Δεν είναι μυστικό πως ένα καλοσχεδιασμένο e-shop θα σου φέρει και τις αναμενόμενες πωλήσεις. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να μελετήσεις την ανατομία ενός e-commerce website που αποδίδει.
Παρακάτω, αναλύουμε τις βασικές σελίδες και στοιχεία που πρέπει να υπάρχουν σ’ ένα e-shop που συμβάλλει αποφασιστικά στο conversion των επισκεπτών. Πριν όμως ξεκινήσουμε την ανάλυσή μας, πρέπει να τονίσουμε τη σημασία της συνοχής σε όλες τις σελίδες του e-shop.
#1 Αρχική Σελίδα
Η αρχική σελίδα είναι το πρώτο πράγμα που θα δει ο χρήστης όταν μπει στο e-shop. Γι’ αυτόν το λόγο, θα πρέπει να δώσεις μεγάλη βάση στο σχεδιασμό της, μιας και είναι αυτή που θα σχηματίσει την πολύτιμη πρώτη εντύπωση. Φρόντισε να ενσωματώσεις όλα τα μυστικά για ένα καλοσχεδιασμένο e-shop, όπως καλαίσθητα γραφικά και τα κατάλληλα calls to action.
#2 Σελίδες Προϊόντων
Οι σελίδες προϊόντων είναι ζωτικής σημασίας για ένα e-shop. Όταν μια τέτοια σελίδα είναι αποτελεσματική, θα επιτελέσει το σκοπό της, ο οποίος είναι να δημιουργήσει πωλήσεις. Αυτή η σελίδα θα πρέπει να δείχνει ξεκάθαρα στο χρήστη το προϊόν και να έχει αναλυτική περιγραφή. Επιπλέον, θα πρέπει να ανεβάσεις φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, οι οποίες είναι όμως βελτιστοποιημένες για το διαδίκτυο, ώστε να μην επηρεάσουν την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας.
#3 Σελίδα «About Us»
Μια απ’ τις σημαντικότερες ερωτήσεις πίσω από ένα επιτυχημένο web design είναι ο σκοπός της επιχείρησης. Μάλιστα, οι χρήστες που αναζητούν εταιρείες που ταιριάζουν στη φιλοσοφία τους, αναζητούν τέτοια στοιχεία στην ιστοσελίδα. Η σελίδα «About Us» είναι το τέλειο μέρος για να αναφέρεις την ιστορία της επιχείρησης, καθώς και το όραμά σου για το μέλλον της.
#4 Σελίδα Επικοινωνίας
Οι χρήστες θέλουν να νιώθουν ότι το e-shop που θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους είναι διαθέσιμο να απαντήσει κάθε απορία τους. Μια σελίδα επικοινωνίας δείχνει πώς μπορεί ένας πελάτης να επικοινωνήσει μαζί σου. Αυτή η σελίδα είναι σημαντική γιατί ενισχύει την εμπιστοσύνη που νιώθει ένας χρήστης.
#5 Pop-ups
Τα pop-ups είναι μικρά παράθυρα που εμφανίζονται όταν ανοίγει ένα νέο παράθυρο. Συνήθως, αποτελούν ένα καλό εργαλείο που σε βοηθά να ανακοινώσεις προωθητικές ενέργειες ή να μεγαλώσεις τη mailing list σου. Ένα καλοσχεδιασμένο pop-up φέρνει καλά αποτελέσματα. Ωστόσο, θα πρέπει να προσέξεις ώστε να μην το παρακάνεις, καθώς μπορεί να απωθήσουν τους χρήστες εάν στέκονται εμπόδιο στην πλοήγησή του.
#6 Κριτικές Πελατών
Όταν ένας χρήστης επισκέπτεται το e-shop σου για πρώτη φορά, δεν μπορεί να είναι σίγουρος για την ποιότητα των προϊόντων σου. Γι’ αυτό και οι κριτικές πελατών είναι ένα στοιχείο που μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία πωλήσεων. Οι κριτικές καθησυχάζουν το χρήστη και του φανερώνουν στοιχεία σχετικά με τα προϊόντα και την εξυπηρέτηση.
#7 Συχνές Ερωτήσεις/FAQs
Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότερες ιστοσελίδες έχουν κάποιο κομμάτι αφιερωμένο στις συχνές ερωτήσεις. Μέσα από αυτές, μπορείς να εξηγήσεις τι είναι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου, αλλά και το πώς δουλεύει η επιχείρησή σου. Μ’ αυτόν τον τρόπο, κερδίζεις την εμπιστοσύνη των χρηστών και τους μετατρέπεις σε πελάτες.
Κάθε σελίδα που υπάρχει στο e-shop σου έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό. Στη SocialME, έχουμε μια ομάδα με βαθιές γνώσεις στο web design των e-shops. Επικοινώνησε μαζί μας για ν’ ανανεώσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και να ξεκινήσεις να βλέπεις πωλήσεις!