Ένας αποτελεσματικός τρόπος για ν’ αυξήσεις την επισκεψιμότητα του e-shop σου είναι να δημιουργήσεις ένα blog. Ωστόσο, ίσως παρατηρείς πως τα posts σου δεν έχουν το επιθυμητό traffic, παρόλο που έχεις ασχοληθεί με το design του blog και την παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου.
Σ’ αυτό το άρθρο, εντοπίζουμε όλους τους λόγους για τους οποίους το blog του e-shop σου αποτυχαίνει να φέρει traffic στη σελίδα σου.
#1 Δε Χρησιμοποιείς τα Σωστά Keywords
Το ελλιπές SEO είναι ένα απ’ τα συχνότερα λάθη που γίνονται στα e-shops. Έτσι, ενδέχεται να εστιάζεις το περιεχόμενο του blog σου στα λάθος keywords. Για παράδειγμα, μπορεί να έχεις επιλέξει keywords με μεγάλο ανταγωνισμό ή keywords που δε χρησιμοποιεί το κοινό σου. Επιπλέον, υπάρχει η πιθανότητα να μη γνωρίζεις που πρέπει να τοποθετήσεις τα keywords μέσα στο κείμενο. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, το αποτέλεσμα θα έχει αντίκτυπο στην επισκεψιμότητα του blog σου.
#2 Χρησιμοποιείς Πάρα Πολλά Keywords
Το digital marketing μεταβάλλεται με το πέρασμα των χρόνων. Τις προηγούμενες δεκαετίες, το αποτελεσματικό SEO ήθελε να χρησιμοποιείς έναν μεγάλο όγκο από keywords. Η συγκεκριμένη τεχνική ονομάζεται keyword stuffing.
Ωστόσο, οι απαιτήσεις των μηχανών αναζήτησης έχουν αλλάξει, κι έτσι η βελτιστοποίηση του περιεχομένου πραγματοποιείται διαφορετικά. Πλέον, το keyword stuffing θεωρείται μια πολύ κακή πρακτική, αφού δεν προσφέρει τίποτα στους αναγνώστες. Έτσι, ιστοσελίδες που επικεντρώνονται μόνο στα keywords δεν εμφανίζονται στις αναζητήσεις των χρηστών.
#3 Το Περιεχόμενό σου δε Βάζει το Χρήστη στο Επίκεντρο
Κάθε φορά που δημιουργείς περιεχόμενο για το blog του e-shop σου, θα πρέπει να προσπαθείς να βρίσκεις την ισορροπία μεταξύ της προώθησης των προϊόντων σου και της χρησιμότητας για τους αναγνώστες. Κάθε blog post θα πρέπει να αναλύει το ζήτημα από την οπτική των χρηστών, δείχνοντάς τους πώς θα το λύσουν. Αυτή η χρηστοκεντρική προσέγγιση είναι που θα κερδίσει τόσο τους αναγνώστες του blog όσο και την προτίμηση των μηχανών αναζήτησης.
#4 Δεν Προωθείς Αρκετά το Περιεχόμενό σου
Ο πιο απλός λόγος για τον οποίο το blog σου αποτυγχάνει να σου φέρει traffic είναι γιατί δεν το προωθείς αρκετά. Υπάρχουν πολλές προσεγγίσεις για την προώθηση ενός blog, όπως τα social media, μια καμπάνια στο e-mail, ακόμα και συνεργασία με άλλους bloggers ή influencers. Όπως και να ‘χει, θα πρέπει να βεβαιωθείς πως υπάρχουν πάντα πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορεί ένας χρήστης ν’ ανακαλύψει τα blog posts σου.
#5 Δεν Σκέφτεσαι Ποιο Στάδιο στο User Journey Στοχεύεις
Μια πιο εξελιγμένη τεχνική στη δημιουργία του περιεχομένου είναι να στοχεύεις ένα διαφορετικό στάδιο στη διαδρομή του χρήστη. Εάν για παράδειγμα, θες να προσεγγίσεις χρήστες που δεν αναζητούσαν τα προϊόντα σου, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις γενικά keywords με μεγάλο volume αναζητήσεων. Αντιθέτως, όταν θες να βρεις τους χρήστες που είναι έτοιμοι για αγορές, τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις πιο εξειδικευμένα keywords. Έτσι, θα έχεις αποτελέσματα ακόμα κι όταν το volume του συγκεκριμένου keyword είναι χαμηλό.
Όπως αντιλαμβάνεσαι, η επιτυχία ενός blog εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Οι ειδικοί της SocialME διαθέτουν εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στο αντικείμενο για να σου εγγυηθούν σίγουρα αποτελέσματα. Επικοινώνησε με την ομάδα μας και δες την επισκεψιμότητα του blog σου να εκτοξεύεται!