Οι πωλήσεις για μια επιχείρηση, είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση της. Όλες οι επιχειρήσεις δίνουν μεγάλη έμφαση στο να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Σχεδιάζουν νέες υπηρεσίες, προσεγγίζουν περισσότερους ανθρώπους, απευθύνονται σε callcenters ή αυξάνουν τις διαφημίσεις τους. Σίγουρα όλες οι τεχνικές που προαναφέρθηκαν, είναι αναγκαίες! Ωστόσο, λίγες επιχειρήσεις δίνουν έμφαση στους τρόπους που κάνουν follow-up με τους πιθανούς πελάτες τους.
Υπάρχει μια διαδικασία, μεταξύ της προσέγγισης ενός ενδιαφερομένου και τη μετατροπή του σε πελάτη, που ονομάζεται follow-up. Σε αυτήν τη διαδικασία στόχος είναι να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του ενδιαφερόμενου. Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε 3 εναλλακτικούς τρόπους για να κάνεις εύκολα follow-up με δυνητικούς πελάτες.
Αξιοποίησε το αυτοματοποιημένο marketing
Το αυτοματοποιημένο marketing ,είναι κάτι που πρέπει να αρχίσεις να χρησιμοποιείς, αν δεν το έχεις κάνει ήδη. Ένα παράδειγμα για το πόσο αποδοτικό και αποτελεσματικό μπορεί να γίνει, αποτελεί το άρθρο μας, «Φέρε το αυτοματοποιημένο email marketing στο Ξενοδοχείο σου» . Ρώτησε τους δυνητικούς πελάτες σου αν θέλουν να ενημερώνονται κι έπειτα χτίσε μια στρατηγική email marketing, που θα δουλεύει για εσένα ώστε να πετύχεις το πολυπόθητο follow-up.
Στείλε κάτι χρήσιμο κι ενδιαφέρον, για να τους κρατήσεις σε επαφή. Διαφορετικά, μπορείς να χτίσεις μια διαδικασία προσέλκυσης του πελάτη, όπως στο άρθρο του ξενοδοχείου που σου αναφέραμε. Σημαντικό είναι τα emails σου να έχουν συνέπεια και συχνότητα. Για να λειτουργήσει αυτή η στρατηγική χρειάζεται 1. Περιεχόμενο και υλικό για να μοιραστεί 2. Να ρυθμιστεί η πλατφόρμα, που θα στέλνει τα emails σωστά και αποτελεσματικά. Στη SocialMe, παρέχουμε τους απαραίτητους Copywriters για να απαντήσουν στην πρώτη σου ανάγκη, αλλά και τους Digital Marketers, για να αναλάβουν τη δεύτερη σου ανάγκη.
Στείλε τους ένα χρήσιμο link
Βλέποντας ή μαθαίνοντας κάτι που μπορεί να ενδιαφέρει τους πελάτες σου, μην ξεχάσεις να τους το προωθήσεις. Η αποστολή ενός χρήσιμου email με ποιοτική πληροφορία, δείχνει ότι τους προσέχεις και νοιάζεσαι γι’ αυτούς. Αυτό σημαίνει, ότι το περιεχόμενο του email, μπορεί να μην αποσκοπεί στην πώληση, αλλά καθαρά στην ενημέρωση. Είναι ένας ιδανικός τρόπος για να σε θυμούνται και να κερδίζεις σταδιακά την εμπιστοσύνη τους.
Κάποια emails με χρήσιμους συνδέσμους μπορεί να αρχίζουν κάπως έτσι: “Μιλήσαμε για το [x] ζήτημα, είδαμε αυτό το άρθρο και σκεφτήκαμε ότι μπορεί να σε ενδιαφέρει.” Δεν χρειάζεται σε αυτά τα emails να βάλεις CTA (calltoaction) με σκοπό το conversion (μετατροπή σε πώληση). Απόφυγε δηλαδή φράσεις όπως, “ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας, άμεσα”. Φρόντισε απλά, να μείνεις στο ραντάρ τους.
Πρόβαλε case studies (περιπτωσιολογικές μελέτες) και portfolios
Είναι πάντα χρήσιμο να κρατάμε ένα portfolio από project που έχουμε αναλάβει στο παρελθόν. Οργανώνοντας όμορφα τις γνώσεις που απέκτησες και διαμορφώνοντας πολλαπλά cases, είσαι έτοιμος να τα προωθήσεις στις follow-up κινήσεις σου. Σκέψου ότι ένας δυνητικός πελάτης για να σε εμπιστευτεί, θέλει να δει και μέρος της δουλειάς σου. Όταν παρουσιάζεις case studies και projects που εφάπτονται στις δραστηριότητες του πελάτη σου, είναι πολύ ευκολότερο να κερδίσεις την προσοχή του. Μια εκπαιδευμένη ομάδα μάρκετινγκ πρέπει να είναι έτοιμη, ώστε να ετοιμάζει τέτοιες εξειδικευμένες προτάσεις. Για να τις στείλεις, χρησιμοποιείς την ίδια τεχνική που αναφέραμε προηγουμένως. Για παράδειγμα, μπορείς να αρχίσεις με τη φράση: “Έχουμε πρόσφατα εργαστεί πάνω σε αυτό το [X] project. Κληθήκαμε να ανταποκριθούμε σε παρόμοιες προκλήσεις με αυτές που συζητήσαμε και μαζί σας. Σκεφτήκαμε λοιπόν, ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μελετήσετε τις διαδικασίες που ακολουθήσαμε και τα αποτελέσματα που φέραμε”
Οι πωλήσεις είναι ο τελικός προορισμός ενός ταξιδιού ανάπτυξης σχέσεων με τους δυνητικούς πελάτες σου. Για να πετύχεις συνεπώς μια πώληση, χρειάζεται πρώτα να εστιάσεις σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing.
Ανακάλυψε τις υπηρεσίες Marketing της SocialMe εδώ.