Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης, ή SEO, είναι συνήθως μια από τις αποτελεσματικότερες στρατηγικές αύξησης της ορατότητας μιας ιστοσελίδας. Μια γρήγορη αναζήτηση σου φέρνει αμέτρητους οδηγούς για τη βελτιστοποίηση του SEO. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις όπου η εφαρμογή αυτής της τεχνικής είναι αντιπαραγωγική ή ακόμα και καταστροφική για την επιχείρησή σου.
Σ’ αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε κάποιες από αυτές τις περιπτώσεις για να κατανοήσεις τι πρέπει να κάνεις για να αξιοποιήσεις τις δυνατότητές του.
#1 Οι Προσδοκίες Δεν Είναι Ρεαλιστικές
Ένα από τα συχνότερα λάθη των επιχειρήσεων είναι να πιστεύουν ότι το SEO μπορεί να φέρει άμεσα αποτελέσματα και να εκτοξεύσει την επισκεψιμότητα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Στην πραγματικότητα όμως, το SEO είναι μια μακροχρόνια στρατηγική και χρειάζεται χρόνο μέχρι να δεις τα πρώτα αποτελέσματά του. Έτσι είναι πιθανό να απογοητευτείς και να εγκαταλείψεις τη στρατηγική πριν αυτή ξεκινήσει να αποδίδει. Στην περίπτωση που θέλεις πραγματικά άμεσα αποτελέσματα, καλό θα ήταν να δεις την περίπτωση του PPC.
#2 Το Περιεχόμενο της Ιστοσελίδας Δεν Είναι Ποιοτικό
Το SEO δίνει μεγάλη σημασία στην ποιότητα του περιεχομένου. Εάν προσπαθήσεις να βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα σου για τις μηχανές αναζήτησης χωρίς ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο για το κοινό σου, καταδικάζεις τη στρατηγική σου σε αποτυχία. Πλέον, οι μηχανές αναζήτησης έχουν γίνει εξυπνότερες. Έτσι, δίνουν προτεραιότητα σε ιστοσελίδες που προσφέρουν πραγματική αξία στους χρήστες.
#3 Χρησιμοποιείς Αθέμιτες Πρακτικές
Υπάρχουν πολλές αθέμιτες πρακτικές στο SEO που έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα απ’ αυτά που περιμένεις. Τέτοιες είναι η υπερβολική χρήση λέξεων-κλειδιών, η απόκρυψη κειμένου και η δημιουργία spam συνδέσμων. Όταν οι μηχανές αναζήτησης εντοπίζουν αυτά τα στοιχεία στο περιεχόμενο, τιμωρούν τις ιστοσελίδες, πράγμα που θα σε βλάψει μακροπρόθεσμα.
#4 Δεν Υπάρχει Σαφής Στρατηγική
Κάθε στρατηγική που ακολουθείς στο digital marketing πρέπει να είναι αποτέλεσμα προσεκτικής μελέτης. Η εφαρμογή SEO χωρίς μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική θα οδηγήσει τόσο σε σπατάλη χρόνου όσο και κακή διαχείριση των πόρων σου. Έτσι, πριν ξεκινήσεις την εφαρμογή των τεχνικών του SEO που έχεις επιλέξει, είναι απαραίτητο να καθορίσεις τους στόχους σου, αλλά και το πώς θα τους πετύχεις.
#5 Η Επιχείρηση Δεν Είναι Έτοιμη να Διαχειριστεί την Αύξηση της Επισκεψιμότητας
Όταν μια στρατηγική SEO αποδίδει, θα σου φέρει σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σου. Εάν δεν μπορείς να διαχειριστείς αυτήν την αύξηση, θα προκαλέσεις τα αντίθετα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, εάν δεν έχεις το απαραίτητο προσωπικό για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, μπορεί να δυσαρεστήσεις τους νέους πελάτες σου. Μια άλλη περίπτωση είναι η ίδια η ιστοσελίδα να μην μπορεί να αντέξει την αυξημένη επισκεψιμότητα και να αργεί να φορτώσει. Γι’ αυτό και συμβουλεύουμε κάθε επιχείρηση να προετοιμαστεί για κάθε ενδεχόμενο από πριν.
#6 Δεν Υπάρχουν οι Επαρκείς Πόροι
Μια στρατηγική SEO δεν είναι κάτι που θα κάνεις μια φορά στην ιστοσελίδα σου, αλλά μια συνεχής διαδικασία. Η εφαρμογή της θέλει χρόνο, χρήμα και προσπάθεια. Όταν αποφασίσεις να κάνεις αυτό το βήμα, προετοιμάσου να επενδύσεις αυτούς τους πόρους για να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Το SEO είναι ένα πολύτιμο εργαλείο όταν το εφαρμόζεις σωστά. Εάν θέλεις να το αξιοποιήσεις στο έπακρο, επικοινώνησε με τη SocialME. Η ομάδα μας περιλαμβάνει ειδικούς στον τομέα για τη βελτιστοποίηση κάθε πτυχής της ιστοσελίδας σου. Επικοινώνησε μαζί μας για να σχεδιάσουμε μια στρατηγική SEO που αποδίδει.