με το Facebook είναι πως μπορείς να δεις πώς συνεργάζεται η στρατηγική σου σ’ αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης με άλλα κανάλια μάρκετινγκ.
Αυτή η σφαιρική εικόνα είναι εξαιρετικά σημαντική γιατί σου επιτρέπει ν’ αξιολογήσεις την επίδοση των κόπων σου, να συγκρίνεις τα ενεργά σου κανάλια, αλλά και ν’ ανακαλύψεις τα κανάλια στα οποία αξίζει να επενδύσεις. Ως εκ τούτου, μπορείς να αυξήσεις το ROI σου, αφού θα κάνεις προσεκτικά μελετημένες κινήσεις, σύμφωνα με τις ανάγκες σου.
Το κλειδί της επιτυχίας για κάθε στρατηγική marketing είναι η συνεχής παρακολούθηση και ανάλυση των δεδομένων. Η σύνδεση των Google Analytics με το Facebook σου δίνει μια πολύτιμη εικόνα της απόδοσης των καμπανιών σου και της συμπεριφοράς του κοινού σου.
Είσαι έτοιμος να πας τα Facebook Ads σου σε άλλο επίπεδο; Επικοινώνησε με την ομάδα της SocialME για ν’ αξιοποιήσεις άμεσα τη δύναμη των Google Analytics προς όφελός σου. Κάνε το αποφασιστικό βήμα και δες τα Facebook Ads σου ν’ αποδίδουν!