Το καλό web design συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία μιας ιστοσελίδας. Η αξία του γίνεται ακόμη μεγαλύτερη στην περίπτωση των e-shops, όπου τα λάθη στο web design μπορούν να αποδειχθούν μοιραία για την επιχείρηση.
Μια τεχνική που θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις το web design της ιστοσελίδας σου είναι να κάνεις ορισμένες ερωτήσεις-κλειδιά στον εαυτό σου. Απαντώντας τες, θα σιγουρευτείς πως έχεις κάνει όλα τα απαραίτητα βήματα για τον καλό σχεδιασμό της. Παρακάτω, θα δούμε αναλυτικότερα αυτές τις ερωτήσεις.
Ερώτηση 1: Ποιες Είναι οι Αξίες της Επιχείρησης;
Οι αξίες μιας επιχείρησης δεν αφορούν μόνο το μάρκετινγκ, αλλά θα πρέπει να είναι παρούσες σε κάθε πτυχή της. Έτσι και το web design θα πρέπει να τις ακολουθεί και να τις πρεσβεύει. Ενδεικτικά, οι αξίες στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας μπορεί να καθορίσουν την αισθητική, αλλά και τις πρόσθετες λειτουργίες της.
Ερώτηση 2: Ποιος Είναι ο Σκοπός της Ιστοσελίδας;
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, οι στόχοι μιας ενημερωτικής ιστοσελίδας είναι διαφορετικοί απ’ αυτούς ενός e-shop. Γι’ αυτό και πρέπει ν’ αποφασίσεις από πριν τι θέλεις να δημιουργήσεις. Έτσι, θα ξέρεις εάν πρέπει ν’ ακολουθήσεις τους κανόνες για τη δημιουργία ενός e-shop ή αν θα πρέπει να τους διαφοροποιήσεις.
Ερώτηση 3: Τι Ενέργειες Μπορεί να Κάνει ένας Χρήστης στην Ιστοσελίδα;
Το UX design δίνει τεράστια σημασία στον χρήστη, γι’ αυτό και ακολουθεί μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Για να το πετύχεις αυτό, θα πρέπει να έχεις σχεδιάσει από πριν τη διαδρομή που θ’ ακολουθήσει ένας χρήστης για να ολοκληρώσει μια ενέργεια. Το ίδιο ακριβώς θα πρέπει να το κάνεις για όλες τις πιθανές ενέργειες που μπορεί να κάνει μέσα στην ιστοσελίδα.
Ερώτηση 4: Ποια Στοιχεία του Branding Πρέπει να Συμπεριληφθούν;
Τα στοιχεία του branding μιας επιχείρησης είναι η ταυτότητά της. Αυτός είναι κι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να τα συμπεριλάβεις στο web design. Για παράδειγμα, ενσωμάτωσε τη χρωματική παλέτα της επιχείρησης και όποια άλλα γραφικά παραπέμπουν σ’ αυτήν.
Ερώτηση 5: Ποια Calls to Action Είναι Απαραίτητα;
Οι χρήστες στο Διαδίκτυο είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μια ενέργεια όταν θα τους το πεις ρητά. Γι’ αυτό και τα calls to action είναι εξαιρετικά σημαντικά. Όταν σχεδιάζεις μια ιστοσελίδα, και ειδικά μια landing page, θα πρέπει να είσαι σίγουρος πως έχεις συμπεριλάβει calls to action που είναι ξεκάθαρα και ορατά.
Ερώτηση 6: Ποια Είναι τα Τρέχοντα Web Design Trends;
Οι τάσεις στο web design επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την αισθητική που έχουν οι ιστοσελίδες σε μια δεδομένη χρονική στιγμή. Μελέτησε τα νέα trends και βρες αυτά που ταιριάζουν στην επιχείρησή σου. Έτσι, θα δώσεις μια μοντέρνα πνοή στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας. Ωστόσο, φρόντισε να βρεις τη σωστή ισορροπία ώστε να έχεις ένα διαχρονικό αποτέλεσμα.
Ερώτηση 7: Σε Τι Οθόνες θα Προβάλλεται η Ιστοσελίδα;
Πλέον, μια ιστοσελίδα μπορεί να προβληθεί σε μια πληθώρα οθονών. Γι’ αυτό και ο δυναμικός σχεδιασμός έχει γίνει απαραίτητος. Μην ξεχάσεις να βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα για προβολή σε φορητές συσκευές, όπως τα κινητά τηλέφωνα.
Στη SocialME αναλαμβάνουμε το σχεδιασμό της ιστοσελίδας και του e-shop σου. Οι ειδικοί μας θα σχεδιάσουν μια αποτελεσματική και εύχρηστη ιστοσελίδα που ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις των χρηστών. Επικοινώνησε με την ομάδα μας για να ξεκινήσουμε το web design.