Το influencer marketing αποτελεί ένα σημαντικό κλάδο του social media marketing. Εδώ και πολλά χρόνια, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθούν influencers που εμπιστεύονται. Γι’ αυτό, επιχειρήσεις και e-shops κλείνουν συνεργασίες με άτομα που έχουν συγκεντρώσει ένα μεγάλο αριθμό ακολούθων.
Το influencer marketing όμως, έχει αποτελέσει και το επίκεντρο κριτικής, η οποία τονίζει πως εμφανίζει έναν μη ρεαλιστικό τρόπο ζωής. Παρ’ όλα αυτά, έχει καταφέρει να εξελιχθεί και ν’ αποκτήσει νέα μορφή. Πλέον, οι influencers μπορούν να πουν με αυτοπεποίθηση ότι το 2024 είναι η χρονιά τους.
Σ’ αυτό το άρθρο, θα σου εξηγήσουμε γιατί πρέπει ν’ ασχοληθείς με το influencer marketing και ποιο μπορεί να είναι το μέλλον του.
Γιατί οι Επιχειρήσεις Προτιμούν τους Influencers
Δεν είναι τυχαίο ότι το influencer marketing έχει αποκτήσει τόσο σημαντική θέση στο digital marketing. Όλες οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν απ’ αυτό, επιλέγοντας τον κατάλληλο influencer για αυτούς. Μια τέτοια επιτυχημένη στρατηγική σου, μπορεί να φέρει τα εξής αποτελέσματα:
- Οι influencers προωθούν μια επιχείρηση χωρίς να ακούγονται σαν διαφήμιση. Τα τελευταία χρόνια, οι χρήστες δίνουν έμφαση στην αυθεντικότητα και εμπιστεύονται influencers που δεν προσπαθούν να τους πουλήσουν τα προϊόντα που προωθούν.
- Η απήχηση των influencer posts είναι τεράστια. Οι influencers έχουν συγκεντρώσει έναν μεγάλο αριθμό ακολούθων. Γι’ αυτό και οι δημοσιεύσεις τους παρουσιάζουν και μεγάλο engagement. Αυτό σημαίνει πως τα posts έχουν τεράστιο reach και φτάνουν σε έναν μεγάλο αριθμό χρηστών.
- Οι δημοσιεύσεις των influencers βοηθούν στο brand loyalty της επιχείρησης. Ο τρόπος με τον οποίον εκφράζονται οι influencers για το προϊόν μιας επιχείρησης μένει στο μυαλό των ακολούθων τους. Έτσι, ενισχύεται τόσο το brand recognition όσο και το brand loyalty.
- Οι influencers βοηθούν το SEO. Όταν συνεργάζεσαι με έναν influencer, τότε περιμένεις έναν μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων που όχι μόνο αναφέρονται στην επιχείρησή σου, αλλά περιλαμβάνουν και link για το e-shop σου. Όλα αυτά είναι πολύτιμα backlinks που ενισχύουν το SEO σου.
Γιατί Πρέπει να Συνεργαστείς με Micro και Nano Influencers
Εάν παρακολουθήσεις τις τάσεις των social media, θα έχεις παρατηρήσει πως πλέον δίνεται έμφαση στους micro και τους nano influencers. Μάλιστα, έχει παρατηρηθεί πως οι επιχειρήσεις προτιμούν τους influencers από τους celebrities, καθώς είναι πιο αποτελεσματικοί στο μάρκετινγκ.
Είναι γεγονός πως οι influencers που έχουν έναν μικρότερο αριθμό ακολούθων παρουσιάζουν πολύ καλά αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει γιατί έχουν επικεντρωθεί σε μια συγκεκριμένη θεματολογία κι έχουν συγκεντρώσει ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό. Έτσι, όταν προωθούν ένα προϊόν, γνωρίζουν τι ακριβώς θα αρέσει στο κοινό τους.
Influencers vs. Creators
Κλείνοντας, πρέπει ν’ αναφερθούμε σε μια αλλαγή που φαίνεται να έχει ξεκινήσει στον κόσμο των influencers. Το τελευταίο διάστημα πολλοί influencers έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο. Αντ’ αυτού, συστήνονται ως creators ή δημιουργοί. Αυτή η τάση δείχνει μια επιστροφή στην αυθεντικότητα, δίνοντας προτεραιότητα στο περιεχόμενο.
Το influencer marketing συνεχίζει να είναι πολύ αποδοτικό για κάθε επιχείρηση. Επικοινώνησε με την ομάδα της SocialME για να μάθεις πώς θα αξιοποιήσεις αυτήν τη στρατηγική. Οι ειδικοί μας μπορούν να σε καθοδηγήσουν ώστε να δημιουργήσεις μια digital marketing στρατηγική κομμένη και ραμμένη στις ανάγκες της επιχείρησής σου.