Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα τελευταία χρόνια η τεχνητή νοημοσύνη έχει επεκταθεί σε διάφορες πτυχές της ζωής μας. Ειδικά τους τελευταίους μήνες, θα έχεις δει την εμφάνιση πολυάριθμων εργαλείων που αξιοποιούν το AI. Ως εκ τούτου, ίσως απορείς πώς θα μπορούσες να εκμεταλλευτείς αυτήν τη νέα τεχνολογία προς όφελός σου.
Η αλήθεια είναι πως πολλά από τα εργαλεία που χρησιμοποιείς ήδη έχουν ενσωματώσει αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης και machine learning. Ενδεικτικά, τα Google Analytics 4 σου δίνουν ακόμα περισσότερες δυνατότητες μέσα απ’ αυτήν την τεχνολογία.
Παρακάτω, θ’ ανακαλύψεις ακόμα περισσότερους τρόπους με τους οποίους μπορείς να χρησιμοποιήσεις την τεχνητή νοημοσύνη στην digital marketing στρατηγική σου.
#1 Εξελιγμένα Chatbots
Τα chatbots αποτελούν πλέον ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν πολλές επιχειρήσεις, αφού βελτιώνουν την εξυπηρέτηση πελατών. Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, τα chatbots μπορούν να γίνουν ακόμα ισχυρότερα. Ένας τέτοιος αλγόριθμος, μπορεί να λύσει σε δευτερόλεπτα την απορία του καταναλωτή και να προτείνει προϊόντα ανάλογα με τις προτιμήσεις του. Επιπλέον, αυτά τα chatbots μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για lead generation, καθώς θα μπορούν να συλλέξουν τα e-mails των χρηστών που εξυπηρετούν.
#2 Αυτοματοποίηση στην Ανάλυση των Δεδομένων
Μια απ’ τις πιο κουραστικές δουλειές στο digital marketing είναι η ανάλυση των δεδομένων. Πρόκειται για μια εργασία αρκετά μονότονη, η οποία όμως, είναι απαραίτητη για την επιτυχία της στρατηγικής σου. Παρ’ όλα αυτά, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ολοκληρώσει αυτήν τη διαδικασία γρηγορότερα σε σχέση με τους ανθρώπους. Έτσι, θα έχεις την ευκαιρία ν’ ασχοληθείς με τα πιο δημιουργικά κομμάτια του μάρκετινγκ.
#3 Επιτυχής Στόχευση των Διαφημίσεων
Η στόχευση των διαφημίσεων είναι ένας απ’ τους κρίσιμους παράγοντες για την επιτυχία τους. Με αυτήν τη λέξη αναφερόμαστε σε όλους εκείνους τους χρήστες που θα θέλαμε να δείξουμε τη διαφήμιση. Ωστόσο, ένα λάθος στη στόχευση μπορεί να οδηγήσει σε κακά αποτελέσματα και χάσιμο χρημάτων. Ένα εργαλείο που χρησιμοποιεί έναν AI αλγόριθμο αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών, αλλά και τα δημογραφικά τους, ώστε να βελτιώσει τη στόχευση. Μάλιστα, αυτό είναι ένα κομμάτι που θα βρεις στα καινούργια Google Analytics 4.
#4 Προσωποποιημένες Προσφορές
Η ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών από την τεχνητή νοημοσύνη έχει κι άλλα πλεονεκτήματα. Ένα απ’ τα σημαντικότερα είναι η εξατομίκευση στην εμπειρία του κάθε χρήστη. Για παράδειγμα, μπορεί να εμφανίσει διαφορετικά μηνύματα και προσφορές ανάλογα με την προηγούμενη συμπεριφορά και το ιστορικό του χρήστη. Μ’ αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρεις να προσφέρεις στους πελάτες σου μια προσωποποιημένη εμπειρία που θ’ αυξήσει την ικανοποίησή τους.
#5 Ανίχνευση Πιθανών Απατών
Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι χρήστες ανησυχούν για την ασφάλεια των δεδομένων τους, ειδικά όταν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές. Το ίδιο όμως, συμβαίνει και για τις επιχειρήσεις. Ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης έχει τη δυνατότητα να αναλύει τα μοτίβα της συμπεριφοράς, ώστε να εντοπίσει ανωμαλίες και απάτες. Μ’ αυτόν τον τρόπο, μπορείς να προστατευτείς από κακόβουλους χρήστες σε πραγματικό χρόνο.
Η τεχνητή νοημοσύνη θα συνεχίσει ν’ αναπτύσσεται τα επόμενα χρόνια με ολοένα και πιο γρήγορους ρυθμούς. Επικοινώνησε με την ομάδα της SocialME για να μάθεις ποια εργαλεία μπορείς να εκμεταλλευτείς άμεσα.