Δεν είναι πια μυστικό πως στα social media θα προσεγγίσεις το κοινό της επιχείρησής σου. Έτσι, η digital marketing στρατηγική σου περιλαμβάνει σίγουρα τη δημοσίευση περιεχομένου σε τουλάχιστον μία απ’ τις δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν αρκετοί κίνδυνοι που εμποδίζουν την επιτυχία σου στα social media. Ενώ ψάχνεις και ανανεώνεις το περιεχόμενό σου ανάλογα με τις τελευταίες τάσεις, ένα συχνό λάθος είναι να μην έχεις διερωτηθεί εάν χρησιμοποιείς τη σωστή πλατφόρμα. Μάλιστα, ενδέχεται να σπαταλάς χρόνο για να μεγαλώσεις ένα λογαριασμό που δε σου φέρνει το ROI που θα ήθελες.
Σ’ αυτό το άρθρο, σου εξηγούμε τα βήματα για την επιλογή του σωστού social media app για την επιχείρησή σου.
Βήμα 1 – Μελέτα το Κοινό του
Καμία στρατηγική στο μάρκετινγκ δεν πετυχαίνει χωρίς να έχεις μελετήσει πρώτα το κοινό που στοχεύει. Η σημασία της ανάλυσης του κοινού σου γίνεται ακόμα πιο εμφανής στην περίπτωση των κοινωνικών δικτύων. Με λίγα λόγια, οι πλατφόρμες που θα επιλέξεις καθορίζονται από τις συνήθειες και τις προτιμήσεις των χρηστών που θες να προσεγγίσεις. Αναλυτικότερα:
- Facebook – το Facebook έχει δισεκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, θα βρεις κυρίως Millennials και Boomers, κι όχι τόσο τις νεότερες γενιές.
- Instagram – το Instagram είναι μια τεράστια πλατφόρμα που βασίζεται στις φωτογραφίες και τα βίντεο. Οι χρήστες που το προτιμούν είναι κυρίως οι Millennials και η Gen
- TikTok – το TikTok είναι η νέα τρέλα στο χώρο των κοινωνικών δικτύων. Αυτή η πλατφόρμα είναι ιδανική εάν θες να προσεγγίσεις την Gen Z και τη Gen
- Pinterest – το Pinterest είναι μια πλατφόρμα που προσελκύει κοινό που λατρεύει το scrapbooking και τα γραφικά. Γι’ αυτό και είναι μια καλή επιλογή για επιχειρήσεις με ρούχα.
- Twitter – το Twitter είναι μια πλατφόρμα που προτιμούν οι επιχειρήσεις γιατί τα tweets έχουν υψηλό engagement Ωστόσο, πρέπει να αφιερώνεις αρκετό χρόνο, ώστε να κάνεις tweets συχνά μέσα στην ημέρα.
- LinkedIn – το LinkedIn είναι μια καλή πλατφόρμα για ελεύθερους επαγγελματίες και επιστήμονες.
Βήμα 2 – Λάβε Υπόψη το Brand Identity σου
Το επόμενο στοιχείο που θα σου φανερώσει ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδανική για σένα είναι το brand identity σου. Για παράδειγμα, εάν έχεις ένα e-shop με ρούχα, τότε θα πρέπει να προσανατολιστείς σ’ ένα app που δίνει βαρύτητα στο οπτικό περιεχόμενο. Επιπλέον, εάν το branding σου είναι νεανικό, τότε θα βρεις μεγαλύτερη επιτυχία σε social media που χρησιμοποιούν περισσότερο οι νέοι.
Βήμα 3 – Εξακρίβωσε τις Δυνατότητες της Ομάδας σου
Ακόμα ένα στοιχείο, που πολλές επιχειρήσεις δεν μελετούν από πριν, είναι οι δυνατότητες της ομάδας τους. Η ασχολία με πολλές, διαφορετικές πλατφόρμες απαιτεί χρόνο. Έτσι, εάν δεν έχεις μια μεγάλη ομάδα μάρκετινγκ, τότε θα βάλεις ένα επιπλέον βάρος στην ομάδα σου και θα μειώσει το χρόνο που αφιερώνουν σε άλλα, σημαντικά tasks, όπως το social listening.
Βήμα 4 – Θέσε Ξεκάθαρους Στόχους
Τέλος, θα πρέπει να είσαι ξεκάθαρος με το τι θες να πετύχεις στα social media. Μερικές πλατφόρμες είναι καλύτερες για τη δημιουργία πωλήσεων, ενώ άλλες είναι ιδανικές για την ενίσχυση του brand loyalty και τη δημιουργία leads.
H SocialME διαθέτει μια δυνατή ομάδα που ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες σου. Επικοινώνησε με τους ειδικούς μας για να αξιοποιήσεις τις γνώσεις μας πάνω στο social media marketing. Κάνε το επόμενο βήμα για την επιτυχία της επιχείρησής σου!