Εάν το e-shop σου δεν έχει τις πωλήσεις που περίμενες, τότε ίσως έχει έρθει η στιγμή για ν’ αξιολογήσεις το web design του. Ακόμα και τα πιο μικρά λάθη, μπορούν να αποθαρρύνουν τους επισκέπτες να εξερευνήσουν τα προϊόντα που έχεις και να κάνουν τις αγορές τους. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να φροντίσεις ώστε το web design στο e-shop σου να είναι μοντέρνο και να προσκαλεί τους χρήστες σε ένα απολαυστικό shopping.
Σ’ αυτό το άρθρο, θα δούμε τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται στο web design για ένα e-shop. Μελέτησέ τα προσεκτικά και δες εάν μπορείς να διορθώσεις κάτι στο δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα.
Λάθος 1 – Η Σχεδίαση του E-shop δεν Έχει Συνοχή
Η οπτική συνοχή είναι ένας απ’ τους σημαντικότερους κανόνες στο web design. Μάλιστα, αφορά κάθε τύπο ιστοσελίδες από ένα e-shop μέχρι ένα blog. Με τον όρο συνοχή αναφερόμαστε σε όλα αυτά τα οπτικά στοιχεία που καθοδηγούν τους χρήστες. Για παράδειγμα, τα κόκκινα υπογραμμισμένα γράμματα μπορεί να δείχνουν τους υπερσυνδέσμους και τα μπλε τετράγωνα να είναι τα κουμπιά των calls-to-action. Εάν δεν ακολουθείς το ίδιο στιλ σε όλες τις σελίδες, τότε οι χρήστες νιώθουν σύγχυση και επιλέγουν ν’ αποχωρήσουν από τη σελίδα.
Λάθος 2 – Υπάρχουν Πάρα Πολλά Pop-ups
Τα pops-up είναι χρήσιμα για το lead generation αφού ενθαρρύνουν τους επισκέπτες του e-shop να εγγραφούν στη mailing list σου. Μια συνηθισμένη τακτική είναι να δίνεις κάποια έκπτωση μετά την εγγραφή τους. Παρ’ όλα αυτά, δε θα πρέπει να το παρακάνεις με τα pop-ups. Αυτό το γραφικό στοιχείο πετάγεται μπροστά από το περιεχόμενο που ενδιαφέρει το χρήστη. Εάν τον εμποδίσεις πολλές, μαζεμένες φορές, τότε θα εκνευριστεί και δε θέλει να συνεχίσει την πλοήγησή του.
Λάθος 3 – Η Διαδρομή του Χρήστη Είναι Περίπλοκη
Η διαδρομή χρήστη είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στα πλαίσια του UX design. Πρόκειται για όλα τα βήματα που θα κάνει ένας χρήστης από τη στιγμή που θα εισέλθει στο e-shop μέχρι και την ολοκλήρωση της παραγγελίας του. Εάν υπάρχει κάποιο βήμα που κάνει τη διαδρομή χρήστη περίεργη, τότε θα παρατηρήσεις ένα μεγάλο ποσοστό dropout στα analytics του e-shop σου. Σ’ αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να βρεις έναν τρόπο για να παραβλέψεις αυτό το βήμα.
Λάθος 4 – Δεν Έχεις Ασχοληθεί με το SEO
Το SEO είναι μια σημαντική στρατηγική του digital marketing. Εάν ακόμα δεν έχεις ασχοληθεί με το SEO, και ιδιαίτερα με το on-page SEO, έχει έρθει η στιγμή για να το κάνεις. Αυτή η τεχνική στοχεύει να κάνει την ιστοσελίδα σου να εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα μιας αναζήτησης.
Λάθος 5 – Έχεις Βάλει Αδιάφορα Γραφικά Στοιχεία
Ένα συχνό λάθος που παρατηρείται σε διάφορα e-shops είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο που τα διαφοροποιεί. Εάν ένας χρήστης δεν μπορεί να καταλάβει με μια ματιά σε ποιο e-shop είναι, δε θα έχει λόγο να το ξαναεπισκεφτεί. Γι’ αυτόν το λόγο, φρόντισε να επενδύσεις σε γραφικά που δίνουν οπτικό ενδιαφέρον στις σελίδες σου.
Ο έγκαιρος εντοπισμός αυτών των λαθών θα αποδειχθεί σωτήριος για το e-shop σου αφού θα δώσουν ώθηση στις πωλήσεις σου. Στη SocialME ανταποκρινόμαστε άμεσα στο κάλεσμά σου για να ετοιμάσουμε ένα μοντέρνο και αποτελεσματικό web design για το e-shop σου. Επικοινώνησε με τους ειδικούς μας και δώσε στο e-shop σου αυτό που χρειάζεται για να επιτύχει!