Εάν έχεις τη δική σου επιχείρηση, γνωρίζεις καλά πως χωρίς προώθηση δε θα έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα. Πλέον, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα απαραίτητο εργαλείο για το μάρκετινγκ κάθε φυσικού ή ηλεκτρονικού καταστήματος.
Γι’ αυτόν το λόγο, έχεις ήδη δημιουργήσει λογαριασμούς στα μεγαλύτερα social media στη χώρα μας. Ωστόσο, όσες φορές κι αν κάνεις δημοσιεύσεις ο αριθμός των likes και των ακολούθων σου δε μεγαλώνει. Πριν σε πιάσει απογοήτευση όμως, απευθύνσου στη SocialMe για να μάθεις τι μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις την κατάσταση.
Παρακάτω, σου εξηγούμε τα πιο συχνά λάθη που επηρεάζουν την επιτυχία του social media marketing σου.
#1 Δεν Έχεις Συγκεκριμένους Στόχους
Ένα απ’ τα πιο βασικά λάθη που κάνουν πολλές μικρές επιχειρήσεις και e-shops στα social media είναι ότι δημοσιεύουν χωρίς κάποιο συγκεκριμένο στόχο. Κάθε φωτογραφία, βίντεο και κείμενο που θα δημοσιεύσεις θα πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο ρόλο μέσα στη στρατηγική σου. Για παράδειγμα, υπάρχουν δημοσιεύσεις που προωθούν τα προϊόντα σου και άλλες που προσεγγίζουν νέους χρήστες. Ακόμα, υπάρχουν και μερικές που ενισχύουν τη σχέση σου με τους υπάρχοντες ακόλουθούς σου.
#2 Χρησιμοποιείς σε Κάθε Πλατφόρμα την Ίδια Στρατηγική
Ακόμα ένα συχνό λάθος είναι να δημοσιεύεις ακριβώς τις ίδιες φωτογραφίες και βίντεο σε κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που έχεις. Η αλήθεια είναι πως κάθε πλατφόρμα social media έχει τις ιδιαιτερότητές της, και γι’ αυτό, έχει συγκεντρώσει ένα συγκεκριμένο κοινό. Αυτό θα πρέπει ν’ αντικατοπτρίζεται και στις δημοσιεύσεις σου. Οι ειδικοί της SocialMe μπορούν να σε βοηθήσουν να δημιουργείς περιεχόμενο ειδικά για την κάθε πλατφόρμα.
#3 Προσπαθείς Μόνο να Πουλήσεις τα Προϊόντα σου
Ένας απ’ τους στόχους για να χτίσεις μια ισχυρή online παρουσία στα social media είναι για ν’ αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Παρ’ όλα αυτά, οι δημοσιεύσεις σου δε θα πρέπει να στοχεύουν μόνο σ’ αυτό. Συνήθως, οι χρήστες αποφεύγουν τις επιχειρήσεις που δεν τους προσφέρουν τίποτα άλλο και το μόνο που θέλουν είναι να τους πουλήσουν τα προϊόντα τους. Αντιθέτως, ακολουθούν επιχειρήσεις που δημοσιεύουν μια ποικιλία θεμάτων που τους δίνει κάτι με αξία.
#4 Δε Δημοσιεύεις με Πρόγραμμα
Στα κοινωνικά δίκτυα θα πρέπει να ακολουθείς ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα και να μην παρεκκλίνεις απ’ αυτό. Ακολουθώντας αυτήν τη στρατηγική, θα είσαι σίγουρος πως κάνεις τη σωστή ποσότητα δημοσιεύσεων, χωρίς να κουράζεις το κοινό σου ή να το αφήνεις να σε ξεχνάει.
#5 Δεν Αλληλεπιδράς με τους Ακόλουθούς σου
Πλέον, η αλληλεπίδραση με τους ακόλουθούς σου αποτελεί ένα βασικό παράγοντα της επιτυχίας στα social media. Θα πρέπει να ελέγχεις τις δημοσιεύσεις σου για σχόλια και ν’ απαντάς σε καθένα απ’ αυτά. Επιπλέον, θα πρέπει να δημιουργείς περιεχόμενο που να ενθαρρύνει το κοινό σου ν’ αλληλεπιδρά με το λογαριασμό σου, όπως ν’ αφήνει σχόλια ή να κάνει σχετικά stories.
#6 Δεν Ελέγχεις τα Στατιστικά σου
Ένα απ’ τα συχνότερα λάθη που κάνουν πολλές επιχειρήσεις στα social media είναι ότι δεν ελέγχουν τα στατιστικά τους ή δεν μπορούν να τα ερμηνεύσουν. Κάθε πλατφόρμα πλέον, σου δίνει πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις δημοσιεύσεις σου. Έτσι, μπορείς ν’ αξιολογήσεις την επιτυχία της στρατηγικής σου και να κάνεις διορθωτικές κινήσεις μέχρι να βρεις αυτήν που δουλεύει για εσένα.
Η επιτυχία στα social media εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Με το σωστό προγραμματισμό και τις ποιοτικές δημοσιεύσεις όμως, θα καταφέρεις να χτίσεις μια στρατηγική που αποδίδει.
Επικοινώνησε με τη SocialMe για να βρούμε τι δουλεύει στο κοινό σου και πώς θα το αξιοποιήσουμε για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου.