• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Σε ένα περιβάλλον όπου ο ανταγωνισμός είναι υψηλός και η προσοχή του πελάτη περιορισμένη, η διαδικασία του follow-up δεν είναι πολυτέλεια – είναι αναγκαιότητα. Πολλές επιχειρήσεις επενδύουν χρόνο και χρήμα στην προσέγγιση νέων πελατών, αλλά χάνουν πολύτιμες ευκαιρίες επειδή δεν έχουν σχεδιάσει μια αποτελεσματική στρατηγική παρακολούθησης.

Η πώληση δεν ολοκληρώνεται με την πρώτη επαφή. Αντιθέτως, έρευνες δείχνουν ότι πάνω από το 80% των πωλήσεων προκύπτει μετά την 5η επικοινωνία. Άρα, το follow-up δεν είναι «ενόχληση» – είναι επιμονή με στόχο και μέθοδο.

Τα βασικά συστατικά μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας
  1. Κατανόησε τη Σημασία του Follow-Up

    Το follow-up δεν είναι απλώς μια υπενθύμιση. Είναι ένας τρόπος να καλλιεργήσεις εμπιστοσύνη, να δώσεις αξία και να υπενθυμίσεις στον υποψήφιο πελάτη γιατί αξίζει να επιλέξει εσένα. Μια σωστά σχεδιασμένη στρατηγική follow-up δημιουργεί συνέπεια, καθοδηγεί τον πελάτη προς τη σωστή απόφαση και αυξάνει σημαντικά τα ποσοστά μετατροπής.

  2. Προετοίμασε Εξατομικευμένο Περιεχόμενο

    Ένα τυπικό “σας υπενθυμίζουμε” δεν φέρνει αποτελέσματα. Η επιτυχία βρίσκεται στην εξατομίκευση. Προσαρμόζοντας κάθε επικοινωνία στις ανάγκες, ερωτήσεις ή ενδιαφέροντα του υποψήφιου πελάτη, δείχνεις ότι άκουσες, κατανόησες και απαντάς με ουσία.

    Παραδείγματα:

    • «Αναφερθήκατε στην ανάγκη σας για…»
    • «Όπως είχαμε συζητήσει, σας στέλνω αυτήν την πρόταση με βάση…»
    • «Σκεφτήκαμε ότι αυτή η λύση μπορεί να σας εξυπηρετήσει καλύτερα γιατί…»
  3. Timing και Συχνότητα: Στρατηγική Επικοινωνίας

    Η χρονική στιγμή και η συχνότητα των follow-ups αποτελούν κρίσιμους παράγοντες στην αποτελεσματικότητα της διαδικασίας. Ένα πρώτο follow-up εντός 24-48 ωρών διατηρεί το ενδιαφέρον ενεργό, ενώ η συνέχεια απαιτεί προγραμματισμένη, μεθοδική προσέγγιση. Ούτε υπερβολική επιμονή, ούτε μεγάλη καθυστέρηση. Ο στόχος είναι να διατηρείται η επικοινωνία «ζωντανή», με περιεχόμενο σχετικό και στοχευμένο, ανάλογα με τη φάση του υποψήφιου πελάτη στη διαδικασία λήψης απόφασης.

  4. Συνδύασε Εργαλεία και Κανάλια

    Χρησιμοποίησε CRM, email, τηλεφωνικές κλήσεις, μηνύματα και ψηφιακές πλατφόρμες με συνδυασμένο τρόπο. Κάθε υποψήφιος πελάτης μπορεί να προτιμά διαφορετικό μέσο επικοινωνίας. Η ευελιξία και η παρακολούθηση μέσω CRM βοηθάει ώστε να μη χαθεί καμία ευκαιρία λόγω αδράνειας ή ασυνέπειας.

  5. Μορφές Επικοινωνίας στο Follow-Up

    Το follow-up μπορεί να υλοποιηθεί μέσα από πολλαπλά κανάλια, ανάλογα με το προφίλ του πελάτη και το σημείο στο οποίο βρίσκεται στη διαδικασία λήψης απόφασης. Οι πιο αποτελεσματικές μορφές είναι το εξατομικευμένο email, οι τηλεφωνικές κλήσεις, τα μηνύματα SMS ή Viber, αλλά και τα μηνύματα σε social media. Η εναλλαγή μεταξύ αυτών των καναλιών – πάντα με συνοχή και στρατηγική – ενισχύει την παρουσία σου και αυξάνει την πιθανότητα ολοκλήρωσης της πώλησης.

  6. Παρακολούθησε και Βελτίωνε τη Στρατηγική

    Όπως κάθε άλλη στρατηγική marketing, έτσι και το follow-up απαιτεί μέτρηση και αναπροσαρμογή. Καταγραφές στο CRM, ποσοστά ανταπόκρισης και ανατροφοδότηση από το κοινό σου, σε βοηθούν να καταλάβεις τι λειτουργεί και τι όχι.

    Π.χ. Αν ένα συγκεκριμένο email έχει υψηλό open rate αλλά μηδενικές απαντήσεις, ίσως χρειάζεται αλλαγή στο CTA ή στο περιεχόμενο. Αν ένα τηλεφώνημα οδηγεί συχνά σε πώληση, μπορείς να αυξήσεις τη συχνότητα των προσωπικών επαφών.

Στη SocialMe, βοηθάμε τις επιχειρήσεις να χτίσουν ολοκληρωμένες στρατηγικές πωλήσεων και επικοινωνίας, βασισμένες σε δεδομένα και ανθρώπινη προσέγγιση.  Αν θέλεις να αυξήσεις τις μετατροπές σου μέσα από πιο έξυπνες και αποτελεσματικές διαδικασίες, επικοινώνησε μαζί μας για μια δωρεάν συμβουλευτική συνεδρία.


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Next Post

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης