Οι γιορτές είναι μια ανάσα και οι Χριστουγεννιάτικες προωθητικές ενέργειες έχουν αρχίσει ήδη να προβάλλονται παντού. Όπως ήδη γνωρίζεις είναι η κατάλληλη εποχή, για να αυξήσεις τις πωλήσεις. Το αγοραστικό κοινό τις γιορτινές περιόδους τείνει να παρουσιάζει ιδιαίτερα αυξανόμενη επιθυμία για αγορά προϊόντων.
Αυτό μπορεί να αιτιολογηθεί λόγω των δώρων, που κατά παράδοση συνδέονται με τα Χριστούγεννα. Το θέμα όμως, είναι πώς μπορεί η επιχείρηση σου να ωφεληθεί από τις γιορτινές προωθητικές ενέργειες;
Για να βοηθήσουμε την επιχείρησή σου να αποκομίσει τα μέγιστα από αυτήν την περίοδο συγκεντρώσαμε πολύτιμες τακτικές για το Marketing σου. Κάποιες τακτικές τις προτείνουμε και αξίζει να τις υλοποιήσεις και κάποιες άλλες, που δεν συστήνουμε, καλύτερα θα ήταν να τις αποφύγεις. Πάμε να δούμε λοιπόν, 3 Must do για τις Χριστουγεννιάτικες προωθητικές ενέργειές σου.
1) Δημιούργησε ένα ξεκάθαρο Πλάνο
Όπως κάθε φορά αναφέρουμε, όλα αρχίζουν με ένα στοχευμένο στρατηγικό πλάνο για το Marketing σου. Αυτά που επιγραμματικά πρέπει να θυμάσαι, ώστε να τα έχεις ξεκάθαρα στο μυαλό σου είναι:
- Ποιοι είναι οι στόχοι σου
- Τι χρειάζονται οι πελάτες σου
- Ποιες θα είναι οι ενέργειες που θα υλοποιήσεις
- Ποιους πόρους και συνεργάτες χρειάζεσαι
- Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα σου
- Τι θα ελέγχεις κατά τη διάρκεια
- Ποιος θα κάνει τις βελτιστοποιήσεις
2) Φτιάξε μια μοναδική Landing Page (σελίδα προορισμού)
Ο καλύτερος τρόπος, για να βάλεις τους πελάτες σου στο πνεύμα των Χριστουγέννων είναι να σχεδιάσεις μια θεματική Landing Page, αφιερωμένη στις γιορτές. Μέσα σ’ αυτήν τη σελίδα θα χτίσεις τη δική σου ιστορία των Χριστουγέννων. Χρησιμοποίησε το content marketing, για να προσελκύσεις το ενδιαφέρον του κοινού σου και προώθησε παράλληλα τα προϊόντα σου και τις υπηρεσίες σου, μέσα από αυτήν τη σελίδα. Επιπλέον, μπορείς μέσα στο Landing Page να δίνεις δώρα και εκπτωτικούς κωδικούς, για να χαρίσεις περισσότερα κίνητρα.
Στόχος σου λοιπόν, αφού φτιάξεις αυτήν τη σελίδα, είναι να προσελκύσεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό να την επισκεφθεί. Επειδή όμως, το χρονικό διάστημα είναι σύντομο, πρέπει να έχεις μια ολοκληρωμένη στρατηγική Digital Marketing. Ίσως χρειαστείς τους Experts της SocialMe για να σχεδιάσουν, υλοποιήσουν και βελτιστοποιήσουν όλες τις ενέργειές σου. Μέσα σε αυτές συμπεριλαμβάνονται τα Google Ads, τα Facebook Ads και Instagram Ads, η διαχείριση των Social Media, το copywriting, αλλά και ο σχεδιασμός του Landing Page. Αν γνωρίζεις το «γιατί», μπορείς να αφήσεις πάνω μας το «πώς».
3) Δώσε λίγη μαγεία στα Χριστούγεννά σου
Κάποιες επιχειρήσεις συνηθίζουν τα Χριστούγεννα να προσφέρουν εκπτώσεις στα προϊόντα τους, για να προσελκύσουν το κοινό. Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια στρατηγική που αποδίδει, αλλά δεν είναι η βέλτιστη. Μια εναλλακτική, που η εμπειρία μας έδειξε ότι αποδίδει περισσότερο, είναι να προσφέρεις σε μερικά από τα προϊόντα σου κάποια συνοδευτικά δώρα. Για παράδειγμα, μερικές εταιρείες τεχνολογίας, αντί να προσφέρουν μια παιχνιδομηχανή με 30% έκπτωση, προτιμούν να δώσουν δώρο ένα παιχνίδι με την αγορά. Κάτι αντίστοιχο μπορεί να συμβεί σε όποιον κλάδο και αν δραστηριοποιείσαι. Δεν χρειάζεται μάλιστα, το δώρο να είναι πάντα απόλυτα σχετικό με το προϊόν ή το Brand σου, αρκεί να απαντάει στις ανάγκες του κοινού σου.
Οι εκπτώσεις είναι ένας θεσμός που συμβαίνει παραπάνω από μια φορά κάθε χρόνο. Τα Χριστούγεννα όμως, και το έθιμο των δώρων, στους ανθρώπους που νοιαζόμαστε, είναι μια ξεχωριστή γιορτή. Αξιοποίησε λοιπόν τη μαγεία των Χριστουγέννων, την αξία που αποδίδεται στη λέξη δώρο, εκείνη τη γιορτινή περίοδο και χτίσε το μήνυμά σου. Μπορείς να σχεδιάσεις όλες τις Χριστουγεννιάτικες ενέργειές σου, γύρω από αυτήν την τακτική.
Να θυμάσαι ότι όσο πιο απλό και ξεκάθαρο είναι το μήνυμά σου, τότε γίνεται πιο εύκολο να προσεγγίσεις και να κερδίσεις το κοινό σου.
Επικοινωνία μαζί μας, για ν’ αυξήσεις τις πωλήσεις σου, εδώ.