Μια ιστοσελίδα είναι το κεντρικό σημείο μια επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο Διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα είναι τόσο η βιτρίνα όσο και το κατάστημα που θα οδηγήσει σε πωλήσεις. Γι’ αυτό και ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας ή του e-shop είναι ζωτικής σημασίας.
Με το πέρασμα του χρόνο, ακόμα και το πιο αποτελεσματικό web design χρειάζεται ανανέωση. Εάν πιστεύεις πως έχει έρθει η στιγμή για redesign, διάβασε τα παρακάτω σημεία που θα σε βοηθήσουν στην πραγματοποίησή του.
#1 Αναγνώρισε τα Σημάδια της αναγκαιότητας για Redesign
Το website redesign είναι μια απαιτητική και χρονοβόρα διαδικασία. Έτσι, προχώρησε σ’ αυτήν όταν ξεκινήσεις να βλέπεις τα σημάδια που σου δείχνουν πως ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σου δεν είναι πια αποτελεσματικός. Για παράδειγμα, η ιστοσελίδα δεν προσαρμόζεται καλά σε οθόνες διαφορετικών διαστάσεων, οι σελίδες αργούν να φορτώσουν και τα γραφικά φαίνονται παλαιικά. Την ίδια στιγμή, θα παρατηρήσεις και διαφορά στα analytics. Ενδεικτικά, θα δεις ότι οι χρήστες δεν επισκέπτονται παραπάνω από μια σελίδες και το bounce rate είναι αυξημένο.
#2 Κάνε μια Λίστα με τα Προβλήματα της Ιστοσελίδας
Πριν προχωρήσεις σε redesign, προσπάθησε να πλοηγηθείς στην ιστοσελίδα σου σαν χρήστης. Βάλε τον εαυτό σου στη θέση των πελατών και προσπάθησε να ολοκληρώσεις τις επιθυμητές ενέργειες. Για παράδειγμα, εάν το e-shop σου δεν έχει πωλήσεις, περιηγήσου στη σελίδα και κάνε τη διαδικασία μιας αγοράς. Αυτό το πείραμα θα σου φανερώσει τα προβλήματα που έχει ο υπάρχων σχεδιασμός του e-shop σου. Κάνε μια λίστα με τα θέματα που έχεις εντοπίσει ώστε να τα διορθώσεις κατά το redesign.
#3 Δώσε Προτεραιότητα στην Εμπειρία του Χρήστη
Ένα απ’ τα συχνότερα λάθη στο σχεδιασμό ενός e-shop ή μιας ιστοσελίδας είναι ότι η διαδρομή του χρήστη είναι περίπλοκη. Ωστόσο, οι πιο επιτυχημένες ιστοσελίδες είναι αυτές που έχουν βάλει το χρήστη στο επίκεντρο. Αυτές οι σελίδες φροντίζουν να κάνουν την πλοήγηση φυσική και ξεκάθαρη. Έτσι, οι χρήστες βρίσκουν άμεσα αυτό που αναζητούν και έχουν μια ευχάριστη εμπειρία που θέλουν να επαναλάβουν.
#4 Βελτιστοποίησε για Προβολή στα Κινητά Τηλέφωνα
Εάν δεν το έχεις κάνει μέχρι τώρα, ένα website redesign είναι η ευκαιρία για να βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα σου για τα κινητά τηλέφωνα. Μάλιστα, αυτή η βελτιστοποίηση παίζει πλέον σημαντικό ρόλο και στο SEO, αφού η Google έχει ανακοινώσει πως είναι ένα απ’ τα κριτήρια ταξινόμησης των ιστοσελίδων στις αναζητήσεις.
#5 Μελέτησε τις Αλλαγές στο Κοινό σου
Τόσο οι τάσεις στο web design όσο και το ίδιο το κοινό αλλάζουν με το πέρασμα του χρόνου. Γι’ αυτό το λόγο, είναι σημαντικό να μελετήσεις εκ νέου το κοινό σου ώστε να εντοπίσεις τις αλλαγές που παρατηρούνται. Το redesign θ’ ανταποκρίνεται στις καινούργιες απαιτήσεις του κι έτσι θα καταφέρεις να το προσελκύσεις.
#6 Έλεγξε τους Ανταγωνιστές σου
Όποια κίνηση κι αν θες να κάνεις, δε θα πρέπει να αμελείς τους ανταγωνιστές σου. Επισκέψου τις ιστοσελίδες τους και δες το σχεδιασμό και τις λειτουργίες που έχουν ενσωματώσει. Μια άμεση σύγκριση μ’ αυτούς, θα σου φανερώσει τι εντύπωση μένει και στους πελάτες σου.
Εμπιστεύσου την εξειδικευμένη ομάδα της SocialME για το redesign της ιστοσελίδας σου. Η εμπειρία και οι βαθιές γνώσεις μας σου εγγυώνται μια καλοσχεδιασμένη και εύχρηστη ιστοσελίδα που αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σου. Επικοινώνησε μαζί μας για να ξεκινήσεις άμεσα τη διαδικασία.