• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το επαγγελματικό λογότυπο (ή εταιρικό logo) είναι αδιαμφισβήτητα ένα αναπόσπαστο κομμάτι του brand μιας εταιρείας. Και παρόλο, που υπάρχουν εκατομμύρια είδη λογοτύπων σήμερα, λίγα είναι αυτά που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν και να πετύχουν τον σκοπό τους–να καταφέρουν δηλαδή να μεταφέρουν την εικόνα που θέλει να βγάλει η εταιρεία προς τα έξω και να είναι ευρέως αναγνωρίσιμα από το κοινό. Μια ματιά να δείξει κανείς στα εταιρικά logo της Apple, της Google και ιστορικών εταιρειών όπως η Nike και τα Mcdonalds, θα καταλάβει τι εννοούμε.

 

Τι είναι αυτό όμως που κάνει ένα επαγγελματικό λογότυπο να είναι πιο πετυχημένο από τα άλλα; τι πρέπει να λάβεις υπόψη σου ως εταιρεία όταν ψάχνεις για υπηρεσίες σχεδιασμού εταιρικού logo; Ορίστε 3+1 κοινά στοιχεία που συνθέτουν ένα αποτελεσματικό επαγγελματικό λογότυπο:

 

  1. H απλότητα. Και όμως σε μια τεράστια θάλλασα λογοτύπων, είναι η απλότητα που μετράει και όχι η πολυπλοκότητα, όπως πολλοί νομίζουν.  Oι πολύπλοκες γραμματοσειρές, τα πολλά χρώματα και γενικά οι πολλές πληροφορίες ταυτόχρονα όχι μόνο δεν προσφέρουν κάτι αλλά αφαιρούν και απο την αποτελεσματικότητα ενός επαγγελματικού logo. To μάτι και γενικά ο εγκέφαλος απλά δεν είναι συνηθισμένος σε πολλή πληροφορία.

H αρχή της απλότητας χρησιμοποιείται ευρέως σε μεγάλα ή δημοφιλή brand γιατί τα κάνει να είναι πιο εύκολα αναγνωρίσιμα στην μνήμη του κόσμου-αλλά ακόμα και αν είσαι μικρότερο brand, η απλότητα στον σχεδιασμό του logo σου θα κάνει το logo σου να διαφέρει από τα υπόλοιπα.

 

  1. Η σχετικότητα. Είναι πολύ σημαντικό το επαγγελματικό σου λογότυπο να είναι σχετικό με το αντικείμενο της εταιρείας σου. Μπορεί να ακούγεται δεδομένο αλλά υπάρχουν αρκετές εταιρείες με άσχετα λογότυπα που συγχέουν το κοινό για το τι είναι ή τι προσφέρουν. Για παράδειγμα, εάν είσαι εταιρεία με οικολογικά προϊόντα θα ήταν καλύτερο να παίξεις με τους τόνους τους πράσινου και να έχεις ένα “καθαρό” και απλό λογότυπο που να συνάδει με τις οικολογικές αξίες της εταιρείας σου. Εάν δεν είσαι σίγουρος για το πως πρέπει να είναι το επαγγελματικό σου logo για να ταιριάζει με το brand σου, απάλειψε κάποια στοιχεία που δεν είσαι σίγουρος ότι σχετίζονται ή ρώτα την συμβουλή ενός ειδικού σχεδιαστή logo όπως εμάς για να σε κατευθύνει σωστά ή και να σχεδιάσει το επαγγελματικό λογότυπο εκ μέρους σου.

 

  1. Η ευελιξία. Η αρχή της ευελιξίας στον σχεδιασμό λογοτύπου έχει να κάνει με το πόσο εύκολα μπορείς να επέμβεις και να βελτιώσεις το λογότυπο που έχεις ήδη, χωρίς να κάνεις μεγάλες αλλαγές που θα στοιχίσουν αναπόφευκτα χρόνο και χρήμα. Εάν το λογότυπο σου είναι απλό και διαχρονικό σημαίνει αυτόματα (στις πλείστες περιπτώσεις), ότι είναι και ευέλικτο στην προσαρμογή του.

 

  1. H αρμονία και η ισορροπία. Εφόσον ένα λογότυπο είναι συνήθως συνδυασμός δύο ή και περισσότερων σχεδιαστικών στοιχείων μεταξύ τους, είναι καλό να υπάρχει αρμονία και ισορροπία στην σύνθεση για να είναι πιο εύκολα στο μάτι. Απέφυγε αντικρουόμενα χρώματα, γραμματοσειρές ή γραφικά που δεν συνθέτουν ένα αρμονικό αποτέλεσμα γιατί κινδυνεύεις να κάνεις το λογότυπο σου να φαίνεται μπερδεμένο και κακόγουστο–και όταν συμβαίνει αυτό, υποσεινήδητα ο πελάτης δεν θα σε πάρει σοβαρά. Δεν είναι ανάγκη να επιτύχεις τέλεια συμμετρία π.χ της αριστερής με τη δεξιά πλευρά αλλά είναι σημαντικό να φροντίσεις όλα τα επιμέρους στοιχεία του λογότυπου σου, να δένουν αρμονικά το ένα με το άλλο.

 

Εάν θέλεις να πετύχεις ένα άκρως αποτελεσματικό εταιρικό logo και ψάχνεις για τις καλύτερες υπηρεσίες σχεδιασμού  εταιρικού  logo, δεν έχεις παρά να αποταθείς σε εμάς. Θα χαρούμε να συνεργαστούμε μαζί σου για την δημιουργία ενός ιδιαίτερα αποτελεσματικού λογότυπου που ενισχύει το brand  σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

“Λεπτό” περιεχόμενο: μήπως η χαμηλή σου θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης οφείλεται σε αυτό;

Next Post

Eίστε ελεύθεροι επαγγελματίες; Μάθετε πως να διαφημίσετε τις υπηρεσίες σας online.

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Είναι το Marketing Agency πραγματικά επιθετικό ή εσύ απροετοίμαστος για πωλήσεις;

Οι 5 μεγαλύτερες προκλήσεις για νέους επιχειρηματίες

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης