Όσο καλοσχεδιασμένη κι αν είναι μια ιστοσελίδα, το περιεχόμενό της είναι άχρηστο χωρίς επισκέπτες. Εάν η ιστοσελίδα σου δεν έχει την επισκεψιμότητα που θα ήθελες, δεν πρέπει ν’ απελπίζεσαι. Το πρώτο βήμα είναι να βρεις το κοινό που στοχεύεις και στη συνέχεια ν’ ανακαλύψεις τις απαιτήσεις του. Έτσι, θα ξεκινήσεις να προσελκύεις όλους εκείνους τους χρήστες που ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό σου.
Κάτι τέτοιο μπορεί να σου ακούγεται πολύ γενικό και αόριστο τώρα. Σ’ αυτό το άρθρο όμως, θα μάθεις όλα εκείνα τα μυστικά που θα σε βοηθήσουν να τονώσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου. Υιοθέτησε όλες αυτές τις στρατηγικές για να προσελκύσεις το κοινό που ονειρεύεσαι.
Μυστικό 1 – Εντόπισε τη Viral Θεματολογία
Για να πείσεις τους χρήστες να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σου, θα πρέπει να τους προσφέρεις περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει. Συνήθως, τα viral θέματα έχουν αποκτήσει τόση βαρύτητα επειδή ένας μεγάλος αριθμός χρηστών ενδιαφέρεται γι’ αυτά. Φυσικά, η viral θεματολογία ενδέχεται να είναι διαφορετική από βιομηχανία σε βιομηχανία. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να ψάξεις άλλες παρόμοιες ιστοσελίδες και λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα για να βρεις τι ενδιαφέρει το κοινό σου.
Μυστικό 2 – Πρόσφερε Πολύτιμο Υλικό
Συνήθως, το επιπλέον υλικό είναι ένας απ’ τους παράγοντες που δίνουν κίνητρο στους χρήστες να επισκεφτούν μια ιστοσελίδα. Μάλιστα, εάν αυτό το δωρεάν υλικό είναι και ποιοτικό, τότε είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν να την επισκέπτονται. Για παράδειγμα, μπορείς να δημιουργήσεις downloadable content, όπως σελιδοδείκτες ή κάποιο ημερολόγιο. Η συγκεκριμένη στρατηγική έχει και το επιπλέον πλεονέκτημα του lead generation, καθώς συγκεντρώνεις τα e-mails των χρηστών.
Μυστικό 3 – Προσκάλεσε Ειδικούς
Εάν η ιστοσελίδα σου είναι καινούργια, πολλοί χρήστες ίσως διστάζουν να μπουν επειδή δεν είναι σίγουροι για την ποιότητα του περιεχομένου. Ωστόσο, εάν προσκαλέσεις ειδικούς της βιομηχανίας για συνεντεύξεις ή guest posts τους δίνεις έναν ισχυρό λόγο για να κάνουν κλικ. Όπως και να ‘χει, πρέπει να είσαι προσεκτικός στην επιλογή των ειδικών γιατί θες να θέσεις ένα υψηλό στάνταρ και για το μελλοντικό περιεχόμενό σου.
Μυστικό 4 – Αξιοποίησε τα Social Media
Πλέον, οι περισσότερες ιστοσελίδες γνωρίζουν πως θα βρουν το κοινό τους στα social media. Φυσικά, κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει και διαφορετικό κοινό. Γι’ αυτό και θα πρέπει να κάνεις μια ενδελεχή έρευνα που θα σου φανερώσει ποια είναι τα social media στα οποία αξίζει να επενδύσεις. Σε γενικές γραμμές, το Facebook, το Instagram, το Twitter και το TikTok είναι τα καλύτερα για την επισκεψιμότητά σου αυτήν τη στιγμή.
Μυστικό 5 – Εκμεταλλεύσου το YouTube
Το YouTube είναι μια εξαιρετική πηγή επισκεπτών για την ιστοσελίδα σου. Πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στο Internet και δέχεται εκατομμύρια χρήστες καθημερινά. Βεβαίως, η δημιουργία ενός επιτυχημένου καναλιού στο YouTube δεν είναι απλή υπόθεση και απαιτεί πολλή προσπάθεια.
Μυστικό 6 – Χρησιμοποίησε τα Newsletters σου
Η mailing list που έχεις χτίσει μπορεί να σου φανεί χρήσιμη και για την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου. Κάθε φορά που δημοσιεύεις κάτι στο blog σου, μπορείς να στέλνεις ένα newsletter στο κοινό τους για να τους ενημερώσεις. Θυμήσου μόνο να προσθέσεις ένα ισχυρό call-to-action κι ένα εμφανές κουμπί.
Ακολούθησε αυτά τα μυστικά για ν’ αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου. Επικοινώνησε με τους ειδικούς της SocialME για να ξεκινήσεις να δημιουργείς ποιοτικό περιεχόμενο που θα προσελκύσει το κοινό που στοχεύεις.