Το Content τα τελευταία χρόνια έχει απασχολήσει αρκετά τις επιχειρήσεις και μοιάζει να είναι ο βασιλιάς του Marketing. Ειδικά για το 2019 η επένδυση στο Content Marketing μοιάζει να είναι Trend και απαραίτητη για μια επιχείρηση. Το Content Marketing δίνει μια μοναδική αξία στους αναγνώστες και πελάτες της επιχείρησης, διαμορφώνει το Brand, αυξάνει την απήχηση και συνεισφέρει σε μεγάλο βαθμό στο SEO και στο οργανικό traffic σε μια ιστοσελίδα. Συγκεκριμένα, είναι μια στρατηγική προσέγγιση marketing που εστιάζει στη δημιουργία και διανομή ενδιαφέροντος περιεχομένου, με στόχο την προσέλκυση και διατήρηση ενός καθορισμένου κοινού, το οποίο στη συνέχεια θα προχωρήσει σε κάποια κερδοφόρα ενέργεια.
Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 5 βασικούς κανόνες για να δημιουργήσεις μια στρατηγική Content Marketing
1) Το τακτικό Content προσελκύει και τακτικούς αναγνώστες.
Οι τακτικοί αναγνώστες είναι αυτοί που ενδιαφέρονται περισσότερο από τον καθένα για την επιχείρηση σου, έχουν ήδη κατανοήσει την αξία της και σε εμπιστεύονται. Πρόκειται για promoter της επιχείρησης σου και καλό θα είναι να συνεχίσεις να καλλιεργείς τη σχέση σας ανεβάζοντας τακτικά άρθρα που θα χαίρονται να διαβάζουν. Επιπλέον, όταν έχεις τακτικούς αναγνώστες μπορεί να γράψεις άρθρα που να συνδέονται μεταξύ τους ή να χωρίζονται σε κομμάτια που θα δημοσιεύεις σταδιακά, κρατώντας τον αναγνώστη σου σε εγρήγορση.
2) Το Content Marketing απαιτεί δυνατό και ενημερωμένο blog.
Ένα απόφθεγμα του Marketing λέει “Content that lives alone, dies alone”. Δεν μπορούμε να πούμε ότι χρησιμοποιούμε στρατηγικές content marketing όταν διαθέτουμε ένα blog το οποίο έχει ένα ή λίγα άρθρα και δεν είναι πρόσφατα ενημερωμένο. Το SEO δεν λειτουργεί έτσι. Χρειάζεται συνεχώς προσθήκη νέου υλικού, περισσότεροι αναγνώστες στα άρθρα, έτσι ώστε να αρχίσει η google να ανεβάζει στα αποτελέσματα της τα Keyword που χτυπάς.
3) Γράψε άρθρα σχετικά με το προϊόν σου και δώσε χρήσιμες λύσεις.
Λόγω της τεράστιας αύξησης του content στο διαδίκτυο, οι χρήστες έρχονται καθημερινά σε επαφή με χιλιάδες άχρηστες πληροφορίες, χωρίς να παίρνουν το αποτέλεσμα που θέλουνε. Για να δώσεις αξία στον αναγνώστη σου πρέπει αρχικά να γράφεις άρθρα σχετικά με τα προϊόντα και να δίνεις πραγματικά χρήσιμες λύσεις ή συμβουλές. Απέφυγε να γράφεις γενικευμένα άρθρα, γιατί θα παρατηρήσεις ότι δεν έχεις επαναλαμβανόμενους αναγνώστες που σημαίνει ότι δεν προσφέρεις και αξία.
4) To Content Marketing όταν γίνεται από επαγγελματίες συνήθως είναι και μια πιο ακριβή υπηρεσία.
Ο κλάδος του Content Marketing κάθε χρόνο γίνεται πιο ακριβός διότι γίνεται και πιο απαιτητικός με νέες τεχνικές και μεγαλύτερα αποτελέσματα. Μια ολοκληρωμένη στρατηγική content marketing μπορεί να κοστίζει λίγο περισσότερο απ’ ότι η τυπική διαχείριση των social media, καθώς φέρνει πολλούς περισσότερους πελάτες και αυξάνει σημαντικά τα κέρδη της εταιρείας. Μάλιστα, πολλές είναι οι εταιρείες που μόνο από το content προωθούν προϊόντα που δεν είναι δικά τους και κερδίζουν προμήθειες επί των πωλήσεων.
5) Τα περισσότερα blog αποτυγχάνουν.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις γνωρίζοντας ότι το content marketing είναι trend διαλέγουν να συμπεριλάβουν το blog στην σελίδα τους. Προσπαθούν να γράφουν άρθρα και να ανεβάζουν τακτικά υλικό αλλά πολλές φορές δυστυχώς αποτυγχάνουν. Αυτό γίνεται διότι το content marketing δεν σημαίνει απλά blogging (αρθρογραφία), κρύβει τεχνικές που κάνουν τη διαφορά σε ένα άρθρο όπως τα keywords που θα χτυπήσεις, η δομή του και τα Headings, τα backlinks, το engagement, ο χαρακτήρας γραφής, το SEO title και τα meta descriptions και πολλά ακόμα τεχνικά χαρακτηριστικά. Καταλαβαίνεις λοιπόν, ότι θέλει αρκετό διάβασμα για να χτίσεις μια δυνατή στρατηγική, που όμως θα σου αποφέρει κερδοφορία.
Αν πιστεύεις και εσύ ότι το Content Marketing μπορεί να κάνει τη διαφορά στην επιχείρηση σου, τότε οι Experts της Social Me μπορούν να σε βοηθήσουν να το πετύχεις. Καθημερινά σχεδιάζουμε στρατηγικές που αυξάνουν τις πωλήσεις σε eshop, σε επιχειρήσεις εστίασης και εταιρείες παροχής υπηρεσιών. Γνώρισε την ομάδα μας και έλα σε επικοινωνία μαζί μας.