Τα τελευταία χρόνια, πολλές επιχειρήσεις έχουν παρατήσει το e-mail marketing για ν’ ασχοληθούν με το social media marketing. Ωστόσο, τα e-mails συνεχίζουν ν’ αποτελούν ένα κανάλι που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων και της επισκεψιμότητας του e-shop σου. Μάλιστα, τα στατιστικά δείχνουν πως φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα από τα κοινωνικά δίκτυα. Έτσι, εάν έχεις παραμελήσει αυτήν τη στρατηγική, έχει έρθει η στιγμή για να το ξανασκεφτείς.
Στη SocialMe μπορούμε να σε βοηθήσουμε να στήσεις μια e-mail marketing στρατηγική που θα σου φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
E-mail Marketing – Μια Συμφέρουσα Στρατηγική για Κάθε Επιχείρηση
Πολλοί πιστεύουν λανθασμένα πως κανείς πλέον δεν ελέγχει τα e-mails του. Ωστόσο, οι millennials δείχνουν να προτιμούν αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας με τις επιχειρήσεις, έναντι των τηλεφώνων. Ενδεικτικά, οι e-mail marketing στρατηγικές παρουσιάζουν 17 φορές μεγαλύτερο conversion rate σε σχέση με social media marketing στρατηγικές. Επιπλέον, οι χρήστες που αξιοποιούν τις προσφορές που λαμβάνουν σε newsletter ξοδεύουν έως και 138% περισσότερα χρήματα. Όπως αντιλαμβάνεσαι, το e-mail marketing σου προσφέρει καινούργιες ευκαιρίας για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου.
Πώς θα Βελτιώσεις τα Αποτελέσματα του E-mail Marketing
#1 Δώσε Έμφαση στο Θέμα του E-mail
Το πρώτο στοιχείο του newsletter που βλέπει ο παραλήπτης είναι το θέμα του. Πιο συγκεκριμένα, το 35% των χρηστών θ’ αποφασίσει αν θ’ ανοίξει το e-mail από το θέμα του. Γι’ αυτό και θα πρέπει ν’ αφιερώσεις χρόνο για να βρεις θέματα που τραβούν την προσοχή.
#2 Γράψε Απλό και Περιεκτικό Περιεχόμενο
Το επόμενο στοιχείο του newsletter που θα πρέπει να προσέξεις είναι το κυρίως μέρος (το σώμα) του. Προσπάθησε να κρατήσεις το περιεχόμενο του απλό, με μικρές προτάσεις που ξεκουράζουν τα μάτια. Για παράδειγμα, γράψε μικρές παραγράφους και ενσωμάτωσε λίστες. Επιπλέον, μην ξεχάσεις να προσθέσεις calls to action τόσο σε κουμπιά όσο και μέσα στο κείμενο.
#3 Κάνε το Newsletter Προσωποποιημένο
Είναι γεγονός πως το open rate στο e-mail marketing επηρεάζεται αρκετά από το βαθμό προσωποποίησης. Έτσι, ένα e-mail με τ’ όνομα του παραλήπτη στο θέμα, έχει περισσότερες πιθανότητες ν’ ανοιχθεί. Μ’ αυτήν την απλή κίνηση, δείχνεις στο χρήστη ότι δεν πρόκειται για ένα απλό διαφημιστικό newsletter, πράγμα που κερδίζει την εμπιστοσύνη του.
#4 Ασχολήσου με την Αισθητική του E-mail
Η αισθητική παίζει σημαντικό ρόλο και στο e-mail marketing. Θα ήταν καλό να αποφασίσεις ένα συγκεκριμένο στιλ που σου αρέσει και ταιριάζει με την εικόνα της επιχείρησής σου, μιας και τα newsletters σου πρέπει ν’ ακολουθούν το branding σου. Σε γενικές γραμμές, προσπάθησε να μην παραφορτώνεις τα e-mails και να κάνεις τα κουμπιά να ξεχωρίζουν.
#5 Βρες τη Σωστή Συχνότητα Αποστολής Newsletter
Ακόμα ένα στοιχείο που θα πρέπει να μελετήσεις προσεκτικά είναι το πόσο συχνά θα στέλνεις newsletter στη λίστα σου. Πρέπει να εντοπίσεις τη σωστή ισορροπία που δε θα κουράζει τους παραλήπτες σου και δε θ’ αυξάνει το unsubscribe rate.
#6 Βελτιστοποίησε τα E-mails για Προβολή σε Κινητά Τηλέφωνα
Τέλος, θα πρέπει να έχεις κατά νου ότι οι περισσότεροι παραλήπτες θα δουν το newsletter σου από τη φορητή συσκευή τους. Γι’ αυτό και θα πρέπει να επενδύσεις στη βελτιστοποίηση των e-mails για τις μικρές οθόνες των κινητών.
Έχεις να κερδίσεις πολλά με το e-mail marketing. Επικοινώνησε με τη SocialMe για να ξεκινήσεις άμεσα να συγκεντρώνεις μια mailing list που θα μπορείς ν’ αξιοποιήσεις για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου.