Τα τελευταία χρόνια το online marketing έχει αποκτήσει βαρύνουσα σημασία. Έτσι, κάθε e-shop έχει ν’ αντιμετωπίσει έντονο ανταγωνισμό. Πλέον, δεν αρκεί μόνο ν’ ακολουθείς τα μυστικά για ένα επιτυχημένο e-shop design, αλλά και να επενδύσεις στην κατάλληλη μάρκετινγκ στρατηγική για την περίπτωσή σου.
Σ’ αυτό το άρθρο, σου αναλύουμε τα είδη του e-commerce marketing που έχεις στη διάθεσή σου, ώστε να βρεις αυτό ή αυτά που σου ταιριάζουν. Κι όταν κατασταλάξεις, βεβαιώσου πως είναι συνεπής με το υπόλοιπο brand σου.
#1 SEO Marketing
Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης αποτελεί ένα βασικό κομμάτι του e-commerce marketing. Όλοι οι δυνητικοί σου πελάτες χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να ψάξουν προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Γι’ αυτό και το SEO marketing είναι ένα είδος στο οποίο πρέπει να επενδύσεις.
#2 Social Media Marketing
Τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των χρηστών. Μάλιστα, πλατφόρμες σαν το TikTok έχουν φέρει σημαντικές αλλαγές σ’ ολόκληρο το digital marketing. Έτσι, όλες οι επιχειρήσεις έχουν δημιουργήσει μια online παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να φτάσουν το κοινό σου. Θυμήσου όμως, να μελετήσεις προσεκτικά τις τάσεις που κυριαρχούν σ’ αυτές τις πλατφόρμες, καθώς είναι συνεχώς μεταβαλλόμενες.
#3 Content Marketing
Ακόμα ένα είδος του e-commerce marketing είναι το content marketing. Η πιο συνηθισμένη εφαρμογή αυτού του είδους είναι ένα blog που θα δημιουργήσεις μέσα στο e-shop σου. Το content marketing έχει πολλά πλεονεκτήματα, καθώς μπορεί να ευεργετήσει το SEO του e-shop σου, αλλά και να δώσει κάτι με αξία στους επισκέπτες του.
#4 Email Marketing
Το email marketing αποτελεί ένα ακόμα είδος μάρκετινγκ με πολύ καλά αποτελέσματα. Στο συγκεκριμένο είδος, προσπαθείς να δημιουργήσεις μια mailing list ατόμων που ενδιαφέρονται για το brand σου. Στη συνέχεια, τα newsletters σου τους ενημερώνουν για νέα προϊόντα και προσφορές. Όμως το σημαντικότερο στοιχείο, είναι πως το email marketing παρουσιάζει ένα απ’ τα υψηλότερα conversion rates στο ecommerce marketing.
#5 Influencer Marketing
Το influencer marketing είναι από τα είδη που έχουν αναπτυχθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. Σ’ αυτό το είδος, βρίσκεις τους ιδανικούς δημιουργούς περιεχομένου που έχουν έναν μεγάλο αριθμό ακολούθων και τους προτείνεις συνεργασία. Αυτή η στρατηγική σου αυξάνει το reach, ενώ δίνει αξιοπιστία στο brand σου μέσω της καλής φήμης του influencer.
#6 Local Marketing
To digital marketing δεν απευθύνεται μόνο σε ηλεκτρονικά καταστήματα. Έτσι, τα φυσικά καταστήματα μπορεί να επωφεληθούν από το local marketing. Σ’ αυτό το είδος μάρκετινγκ, στοχεύεις τους χρήστες μιας συγκεκριμένης περιοχής. Έτσι, όλες οι τακτικές σου αυξάνουν την ορατότητα της επιχείρησή σου στους χρήστες που είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες σου.
#7 Remarketing
Το remarketing είναι μια ισχυρή στρατηγική που μπορεί να σου φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Σύμφωνα με αυτή, δείχνεις διαφημίσεις και στοχεύεις τους χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί το e-shop σου χωρίς όμως, να έχουν ολοκληρώσει την αγορά τους. Αυτοί οι χρήστες έχουν δείξει ήδη ενδιαφέρον για το brand σου και το remarketing τους δίνει μια μικρή ώθηση για να μετατραπούν σε πελάτες σου.
Στη SocialME, γνωρίζουμε καλά τις απαιτήσεις μιας επιχείρησης από την e-commerce marketing στρατηγική της. Επικοινώνησε μαζί μας για να αφήσεις τους ειδικούς μας ν’ ασχοληθούν με το brand σου και να το απογειώσουν.