Έχεις σκεφτεί ποτέ, πώς θα ήταν το εστιατόριο σου, αν είχε ένα σύστημα κρατήσεων; Όλο και περισσότεροι πελάτες θέλουν να έχουν τον πλήρη έλεγχο στη ζωή τους. Πολλές φορές αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα η αβεβαιότητα στην εύρεση τραπεζιού, σε μια έξοδο για φαγητό.
Οι πελάτες θέλουν να εξασφαλίσουν ότι η εβδομαδιαία έξοδος τους για φαγητό θα είναι βολική, χωρίς ευτράπελα. Οι ηλεκτρονικές κρατήσεις, ειδικότερα από κινητές συσκευές μοιάζει να είναι η λύση που ζητάνε, για αυτό και βρίσκονται στην κορυφή της λίστας μας. Ολοένα και περισσότερα άτομα έχουν συνηθίσει να αλληλοεπιδρούν τα τελευταία χρόνια με online συστήματα για delivery ή κριτικές. Σειρά έχουν και τα συστήματα κρατήσεων, στο customer journey ενός πελάτη. Τα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων έχουν μπει δυναμικά στην αγορά, με τη νεότερη γενιά να τους δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση. Σε αυτό το άρθρο μας, θα σου παρουσιάσουμε τα 4 οφέλη από ένα ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων για εστιατόρια.
1) Παροχή ολοκληρωμένης εμπειρίας E-delivery και Online Reservation
Σίγουρα γνωρίζεις ότι ένα μεγάλο κομμάτι του delivery σήμερα πραγματοποιείται με online παραγγελίες. Πιθανώς λοιπόν, αν παρέχεις υπηρεσίες delivery, να έχεις ήδη φροντίσει να έχεις μια πλατφόρμα για e-delivery. Αν δεν το έχεις κάνει, το συνιστούμε ανεπιφύλακτα και μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία μαζί μας, για να σε βοηθήσουμε. Αυτό που ίσως δεν έχεις σκεφτεί, είναι ότι το delivery μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις την επισκεψιμότητα και στο εστιατόριο σου.
Αν διαθέτεις μαζί με το e-delivery και ένα σύστημα κρατήσεων για εστιατόρια, πολλοί πελάτες που θέλουν να παραγγείλουν τη δεδομένη στιγμή, θα σκεφτούν να κλείσουν το επόμενο γεύμα τους στο εστιατόριο σου. Δε χρειάζεται να αναρωτηθείς γιατί σε συμφέρει να γεμίζει το εστιατόριο σου. Γνωρίζεις ήδη την απάντηση. Ο πελάτης που θα έρθει στο εστιατόριο, σχεδόν πάντα, πραγματοποιεί μεγαλύτερο τζίρο από αυτόν που παρήγγειλε online.
2) Μικρότερος αριθμός ακυρωμένων κρατήσεων, χάρη στην επιλογή τρόπου προπληρωμής
Όταν προσφέρεις τη δυνατότητα online κράτησης για τραπέζι, μπορείς επίσης να προτείνεις και προπληρωμή του γεύματος. Αυτή η τακτική συνηθίζεται σε εστιατόρια, που ασχολούνται με το Restaurant Marketing και δημιουργούν προσφορές με ολοκληρωμένα menu. Ο χρήστης λοιπόν, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το menu της αρεσκείας του, να το προπληρώσει και να απολαύσει έπειτα το γεύμα του στο εστιατόριο.
Η μέθοδος της προπληρωμής προτιμάται από εστιατόρια, όταν πραγματοποιούν events, όπως ρεβεγιόν Χριστουγέννων, εταιρικές εκδηλώσεις κλπ. Μια ακόμα περίπτωση, που η προπληρωμή είναι μια ιδανική λύση για ένα χρήστη, είναι όταν θέλει να κάνει το τραπέζι σε ένα ή περισσότερα άτομα. Αποφεύγει την άβολη στιγμή της αντιπαράθεσης για το λογαριασμό και απολαμβάνει το γεύμα του.
Πέρα από τις περιπτώσεις που αναφέραμε, ένας κύριος παράγοντας για πολλά άτομα με περιορισμένο ελεύθερο χρόνο είναι η περίοδος αναμονής. Σε ένα πολυτελές εστιατόριο οι πελάτες δεν έχουν πάντα τη δυνατότητα να αφιερώσουν πολύ χρόνο στην αναμονή. Με την προπληρωμή του γεύματος, μέσω της διαδικτυακής κράτησης, μπορεί να εξασφαλίσουν ότι το γεύμα τους θα είναι έτοιμο, κατά την άφιξη τους.
3) Εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και ευκολία στη διαχείριση.
Υπάρχουν φορές, που πρέπει να απαντήσεις στο τηλέφωνο, ενώ παράλληλα ασχολείσαι με άλλες εργασίες. Φαντάσου έναν υπάλληλο σε ώρα αιχμής να πρέπει να εξυπηρετήσει μέσω τηλεφώνου έναν πελάτη. Πολλές φορές μοιραία έχεις αφήσει κλήσεις αναπάντητες. Ένα online σύστημα κρατήσεων για εστιατόρια θα σε βοηθήσει σε τέτοιες καταστάσεις. Κάθε κράτηση μπορεί να γίνει αποδεκτή, με ένα μόνο κλικ! Αναμφισβήτητα θα εξοικονομήσεις χρόνο και θα είσαι σε θέση να χειριστείς καλύτερα τα καθήκοντά σου. Επιπλέον, η δυνατότητα online κράτησης θα μειώσει τον αριθμό των τηλεφωνικών κρατήσεων, με αποτέλεσμα να γίνει η ζωή σου πιο εύκολη.
4) Όλες οι σχετικές πληροφορίες σε ένα μέρος
Σκέψου πόσες φορές έγιναν λάθη με κρατήσεις λόγω της βιασύνης, της έλλειψης προσοχής στο τηλέφωνο ή τις πληροφορίες που χάθηκαν από στόμα σε στόμα. Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα, που ίσως δεν έχεις σκεφτεί αλλά το χρειάζεσαι, είναι η διαχείριση των κρατήσεων. Μια κράτηση μπορεί να γίνει από τα social media, από το τηλέφωνο, δια ζώσης ή διαδικτυακά. Ο συντονισμός είναι πολύ δύσκολος, αν δεν υπάρχει ένα ενιαίο σύστημα για να περνάς την πληροφορία. Έχεις τη δυνατότητα λοιπόν, με ένα σύστημα κρατήσεων για εστιατόρια, να συγκεντρώνεις όλες τις κρατήσεις και να ενημερώνεσαι για αυτές, χωρίς να χάνεις χρόνο για έλεγχο.
Το ηλεκτρονικό σύστημα κράτησης είναι ένα εργαλείο, που σου επιτρέπει ν’ αυξήσεις την αποδοτικότητα και το κέρδος σου, προσφέροντας άρτια οργάνωση και κύρος στο εστιατόριο σου.
Επικοινώνησε άμεσα μαζί μας κι αναβάθμισε την επιχείρησή σου με το σύστημα κρατήσεων.