• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Γιατί οι πελάτες λένε “είναι ακριβό”; 3 τρόποι να ξεπεράσεις αυτή την αντίρρηση

Όταν οι πελάτες σου λένε “είναι ακριβό”, τι εννοούν πραγματικά; Σε πολλές περιπτώσεις, δεν είναι απλά θέμα τιμής, αλλά αντίληψης της αξίας. Αν δεν βλέπουν τη σχέση ποιότητας-τιμής, είναι λογικό να διστάζουν να προχωρήσουν σε αγορά.

Η τιμή είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην απόφαση αγοράς, αλλά δεν είναι ο μόνος. Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι η σωστή επικοινωνία της αξίας του προϊόντος ή της υπηρεσίας τους μπορεί να αλλάξει την οπτική του πελάτη και να τον οδηγήσει στη σωστή απόφαση.

Ακολουθούν τρεις στρατηγικές που θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις την αντίρρηση της τιμής και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Εστίασε στην αξία, όχι στην τιμή

Όταν ένας πελάτης εκφράζει την αντίρρηση ότι κάτι είναι ακριβό, συχνά σημαίνει ότι δεν βλέπει την πραγματική αξία αυτού που του προσφέρεις. Σε αυτή την περίπτωση, η συζήτηση δεν πρέπει να αφορά μόνο το κόστος, αλλά τα οφέλη που θα αποκομίσει.

  • Αντί να απαντήσεις με μείωση τιμής, εξήγησε γιατί η τιμή αντικατοπτρίζει την ποιότητα, την εμπειρία και την αποτελεσματικότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου.
  • Δείξε πώς το προϊόν σου μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο ή χρήματα στον πελάτη, να βελτιώσει την καθημερινότητά του ή να προσφέρει λύσεις που δεν θα βρει αλλού.
  • Χρησιμοποίησε case studies, reviews και παραδείγματα για να δείξεις πώς άλλοι πελάτες βρήκαν αξία σε αυτό που προσφέρεις.

Όταν η αξία γίνεται πιο ξεκάθαρη, η τιμή παύει να είναι το κύριο εμπόδιο.

Ρώτα περισσότερα – Ανακάλυψε την πραγματική αιτία της αντίρρησης

Η αντίρρηση για την τιμή είναι συχνά ένας τρόπος του πελάτη να εκφράσει μια βαθύτερη ανησυχία, όπως έλλειψη εμπιστοσύνης, φόβο ότι το προϊόν δεν θα αποδώσει ή αβεβαιότητα για την αγορά.

Για να κατανοήσεις τον πραγματικό λόγο πίσω από τη φράση “είναι ακριβό”, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ερωτήσεις όπως:

  • “Ποια στοιχεία σας κάνουν να θεωρείτε ότι η τιμή είναι υψηλή;”
  • “Τι είναι αυτό που θα έκανε την επένδυση πιο ελκυστική για εσάς;”
  • “Υπάρχει κάποια άλλη ανησυχία πέρα από την τιμή που σας προβληματίζει;”

Αυτές οι ερωτήσεις σε βοηθούν να κατανοήσεις καλύτερα τις ανάγκες και τις προσδοκίες του πελάτη, ώστε να προσαρμόσεις την προσέγγισή σου και να του δείξεις πώς η πρότασή σου αξίζει πραγματικά τα χρήματά της.

Χρησιμοποίησε έξυπνες στρατηγικές τιμολόγησης και πληρωμής

Αν η αντίρρηση αφορά τον προϋπολογισμό του πελάτη, μπορείς να διευκολύνεις την απόφαση αγοράς μέσω ευέλικτων επιλογών πληρωμής.

  • Διαφορετικά πακέτα: Πρόσφερε επιλογές για διαφορετικά budgets, δίνοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει τη λύση που ταιριάζει στις ανάγκες του.
  • Δόσεις ή συνδρομητικά μοντέλα: Αν η τιμή είναι υψηλή, μπορείς να προσφέρεις τη δυνατότητα πληρωμής σε δόσεις ή να έχεις ένα μοντέλο συνδρομής που μειώνει το αρχικό κόστος.
  • Εγγύηση ικανοποίησης: Ένα ισχυρό guarantee μπορεί να μειώσει τον φόβο του πελάτη ότι θα χάσει τα χρήματά του αν δεν μείνει ικανοποιημένος.

Με αυτές τις στρατηγικές, μπορείς να κάνεις την απόφασή του πιο εύκολη και να του δείξεις ότι η τιμή δεν είναι εμπόδιο, αλλά μια επένδυση με χαμηλό ρίσκο και υψηλή αξία.

Θέλεις να βελτιώσεις τη στρατηγική πωλήσεων και το marketing της επιχείρησής σου; Στη SocialMe, βοηθάμε επιχειρήσεις να επικοινωνήσουν την αξία τους σωστά και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα και δες πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε να ξεπεράσεις κάθε αντίρρηση των πελατών σου!


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

digital marketing Keywords Marketing social media marketing Επιχείρηση
Share:
Previous Post

3 πράγματα που κάνουν τα μεγάλα brands και πρέπει να εφαρμόσεις κι εσύ

Next Post

Αν η Ιστοσελίδα σου Καταρρεύσει Ξαφνικά, Έχεις Σχέδιο Ανάκαμψης;

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης