• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • info@socialme.gr

Follow us:

Facebook Instagram X-twitter Youtube Pinterest Linkedin
Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το E-shop σου Μπορεί να Έχει Περισσότερες Πωλήσεις:  Οι Αόρατες Βελτιώσεις που Κάνουν τη Διαφορά

Οι πρώτες στρατηγικές που έρχονται στο μυαλό κάθε ιδιοκτήτη e-shop είναι μεγάλες και συνήθως απαιτούν ένα σημαντικό budget. Πριν όμως προχωρήσεις σε ανασχεδιασμό του e-shop και σε εκτενείς καμπάνιες στα social media, σκέψου το καλά. Συχνά, οι πραγματικές ευκαιρίες για αύξηση των πωλήσεων κρύβονται σε μικρές κι αθόρυβες βελτιώσεις. Αυτό συμβαίνει γιατί πρόκειται για πράγματα που ο χρήστης δε θα σου πει ποτέ ότι χρειάζεται, αλλά τα θεωρεί αυτονόητα.

Σε αυτό το άρθρο, σου εξηγούμε τις μικρές κι αόρατες αλλαγές που πηγαίνουν το e-shop σου στο επόμενο επίπεδο.

#1 Η Ταχύτητα που Νιώθει ο Πελάτης

Ο χρήστης δε θα κάτσει να περιμένει ένα site να φορτώσει με τη δικαιολογία ότι αυτή η σελίδα αργεί. Απλώς φεύγει και ψάχνει άλλο e-shop για τις αγορές του. Η ταχύτητα φόρτωσης αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για το αν κάποιος θα μείνει ή θα εγκαταλείψει ένα site. Είναι πλέον γνωστό πως αυτή η απόφαση συμβαίνει μέσα στα πρώτα τρία δευτερόλεπτα. Ακόμη κι αν το e-shop είναι όμορφο και λειτουργικό, η καθυστέρηση λειτουργεί σαν σιωπηλό εμπόδιο που κόβει τις πωλήσεις χωρίς να το αντιληφθείς.

Μερικές τεχνικές που μπορείς να εφαρμόσεις είναι η βελτιστοποίηση των εικόνων, η σωστή τεχνική δομή και ένας αξιόπιστος server.

#2 Το UX που Καθορίζει τη Ροή των Αγορών

Η εμπειρία χρήστη δεν είναι πάντα εμφανής. Για την ακρίβεια, η αποτελεσματικότερη εμπειρία χρήστη είναι αυτή που δε γίνεται αντιληπτή. Όταν όμως είναι κακή, τότε ο χρήστης το καταλαβαίνει αμέσως. Και το πρόβλημα είναι πως δε θα κάτσει να σου εξηγήσει πως το μενού τον μπέρδεψε ή τον κούρασε το checkout, απλά θα εγκαταλείψει το e-shop. 

Το UX είναι πραγματικά το στοιχείο που μπορεί να βελτιωθεί δραματικά από μικρές, σχεδόν αόρατες λεπτομέρειες. Φρόντισε να σχεδιάσεις καθαρά μονοπάτια πλοήγησης, να βάλεις σωστές κατηγορίες προϊόντων και να χρησιμοποιείς ξεκάθαρα κουμπιά. Όλα αυτά μαζί δίνουν την αίσθηση ότι όλα λειτουργούν ομαλά και χωρίς εντάσεις, οδηγώντας τον πελάτη από το ένα στάδιο του funnel στο επόμενο. 

#3 Η Εμπιστοσύνη που Χτίζεται Αθόρυβα

Σε ένα φυσικό κατάστημα, ο πελάτης σε βλέπει και σε ακούει, πράγμα που τον κάνει να σε εμπιστεύεται. Στο digital περιβάλλον όμως, αυτή η εμπιστοσύνη πρέπει να κερδηθεί πιο έμμεσα μέσα από τα στοιχεία που συνθέτουν το e-shop σου. Για παράδειγμα: 

  • οι φωτογραφίες των προϊόντων πρέπει να είναι αληθινές 
  • να έχεις ξεκάθαρες πολιτικές 
  • να συμπεριλάβεις αξιολογήσεις πελατών 
  • να έχεις ασφαλείς τρόπους πληρωμής

Όλες αυτές οι λεπτομέρειες δεν τραβούν την προσοχή, όμως επηρεάζουν καθοριστικά την αντίληψη του χρήστη. 

#4 Το Περιεχόμενο που Πείθει 

Ένα e-shop με φτωχές περιγραφές προϊόντων ή ασαφείς πληροφορίες δημιουργεί ανασφάλεια. Ένας υποψήφιος πελάτης έχει ανάγκη από σαφήνεια. Αυτό που αναζητά από τις περιγραφές είναι τι προσφέρει το προϊόν, γιατί είναι κατάλληλο, πώς χρησιμοποιείται και τι αξία του δίνει. Όταν το περιεχόμενο απαντά στις ερωτήσεις του πριν τις κάνει, τα εμπόδια μικραίνουν και η απόφαση αγοράς έρχεται φυσικά.

#5 Το Checkout που Σφραγίζει την Απόφαση

Όπως και το UX, το ιδανικό checkout είναι σχεδόν αόρατο. Δεν κουράζει, δεν μπερδεύει, δεν ζητά υπερβολικές πληροφορίες. Είναι η φάση όπου όλα πρέπει να λειτουργούν άψογα. Ακόμα και μικρές δυσκολίες μπορούν να οδηγήσουν σε εγκατάλειψη του καλαθιού. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να απλοποιήσεις τις διαδικασίες, να προσφέρεις ολοκλήρωση παραγγελίας ως επισκέπτης και ασφαλείς πληρωμές. 

Θέλεις Ένα E-shop που Πραγματικά Πουλάει;

Η SocialMe εξειδικεύεται στη βελτιστοποίηση e-shops, στη δημιουργία εμπειριών που μετατρέπονται σε πωλήσεις και στη στρατηγική που φέρνει σταθερή αύξηση πωλήσεων. Από το UX design μέχρι τις διαφημιστικές καμπάνιες, είμαστε εδώ για να εξελίξουμε την online παρουσία σου. Επικοινώνησε με τη SocialMe σήμερα και δες πώς μπορούμε να μεταμορφώσουμε το e-shop σου! 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

brand branding digital marketing E-shop Google Ads Marketing social media marketing Website Επιχείρηση
Share:
Previous Post

Το Social Media Feed σου Φωνάζει “Ερασιτέχνης”, Όχι “Επιχείρηση”

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Το E-shop σου Μπορεί να Έχει Περισσότερες Πωλήσεις:  Οι Αόρατες Βελτιώσεις που Κάνουν τη Διαφορά

Το Social Media Feed σου Φωνάζει “Ερασιτέχνης”, Όχι “Επιχείρηση”

Πώς θα Δημιουργήσεις μια Ομάδα που Πιστεύει στο Όραμά σου

Οι Διαφημίσεις σου Δεν Αποδίδουν – Τι Πρέπει να Διορθώσεις για να τις Απογειώσεις

Μήπως το Website σου Είναι για Εσένα κι Όχι για τον Πελάτη σου;

Η Τέχνη της Προσαρμοστικότητας: Το Μυστικό Όπλο του Σύγχρονου Επιχειρηματία

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
info@socialme.gr
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης