Τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ζωής, αποτελώντας έναν αποδοτικό τρόπο να προβάλλεις την επιχείρηση και το έργο σου. Ωστόσο, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου θα παρατηρήσεις πως τα posts σου δεν έχουν την απήχηση που περίμενες. Αυτό μπορεί να συμβεί για πολλούς λόγους, όπως η μείωση του engagement που παρατηρείται το καλοκαίρι.
Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τους κύριους λόγους για την έλλειψη απήχησης και τι μπορείς να κάνεις για να ξεκινήσεις να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.
#1 Ανεπαρκής Κατανόηση του Κοινού σου
Ένας απ’ τους κύριους λόγους για την έλλειψη απήχησης είναι η ανεπαρκής κατανόηση του κοινού που προσπαθείς να προσεγγίσεις. Κάθε πλατφόρμα social media έχει διαφορετικό κοινό με διαφορετικές προτιμήσεις και ενδιαφέροντα. Για να βελτιώσεις την απήχηση των δημοσιεύσεών σου, θα πρέπει να προσαρμόσεις το περιεχόμενό σου σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του κοινού της συγκεκριμένης πλατφόρμας.
Πρόταση: Κάνε μια έρευνα στο κοινό σου για να μάθεις ποιες είναι οι ανάγκες, οι προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά του.
#2 Ανεπαρκής Συχνότητα Δημοσιεύσεων
Μια άλλη πιθανή αιτία για την έλλειψη ενδιαφέροντος για τα posts σου είναι η ανεπαρκής συχνότητα δημοσιεύσεων. Για να κερδίσεις στο social media marketing, πρέπει ν’ ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα. Οι ακόλουθοί σου περιμένουν νέο περιεχόμενο σε τακτά χρονικά διαστήματα, γιατί ενδιαφέρονται γι’ αυτό που τους παρουσιάζεις. Εάν δημοσιεύεις πολύ σπάνια ή σε ακατάλληλες ώρες, τότε ενδέχεται να χάσεις το ενδιαφέρον τους.
Πρόταση: Δημιούργησε ένα social media posting calendar για να μη χάνεις ποτέ τη ροή των δημοσιεύσεών σου.
#3 Το Περιεχόμενό σου δεν Προσφέρει Αξία στο Κοινό σου
Η έννοια της αξίας του περιεχομένου είναι κομβικής σημασίας στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Τα posts που δημοσιεύεις πρέπει να προσφέρουν κάποια αξία στους ακόλουθούς σου. Οι χρήστες αναζητούν περιεχόμενο που θα τους κινήσει το ενδιαφέρον, θα τους διασκεδάσει ή θα τους μάθει κάτι νέο, πράγματα που το κάνουν πολύτιμο γι’ αυτούς.
Πρόταση: Δημιούργησε posts με χρήσιμες συμβουλές, αναλύσεις ή ενδιαφέροντα facts για να κερδίσεις το ενδιαφέρον των ακόλουθών σου.
#4 Λάθος ή Ανεπαρκής Χρήση των Hashtags
Τα hashtags είναι σημαντικά για την ανακάλυψη περιεχομένου στα social media, κι έτσι η έλλειψη απήχησης των posts συχνά οφείλεται σ’ αυτά. Η λάθος χρήση hashtags, όπως και η υπερβολική χρήση τους, μπορεί να μειώσουν την ορατότητα των posts σου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μη φτάνεις σε νέους χρήστες που θ’ αλληλεπιδράσουν με το προφίλ σου.
Πρόταση: Χρησιμοποίησε hashtags που είναι σχετικά με το post σου και που έχουν ήδη έναν όγκο δημοσιεύσεων, αλλά με μέτρο.
#5 Έλλειψη Διαφοροποίησης του Περιεχομένου
Πλέον, τα social media υποστηρίζουν διάφορες μορφές περιεχομένου όπως κείμενο, φωτογραφία, βίντεο, reels και stories. Εάν δημοσιεύεις μόνο έναν απ’ αυτούς τους τύπους, ενδέχεται να κάνεις τους ακολούθους σου να βαρεθούν. Επιπλέον, οι αλγόριθμοι των social media φαίνεται να ευνοούν τους λογαριασμούς που αξιοποιούν κάθε διαθέσιμο εργαλείο.
Πρόταση: Πειραματίσου με διάφορες μορφές περιεχομένου για δεις ποιο έχει τη μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό σου.
#6 Απουσία Αλληλεπίδρασης με τους Ακόλουθούς σου
Η αλληλεπίδραση στα social media είναι εξαιρετικά σημαντική, καθώς σου επιτρέπει να δημιουργήσεις μια στενή σχέση με το κοινό σου. Οι ακόλουθοί σου θα εκτιμήσουν την αντίδρασή σου στα σχόλιά τους, πράγμα που θα αυξήσει το γενικότερο engagement των posts σου.
Πρόταση: Χρησιμοποίησε το user-generated content για να αλληλεπιδράσεις με το κοινό σου και να δώσεις ώθηση στο engagement.
Επικοινώνησε άμεσα με την ομάδα της SocialME για να δημιουργήσεις posts που κινούν το ενδιαφέρον του κοινού σου. Οι ειδικοί μας ανταποκρίνονται σε κάθε ερώτησή σου γρήγορα για να καταφέρεις ν’ αναδείξεις τα προφίλ σου μέσα σ’ αυτές τις ανταγωνιστικές πλατφόρμες.