Εάν σ’ ενδιαφέρει το κομμάτι του digital marketing για την επιχείρηση σου, τότε θα πρέπει να επικεντρωθείς στο TikTok. Αυτό το σχετικά νέο κοινωνικό δίκτυο έχει καταφέρει ν’ αναδειχθεί ως μια απ’ τις κορυφαίες εφαρμογές, με εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Ωστόσο, η σημασία του TikTok δεν αφορά μόνο τον αριθμό των χρηστών που μπορείς να φτάσεις. Στην πραγματικότητα, αυτή η εφαρμογή έχει φέρει επανάσταση στο social media marketing.
Σ’ αυτό το άρθρο, σου δείχνουμε με ποιους τρόπους έχει καταφέρει το TikTok να φέρει την αλλαγή στο digital marketing.
#1 Δίνει Ενεργό Ρόλο στους Χρήστες
Η μεγάλη ιδιαιτερότητα του TikTok είναι ο αλγόριθμος που χρησιμοποιεί η εφαρμογή. Έτσι, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει ποιο μπορεί να είναι το επόμενο viral βίντεο. Αυτό σημαίνει πως ο κλασικός influencer δεν έχει τη δύναμη και το κοινό που έχει στα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα, στο TikTok κάθε χρήστης μπορεί να λειτουργήσει ως influencer, πράγμα που δίνει σε όλους έναν πιο ενεργό ρόλο.
#2 Έχει Κάνει Δημοφιλές το Short Video Content
Είναι πλέον γνωστό πως οι περισσότεροι χρήστες προτιμούν το short video content σε σχέση με κάθε άλλη μορφή περιεχομένου. Παρόλο που αυτή η τάση είχε ξεκινήσει ν’ αναδεικνύεται λίγο πριν την εμφάνιση του TikTok, αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης ήταν ο καταλυτικός παράγοντας. Πλέον, το ποσοστό των δημοσιεύσεων είναι περιεχόμενο τύπου short video, τόσο στα feeds όσο και στα stories. Έτσι, οι επιχειρήσεις που θέλουν περισσότερο engagement, πρέπει να ασχοληθούν μ’ αυτό το είδος περιεχομένου.
#3 Έχει Αυξήσει το Χρόνο που Περνούν οι Χρήστες στα Social Media
Το TikTok είναι με εφαρμογή που ενθαρρύνει το scrolling. Μάλιστα, η αρχική σελίδα For You του κάθε χρήστη είναι τόσο εξατομικευμένη που θα βλέπει συνέχεια περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει. Έτσι, οι χρήστες του TikTok περνούν κατά μέσο όρο 52 λεπτά την ημέρα μέσα στην εφαρμογή, σε σύγκριση με τα 35 λεπτά που περνούν σε άλλα social media apps.
#4 Δίνει Έμφαση στην Αυθεντικότητα και τον Αυθορμητισμό
Ακόμα μια σημαντική διαφορά από τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι το TikTok θέλει αυθόρμητες δημοσιεύσεις. Έτσι, τα πιο επιτυχημένα Tik Toks είναι αυτά που έχουν μικρές ατέλειες και οι δημιουργοί είναι αυθόρμητοι κι αληθινοί. Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις. Οι χρήστες του TikTok δε θέλουν να νιώθουν πως βλέπουν μια διαφήμιση, κι έτσι τα βίντεο θα πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα.
#5 Δίνει Πρόσωπο στις Επιχειρήσεις
Σε συνέχεια με το προηγούμενο σχόλιο, το TikTok έχει δώσει περισσότερα κίνητρα στις επιχειρήσεις να δείξουν την ανθρώπινη πλευρά τους. Για παράδειγμα, βλέπουμε τους υπαλλήλους των επιχειρήσεων να δημιουργούν περιεχόμενο. Μ’ αυτόν τον τρόπο, έχουν τη δυνατότητα να δείξουν πως δεν είναι απλά ένας απρόσωπος οργανισμός που ενδιαφέρεται μόνο να κάνει πωλήσεις. Ωστόσο, πρέπει να τονίσουμε ότι το περιεχόμενο χρειάζεται να είναι ειλικρινές κι όχι προσποιητό, καθώς κάτι τέτοιο θα έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.
Ξεκλείδωσε τις δυνατότητες του TikTok με τη βοήθεια της SocialME. Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα για να φτιάξουμε την ιδανική social media στρατηγική για την επιχείρησή σου.