Το digital marketing αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια ένα απ’ τα πολυτιμότερα όπλα που έχει μια επιχείρηση. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα έχει αναδειχθεί ακόμα περισσότερο η αναγκαιότητά του, μιας και οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για τις αγορές τους.
Έτσι, το digital marketing αποτελεί έναν τρόπο για την επιχείρησή σου ν’ αναπτυχθεί. Πριν ξεκινήσεις το ταξίδι σου στον κόσμο του όμως, θα ήταν καλό να γνωρίζεις ορισμένα στοιχεία του. Αυτά θα σε κάνουν να κατανοήσεις γιατί είναι σημαντικό και πώς μπορείς να το κάνεις να επιτύχει.
#1 Τα Δεδομένα Είναι Δύναμη
Πρώτα απ’ όλα, θα πρέπει να καταλάβεις πως τα δεδομένα είναι το πολυτιμότερα αγαθό που έχεις στη διάθεσή σου. Όλες σου οι αποφάσεις θα πρέπει να είναι αποτέλεσμα της μελέτης των δεδομένων που έχεις συλλέξει. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς όλα τα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να τα καταγράψεις, όπως είναι τα Google Analytics. Τα δεδομένα σε βοηθούν να κάνεις πιο στοχευμένες προσπάθειες που θα σου φέρουν καλύτερα αποτελέσματα.
#2 Η Επιρροή Ενός Ισχυρού Brand
Ακόμα ένα στοιχείο που πρέπει να έχεις πάντα κατά νου είναι ότι το brand name επηρεάζει άμεσα την επιτυχία της επιχείρησής σου. Θα παρατηρήσεις πως πολλές απ’ τις ενέργειες στο digital marketing στοχεύουν περισσότερο στην ενίσχυση του brand σου, παρά στη δημιουργία αγορών. Αυτές οι πρακτικές δεν είναι άχρηστες, παρόλο που δε δημιουργούν έσοδα. Μακροπρόθεσμα θα οδηγήσουν σε περισσότερες πωλήσεις, αφού το κοινό θ’ αναγνωρίζει και θα εμπιστεύεται το brand σου.
#3 Η Σημασία του Mobile Optimization
Δεν είναι μυστικό πως τα τελευταία χρόνια η πλειοψηφία των χρηστών περνά τον περισσότερο χρόνο μπροστά από κάποια φορητή συσκευή. Γι’ αυτό και το e-shop σου θα πρέπει να έχει βελτιστοποιηθεί για χρήση σ’ αυτές τις συσκευές. Μόνο έτσι θα είσαι σίγουρος πως το περιεχόμενο προβάλλεται σωστά, πράγμα που θα ωθήσει τους χρήστες να κάνουν τις αγορές τους.
#4 Ο Ρόλος των Social Media
Φυσικά, τα social media έχουν γίνει σημαντικό κομμάτι μιας digital marketing στρατηγικής τα τελευταία χρόνια. Πλέον, όλες οι επιχειρήσεις προσπαθούν να προσεγγίσουν το κοινό τους μέσα απ’ αυτές τις πλατφόρμες. Ωστόσο, θυμήσου πως ο ανταγωνισμός στα social media είναι μεγάλος και γι’ αυτό θα πρέπει να δημοσιεύεις πάντα ακολουθώντας μια καλοσχεδιασμένη στρατηγική.
#5 Η Αξία του Καλού Περιεχομένου
Αυτό που αναζητούν οι περισσότεροι χρήστες είναι το καλό περιεχόμενο, κι αυτό είναι ένα στοιχείο που θα πρέπει να έχεις πάντα κατά νου. Καλό περιεχόμενο μπορεί να είναι ένα ενδιαφέρον blog post, ένα διασκεδαστικό βίντεο στα social media ή ακόμα και φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης στην περιγραφή του προϊόντος στο e-shop σου. Ανεξάρτητα απ’ το είδος του περιεχομένου, θα πρέπει να είναι κάτι που δίνει αξία στο χρήστη.
#6 Ο Κρίσιμος Ρόλος του Συνεχούς Optimization
Κάθε τεχνική που θα χρησιμοποιήσεις στο digital marketing δεν ολοκληρώνεται με τη μία. Για να συνεχίσεις να έχεις καλά αποτελέσματα, θα πρέπει να δοκιμάζεις συνεχώς τις στρατηγικές σου και να τις βελτιστοποιείς. Πρόκειται για μια διαδικασία, στην όποια πρέπει ν’ αφιερώσεις χρόνο.
Η SocialME αναλαμβάνει κάθε πτυχή του digital marketing της επιχείρησής σου. Επικοινώνησε με την ομάδα μας για να μάθεις πώς θα ξεκινήσεις.