• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το Facebook μπορεί να μοιάζει με μια απλή πλατφόρμα για έναν καθημερινό χρήστη αλλά μπορεί να γίνει πολύ περίπλοκη για μια επιχείρηση που έχει business profile και επιθυμεί να αυξήσει τις πωλήσεις της. Πέρα από τα δεκάδες εργαλεία που έχει μια εταιρεία, για να αυξήσει την οργανική της απήχηση και τις πωλήσεις της (image, carousel, video, shop, buttons κλπ), έχει στη διάθεση της και δεκάδες ακόμα εργαλεία για διαφημίσεις.

Είναι πολύ δύσκολο, λοιπόν, αν δεν είσαι Digital Marketing Expert και δεν έχεις καθημερινή τριβή με το Facebook, να γνωρίζεις όλες τις δυνατότητες που σου δίνει και να τις αξιοποιήσεις αποδοτικά και αποτελεσματικά.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τρεις απλές και δοκιμασμένες τεχνικές  στο Facebook που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

 

1)         Προώθηση ενός Post (Boost Post)

Πολλές φορές το να δημιουργήσουμε μια νέα καμπάνια είναι κάτι που μας φοβίζει αν δεν γνωρίζουμε καλά τα εργαλεία του Facebook. Δεν ξέρουμε πως το κοινό θα αντιδράσει στις σύνθετες ρυθμίσεις που θα κάνουμε. Αναρωτιόμαστε αν θα πάρουμε κανένα click ή ο κόπος μας θα πάει χαμένος και θα χάσουμε χρήματα. Επιπλέον, μια καμπάνια από το ads manager θέλει 3-4 μέρες για να αρχίσει να σταθεροποιείται και να εξάγουμε τα πρώτα συμπεράσματα, οπότε μπορεί τόσο από άποψη χρόνου όσο και από άποψη κόστους να μην μας συμφέρει.

Το Boost Post, το χρησιμοποιούμε όταν βλέπουμε ότι ένα post μας πάει καλά σε οργανική απήχηση (οπότε είναι δοκιμασμένο), συνεπώς και επενδύουμε λίγα χρήματα για να το προωθήσουμε ακόμα περισσότερο και σε κοινό που δεν ακολουθεί την σελίδα μας. Με το boost post έχουμε τη δυνατότητα να στοχεύσουμε το κοινό μας και να προσθέσουμε εύκολα button, που θα πατήσει ο χρήστης αν θέλει να αγοράσει το προϊόν μας.

 

2)         Χρησιμοποίησε Video

Η χρήση video είναι Trend στις μέρες μας και το Facebook φαίνεται να το στηρίζει ιδιαίτερα, καθώς ο αλγόριθμος που έχει χτίσει δίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα σε Video Content. Επιπλέον, εκ φύσεως το video προκαλεί μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό οπότε είναι ευκολότερο να προσελκύσεις τα άτομα που επιθυμείς και να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό. Οι στατιστικές του Facebook δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες που καθημερινά βλέπουν video στη πλατφόρμα και αλληλεπιδρούν ευκολότερα με αυτά.

 

Είναι λογικό αν το σκεφτείς, γιατί καθώς κάνεις scroll προς τα κάτω σε μια στατική σελίδα, ξαφνικά ένα video αρχίζει να παίζει αυτόματα και το μάτι σου ασυναίσθητα πέφτει πάνω του και σου κεντρίζει το ενδιαφέρον. Προτίμησε λοιπόν ένα video των 15 ή 30 δευτερολέπτων, γιατί σε άλλη περίπτωση ο χρήστης δεν θα το δει ολόκληρο. Μάλιστα το 80% των χρηστών βλέπει video έως και 30 δευτερόλεπτα, μετέπειτα κάθε 10 δευτερόλεπτα το ποσοστό αρχίζει να πέφτει ραγδαία και θα χάσεις τους χρήστες χωρίς να προλάβεις να δώσεις το τελικό σου μήνυμα.

 

3)         Χρησιμοποίησε ξεκάθαρο Call to Action (CTA)

Πέρα από το περιεχόμενο σε κάθε post σου είναι εξίσου σημαντικό να βάζεις ένα ξεκάθαρο CTA, το οποίο θα παραπέμπεις το κοινό σου να πατήσει. Μη περιμένεις το κοινό σου να ψάξει το προϊόν που πουλάς στο google ή στην ιστοσελίδα σου. Βοήθησε τον να πραγματοποιήσει την αγορά πιο εύκολα παραπέμποντας τον εκεί ακριβώς που θέλει. Για αυτό το λόγο βάζεις πάντα το κατάλληλο link στην περιγραφή του post σου. Μάλιστα, επειδή πολλές φορές το link μπορεί να είναι πολύ μεγάλο και μη εμφανίσιμο, έχεις τη δυνατότητα να το μικρύνεις με κάποιο online εργαλείο ψάχνοντας στη google “short link”. Τέλος, ακόμα και στα Post που υπάρχει έτοιμο κουμπί από τα εργαλεία του Facebook, μη διστάσεις να βάλεις και εσύ το link σου στη περιγραφή, καθώς πολλά άτομα δεν είναι συνηθισμένοι να πατάνε τα έτοιμα CTA του Facebook και προτιμούν τα links στις περιγραφές.

 

Δοκίμασε αυτές τις απλές και εύκολες τεχνικές και προσπάθησε να τις βελτιστοποιήσεις. Η ομάδα της SocialMe θα είναι πάντα εδώ να σου λύνει απορίες και αν χρειαστείς βοήθεια με την διαχείριση των Social Media μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας εδώ.


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

7 Στατιστικά του Facebook που εντυπωσιάζουν

Next Post

Πόσο σημαντική είναι η αλληλεπίδραση για μια επιχείρηση με τα Social Media;

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης