Η εύρεση της σωστής στρατηγικής marketing είναι μια πρόκληση για κάθε επιχείρηση. Όταν όμως βρεις αυτή που δουλεύει για την περίπτωσή σου, θα δεις την επιχείρησή σου ν’ απογειώνεται. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχει ένα κρυφό συστατικό που μπορεί να κάνει τις προσπάθειές σου να αποδώσουν.
Αυτό το συστατικό δεν είναι τίποτα άλλο από τη συνέπεια. Μ’ αυτό εννοούμε τη συνέπεια στο μήνυμα και το όραμα της επιχείρησής σου. Επιπλέον, αναφερόμαστε στη συνέπεια στα socialmedia, τα οποία πλέον αποτελούν κεντρικό άξονα μιας μάρκετινγκ στρατηγικής. Παρακάτω, θα δούμε πιο αναλυτικά πώς θα κάνεις τη στρατηγική σου συνεπή.
Συνέπεια στο Μήνυμα της Επιχείρησης
Ο πρώτος κανόνας του επιτυχημένου branding είναι ο σαφής καθορισμός του οράματος της επιχείρησης. Έπειτα, αυτό το όραμα καθορίζει το branding και τις μελλοντικές κινήσεις που θα κάνεις. Αν για παράδειγμα, έχεις δημιουργήσει ένα e-shop με zero-waste προϊόντα, θα πρέπει να φροντίσεις κάθε πτυχή της επιχείρησής σου ν’ ακολουθεί αυτήν τη φιλοσοφία.
Η συνέπεια του μηνύματος δείχνει στους πελάτες σου ότι είσαι ειλικρινής και παθιασμένος γι’ αυτό το αντικείμενο. Έτσι, θα προσελκύσεις τους καταναλωτές που πιστεύουν σ’ αυτό που κάνεις και θα δημιουργήσεις όνομα στην αγορά.
Συνέπεια στο Ύφος
Το επόμενο κομμάτι αφορά τη συνέπεια στο ύφος, πράγμα που συνδέεται άμεσα με το μήνυμα της επιχείρησης. Το ύφος του οπτικού υλικού, αλλά και των κειμένων που θα βάλεις στην ιστοσελίδα, στο e-shop και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να μιλάει στους πελάτες σου. Εάν, για παράδειγμα, προσπαθείς να προσελκύσεις νεαρά άτομα, περιηγήσου στα social media για να βρεις τις φράσεις που χρησιμοποιούν. Μ’ αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργήσεις μια εικόνα που γίνεται αμέσως κατανοητή από τους σωστούς καταναλωτές.
Συνέπεια στα SocialMedia
Υπάρχει όμως, κι ακόμα ένα σημαντικό πλεονέκτημα της συνέπειας στα social media. Εκτός από τη συνέπεια στο ύφος, που θα κάνει τις δημοσιεύσεις σου επιτυχημένες, η συνέπεια στον προγραμματισμό των δημοσιεύσεων θα βοηθήσει το reach σου. Αυτό συμβαίνει γιατί οι αλγόριθμοι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ευνοούν όσους δημοσιεύουν συχνά και με πρόγραμμα.
Πώς θα Δημιουργήσεις μια Συνεπή Στρατηγική Marketing
Όπως αντιλαμβάνεσαι, η συνέπεια είναι ο παράγοντας που μπορεί να δώσει ώθηση σε μια καλή στρατηγική marketing. Αυτά είναι μερικά απλά βήματα για να δημιουργήσεις μια τέτοια:
- Βήμα 1 – Δημιούργησε ένα Marketing Plan: καλό είναι να ξέρεις ακριβώς τι θέλεις από τη στρατηγική marketing, αλλά και πώς θα το πετύχεις. Όλα αυτά αποτυπώνονται στο marketing plan σου.
- Βήμα 2 – Επένδυσε στο Branding σου: το branding είναι όλα τα στοιχεία που δίνουν προσωπικότητα στην επιχείρησή σου. Έτσι, εάν θες να προσελκύσεις το σωστό κοινό, θα πρέπει να είσαι συνεπής στην εικόνα σου.
- Βήμα 3 – Αξιολόγησε τα Αποτελέσματα: καμία μάρκετινγκ στρατηγική δε θα δουλέψει χωρίς πολλές δοκιμές. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να ελέγχεις και ν’ αξιολογείς συνεχώς τα αποτελέσματα. Μόνο έτσι θα καταλάβεις τι πάει καλά και τι χρειάζεται βελτίωση.
Οι ειδικοί της SocialME σε βοηθούν να χτίσεις μια συνεπή στρατηγική marketing, σύμφωνα με το όραμά σου. Επικοινώνησε μαζί μας για να δημιουργήσουμε άμεσα ένα marketing plan που θα δουλέψει για το κοινό σου.