Μήπως το Website σου Είναι για Εσένα κι Όχι για τον Πελάτη σου;
Σίγουρα έχεις ακούσει πως το website σου είναι η βιτρίνα της επιχείρησής σου. Και πράγματι, αυτή η φράση αποτυπώνει την πραγματικότητα. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να δημιουργούν αυτήν τη βιτρίνα με βάση το δικό τους γούστο ή τις δικές τους προτεραιότητες. Και στην προσπάθειά τους αυτή, ξεχνούν τον πιο σημαντικό παράγοντα, δηλαδή τον πελάτη.
Αν θέλεις το site σου να αποδίδει πραγματικά, πρέπει να σταματήσεις να το βλέπεις σαν εργαλείο προβολής και να αρχίσεις να το αντιμετωπίζεις ως εργαλείο εξυπηρέτησης και πώλησης. Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις τους χρυσούς κανόνες για να αποκτήσεις ένα website που θέλουν οι πελάτες σου να επισκέπτονται ξανά και ξανά.
#1 Όμορφο Δε Σημαίνει και Λειτουργικό
Το design είναι εξαιρετικά σημαντικό, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για αυτό. Αλλά δεν είναι αυτοσκοπός. Συχνά, οι επιχειρήσεις επενδύουν σε εντυπωσιακά εφέ και περίπλοκα animations που κερδίζουν τα βλέμματα στην αρχή, όμως, όταν πάει ο χρήστης να περιηγηθεί στη σελίδα, νιώθει εντελώς χαμένος.
Ο επισκέπτης δεν θέλει να εντυπωσιαστεί, θέλει να βρει γρήγορα ποιος είσαι, τι προσφέρεις και γιατί να σε εμπιστευτεί. Ένα αποτελεσματικό web design που εξυπηρετεί τον πελάτη είναι καθαρό, απλό και ευανάγνωστο, με ξεκάθαρα CTAs και λογική ροή περιεχομένου.
#2 Το Περιεχόμενο Δεν Πρέπει να Είναι Αφιερωμένο σε Σένα
Άλλο ένα συχνό λάθος που κάνουν πολλές επιχειρήσεις είναι πως έχουν σελίδες γεμάτες με «Εμείς κάνουμε», «Εμείς προσφέρουμε», «Εμείς είμαστε οι καλύτεροι». Ο πελάτης, όμως, δεν ενδιαφέρεται τόσο για το ποιος είσαι, όσο για το τι μπορείς να κάνεις για αυτόν.
Η γλώσσα του περιεχομένου σου πρέπει να είναι πελατοκεντρική, δηλαδή να απαντά στις ανάγκες, στους φόβους και στις επιθυμίες του χρήστη. Μίλησέ του στη γλώσσα του, δείξε του λύσεις και παραδείγματα, όχι απλώς υπηρεσίες. Όταν το περιεχόμενο μετατοπιστεί από το «εμείς» στο «εσύ», θα δεις αύξηση στην εμπιστοσύνη και τις πωλήσεις.
#3 Η Εμπειρία Χρήστη Είναι το Παν
Ο χρήστης αποφασίζει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν θα μείνει ή θα φύγει από το site σου. Αν χρειάζεται να ψάξει για βασικές πληροφορίες, να κάνει zoom στο κινητό ή να περιμένει να φορτώσει η σελίδα, έχεις ήδη χάσει. Η εμπειρία χρήστη είναι το θεμέλιο της επιτυχημένης ιστοσελίδας. Χάρη στο UX design μπορείς να έχεις ένα γρήγορο και mobile-friendly website που καθοδηγεί τον επισκέπτη με φυσικό τρόπο προς την επιθυμητή ενέργεια.
#4 Ο Πελάτης Είναι ο Ήρωας της Ιστορίας
Κάθε brand λέει μια ιστορία. Το λάθος είναι ότι πολλές επιχειρήσεις τοποθετούν τον εαυτό τους ως τον ήρωα της αφήγησης. Στην πραγματικότητα, ο ήρωας είναι ο πελάτης, και εσύ είσαι ο καθοδηγητής που τον βοηθά να λύσει το πρόβλημά του. Αυτός ο τρόπος σκέψης αλλάζει ριζικά τον τρόπο που παρουσιάζεις το περιεχόμενο, τις εικόνες, ακόμη και τα CTA σου. Δείχνεις κατανόηση, δίνεις αξία και δημιουργείς σχέση εμπιστοσύνης.
Έχει έρθει η ώρα να κάνεις το website σου να μιλήσει στη γλώσσα των πελατών σου. Η ομάδα της SocialMe αναλύει και επανασχεδιάζει την ιστοσελίδα σου, ώστε να συνδέεται ουσιαστικά με το κοινό σου. Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα και κάνε το site σου ένα εργαλείο επιτυχίας και πωλήσεων!
