Η παρουσία της επιχείρησης σας σε πλατφόρμες όπου το περιεχόμενο παράγεται από τους ίδιους τους χρήστες όπως το Youtube είναι πολύ σημαντική τόσο για προώθηση του brand σας online, όσο και για την άμεση επαφή με το κοινό σας. Μέσω του YouTube μπορείτε να λάβετε σημαντικά σχόλια και ανατροφοδότηση και να πάρετε ιδέες για το τι ζητά ο κόσμος από εσάς για να προωθήσετε στοχευμένα προϊόντα ή υπηρεσίες.
Αν η επιχείρηση σας ή εσείς ο ίδιος ως ιδιοκτήτης έχετε ενεργή παρουσία ή τουλάχιστον κάποια βίντεο στο ΥοuTube, καλό θα είναι να επικεντρωθείτε στην μεγιστοποίηση και το tagging των βίντεο σας, το λεγόμενη προσθήκη ετικετών, για να μπορούν οι χρήστες να σας βρουν πιο εύκολα και να έχετε περισσότερες προβολές, likes, και συνδρομητές.
Ορίστε μερικές συμβουλές για πιο αποτελεσματικό tagging των βίντεό σας στο Υοutube.
Χρησιμοποιήστε τα σωστά keywords στον τίτλο του βίντεο. Το Υοutube βασίζεται σε μια μεγάλη εσωτερική μηχανή αναζήτησης η οποία εμφανίζει στους χρήστες αποτελέσματα βίντεο, με την χρήση συγκεκριμένων και σχετικών keywords. Συνεπώς, καλό είναι να οπότε καλό είναι να κάνεις σωστή χρήση keywords σε κάθε σου τίτλο. Η πλατφόρμα επίσης διαθέτει μερικούς κανόνες σχετικά με τίτλους και χρήση keywords, τους οποίους θα πρέπει να λάβεις υπόψη. Για παράδειγμα, το όριο χαρακτήρων για κάθε τίτλο βίντεο θα πρέπει να είναι μέχρι 66 χαρακτήρες. Επίσης αν θέλετε να συμπεριλάβετε το όνομα του brand σας στον τίτλο, θα πρέπει να είναι στις τελευταίες λέξεις. Ως γενικό κανόνα, λάβετε υπόψη ότι η χρήση keyword θα πρέπει σχετίζεται με το περιεχόμενο του εκάστοτε βίντεο διαφορετικά κινδυνεύετε να κάνουν ”αναφορά” το βίντεο σας ως clickbait.
Γράψτε μια λεπτομερή περιγραφή. Εδώ τα πράγματα είναι πιο ευέλικτα αφού έχετε την δυνατότητα να προσθέσετε μια λεπτομερής περιγραφή μέχρι και 800 λέξεις ανά βίντεο. Φροντίστε λοιπόν να συμπεριλάβετε στην περιγραφή σας όσο περισσότερες και σχετικές με το βίντεο σας λέξεις κλειδιά μπορείτε. Κάνετε ιδανικά χρήση των πιο κύριων keywords στις πρώτες 25-30 λέξεις της περιγραφής και χρήση δευτερεύουσων keywords στις προτάσεις που ακολουθούν. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε link που οδηγούν στην ιστοσελίδα σας, στο τελευταίο κομμάτι της περιγραφής.
Προσθέστε ετικέτες/ tags σε κάθε βίντεο με λέξεις κλειδιά. Οι ετικέτες σε κάθε βίντεο είναι ειδικές σημάνσεις οι οποίες επισημαίνουν το περιεχόμενο των βίντεό σας και λαμβάνονται υπόψη δεόντως από την εσωτερική μηχανή αναζήτησης του YouTube. To YouTube εδώ σας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε μέχρι και 120 χαρακτήρες ή 10-12 περίπου διαφορετικά tags. Σε αυτήν την περίπτωση, καλό είναι να συμπεριλάβετε σχετικά και στοχευμένα tags και όχι απλά να κάνετε χρήση γενικών και δημοφιλών tag για να αυξήσετε τα κλικ και τις προβολές σας. Για παράδειγμα αν είστε επισιτιστική επιχείρηση στην Θεσσαλονίκη και έχετε ανεβάσει βίντεο σχετικά με τον χώρο, το μενού και τις υπηρεσίες σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εξείς tags: ελληνικό φαγητό, ελληνικό εστιατόριο στην Θεσσαλονίκη, καλύτερο ψητοπωλείο κέντρο θεσσαλονίκης, κλπ.
Aν θέλετε βοήθεια σχετικά με την ενίσχυση της online παρουσίας σας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Υοutube και το Facebook, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.