Θα τολμούσαμε να πούμε, ότι, στις μέρες μας, το ερασιτεχνικό Marketing, έχει γίνει μάστιγα. Χιλιάδες επιχειρηματίες εμπιστεύονται ερασιτέχνες, που προσφέρουν υπηρεσίες χαμηλής ποιότητας, και αμφίβολης αποτελεσματικότητας, για μερικές από τις σημαντικότερες διεργασίες μιας σύγχρονης επιχείρησης: το Digital Marketing της.
Σ ’αυτό το άρθρο, θα επικεντρωθούμε σε μια πολύ συγκεκριμένη κατηγορία ερασιτεχνών του Marketing, η οποία ανθεί, σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους: αυτή του κυρίου Τάκη.
Ποιος είναι ο κύριος Τάκης;
Η ταυτότητά του, δεν είναι, πλέον, μυστική! Ο κύριος Τάκης, είναι ένας χαρακτήρας που δημιουργήσαμε στη SocialMe.gr, ο οποίος και έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά, ενός επιχειρηματία που έχει επωμιστεί εξολοκλήρου το σύνολο των εργασιών, που σχετίζονται με το Digital Marketing της επιχείρησής του.
Ο κύριος Τάκης, σκεπτόμενος τις επόμενες κινήσεις του στο Internet Marketing
Τι συμβαίνει στην περίπτωση του κυρίου Τάκη;
Ο κύριος Τάκης, έχει μια γενική, και σε κάθε περίπτωση, μη σφαιρική, άποψη, για το Marketing. Το πιο πιθανό είναι πως έχει ακούσει, από φίλους και γνωστούς, όρους όπως Social Media; διαφήμιση μέσω Facebook, Google AdWords, και λοιπόν διαφημιστικών μέσων; τη σημασία των φωτογραφίσεων ή βιντεοληψιών του χώρου της επιχείρησής του, κ.ά., και η προοπτική του να εκμεταλλευτεί αυτές τις διόδους Marketing, του φαίνεται δελεαστική.
Ακόμα πιο δελεαστικό φαντάζει το ενδεχόμενο να αναλάβει το να διεκπεραιώσει, μόνος του, όλα τα παραπάνω, καταστρώνοντας, εν αγνοία του, ένα σχέδιο που δε θα μπορούσε παρά να χαρακτηριστεί ως ερασιτεχνικό Marketing.
Στα αρχικά στάδια του πλάνου του, και στο πνεύμα της οικονομίας, είναι πολύ πιθανό ο κύριος Τάκης να μελετά διάφορες, σκόρπιες πληροφορίες στο διαδίκτυο, και ίσως και να παρακολουθεί ενημερωτικά σεμινάρια γενικού ενδιαφέροντος, αποσκοπώντας στο να εκπαιδευτεί στις διάφορες τεχνικές Internet Marketing.
Έχοντας λάβει κάποια σχετική, αλλά επιφανειακή, ενημέρωση, ο κύριος Τάκης ξεκινά, δειλά-δειλά, να δημιουργεί τις σελίδες του στα Social Media, και να κάνει αναρτήσεις, και διαγωνισμούς, σε αυτές, ενώ προχωρά και στην δημιουργία Advertising Campaigns, για τις οποίες, μάλιστα, δαπανά σημαντικά ποσά, χωρίς να βλέπει αντίκρισμα.
Σύντομα, όμως, ο κύριος Τάκης, συνειδητοποιεί ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει των καθηκόντων του, καθώς, έχοντας πολλές υποχρεώσεις στο καθημερινό του πρόγραμμα, και, φυσικά, τη γενική εποπτεία της επιχείρησής του, δεν μπορεί να αφιερώσει την απαραίτητη προσοχή σ ’αυτά.
Ψάχνοντας να βρει λύση, στο πρόβλημά του, ο κύριος Τάκης, αναζητά να προσλάβει συνεργάτες, με τους οποίους θα συνεργαστεί σε επίπεδο Freelancing, για να αναλάβουν, εκείνοι, τα διάφορα Tasks, αναφορικά με το Internet Marketing της επιχείρησής του.
Έτσι, εκτός από τις ανάγκες του προσωπικού, και τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου επιχειρηματικού κόσμου, ο κύριος Τάκης, έχει, επιπλέον, να διοικεί μια διάσπαρτη, εξωτερική ομάδα συνεργατών, κάθε μέλος της οποίας εργάζεται σύμφωνα με τα δικά του ωράρια, αλλά και τις δικές του μεθόδους, οι οποίες, δεν συνάδουν, κατ’ ανάγκη, με την αισθητική, και τις ιδιαίτερες ανάγκες της επιχείρησής του.
Ο χρόνος, είναι αμείλικτος, και ο κύριος Τάκης, αρχίζει να χάνει την υπομονή του. Το άνοιγμά του, στον κόσμο του Internet, δεν μοιάζει σε καμιά περίπτωση, με ό,τι είχε φανταστεί: η Offline οργάνωση των συνεργατών του, γίνεται πολλές φορές κουραστική, ενώ, το τελικό αποτέλεσμα, είναι, πολλές φορές, κατώτερο των προσδοκιών του.
Όντας απελπισμένος, πασχίζει, πλέον, να βρει μια λύση στο πρόβλημά του, γιατί, παρά την φαινομενική του αποτυχία, πιστεύει, βασιζόμενος στα Success Stories φίλων, και γνωστών, ότι μπορεί να βρει τον τρόπο, να αυξήσει, τελικά, την κερδοφορία της επιχείρησής του, μέσω του Internet Marketing – και σαφώς, αποφεύγοντας, πλέον, το ερασιτεχνικό Marketing.
Τι κάνει τον κύριο Τάκη, να αποτυγχάνει;
Αυτό που αργεί να συνειδητοποιήσει, ο κύριος Τάκης, είναι η αναποτελεσματικότητα του ερασιτεχνικού marketing, αλλά και το πραγματικό του κόστος – σε χρόνο, και χρήμα. Επιπλέον, παρά το όποιο επιχειρηματικό κριτήριό του, συχνά, είναι δύσκολο να μπορέσει να επιλέξει τους συνεργάτες του στο Internet Marketing, με γνώμονα τις γνώσεις, αλλά και την αποτελεσματικότητά τους.
Όπως είναι λογικό, ο κύριος Τάκης δεν μπορεί να είναι γνώστης των πάντων. Όσο χρόνο και αν αφιερώσει, στην επιμόρφωσή του, σχετικά με το Digital Marketing, είναι βέβαιο ότι δε θα μπορέσει να φτάσει σε επίπεδα εμβάθυνσης στο αντικείμενο, που να συναγωνίζονται αυτά επαγγελματιών του κλάδου, που έχουν χρόνια εμπειρίας στο αντικείμενό τους.
Η πιθανή άγνοιά του, σχετικά με την ύπαρξη εξειδικευμένων Agencies, που ασχολούνται με το Internet, σε συνδυασμό με την επιμονή του στο να βασιστεί στις δικές του δυνάμεις,
Ποιος ο τρόπος να αναστρέψει, ο κύριος Τάκης, την κατάσταση;
Ο κύριος Τάκης, και κάθε κύριος Τάκης, που αφουγκράζεται τον παλμό της αγοράς, σύντομα στρέφεται σε μια ομάδα Internet Marketing Experts, που εργάζονται, συγχρονισμένα, σε Full Service Digital Agencies, και μπορούν να του προσφέρουν όλες τις υπηρεσίες που αυτός χρειάζεται, σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές.
Η SocialMe.gr, βοηθά όλους τους επαγγελματίες, ανεξαρτήτως του μεγέθους των επιχειρήσεών τους, να απολαύσουν τα μέγιστα οφέλη του Internet Marketing. Επικοινωνήστε σήμερα με τους Expert μας, και αφήστε μας να οδηγήσουμε την επιχείρησή σας, σε ανεπανάληπτα επίπεδα επιτυχίας!