Τα social media έχουν πλέον κυριαρχήσει στο χώρο του digital marketing, και αποτελούν προτεραιότητα για την επιχείρησή σου. Τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα, όπως είναι το Facebook, το Instagram, και το Twitter, συγκεντρώνουν πλήθος κόσμου, κι έτσι μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία με το κοινό σου. Με τη σωστή στρατηγική μάλιστα, θα κάνεις τους χρήστες να αλληλεπιδρούν μαζί σου, πράγμα που θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις. Το engagement rate έχει αποδειχθεί ότι είναι αποδοτικό, και για το λόγο αυτό, όλες οι στρατηγικές σου θα πρέπει να έχουν στόχο την αύξησή του. Σε αυτό το άρθρο, σου δίνουμε 5 στρατηγικές για marketing μέσα στα social media που θα δώσουν ώθηση στην επιχείρησή σου.
01. Επένδυσε σε Προσωρινό Περιεχόμενο για Μεγαλύτερο Engagement Rate
Μια από τις πιο δημοφιλής λειτουργίες των social media, είναι αναμφισβήτητα τα stories. Ο αριθμός των χρηστών που τα χρησιμοποιούν καθημερινά αυξάνεται και η τάση αυτή θα συνεχιστεί για καιρό. Οπότε, η social media στρατηγική σου θα πρέπει να περιλαμβάνει και ένα κομμάτι με stories, με φωτογραφίες, micro-video, ερωτήσεις, poll, αλλά και live. Ειδικά τα τελευταία, αποτελούν έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο για να κάνεις το κοινό σου να συμμετέχει ενεργά. Θυμήσου όμως, τα stories που θα ανεβάζεις, πρέπει να ξεχωρίζουν.
02. Ανακάλυψε τα Εναλλακτικά Social Media
Παρόλο που το Facebook συνεχίζει να είναι ο βασιλιάς των social media, τον τελευταίο καιρό έχει παρατηρηθεί μια πολύ συγκεκριμένη τάση. Πολλοί χρήστες, και ειδικά αυτοί της πιο νέας γενιάς, αναζητούν πιο εναλλακτικά και niche social media, όπως είναι το Tik Tok και το Reddit. Έτσι, είναι πολύ σημαντικό να εντοπίσεις αν και το δικό σου κοινό έχει αρχίσει να μετακομίζει σε άλλα social media. Αν αυτό ισχύει για την επιχείρησή σου, τότε πρέπει απαραιτήτως να δημιουργήσεις δυνατή παρουσία και εκεί.
03. Ανάπτυξε τα Messaging App
Τα messaging app είναι τόσο διαδεδομένα που η χρήση τους πλέον έχει ξεπεράσει αυτή των SMS και των e-mail. Επιπλέον, οι χρήστες έχουν δείξει μια προτίμηση για τη χρήση των messaging app όσο αφορά την επικοινωνία τους με τις διάφορες εταιρείες. Αυτό μπορεί να γίνει εμφανές και από το CTR, το οποίο είναι μέχρι και 3 φορές μεγαλύτερο σε αυτές τις εφαρμογές από αυτό ενός παραδοσιακού email. Αν λοιπόν, σκέφτεσαι να ξεκινήσεις να αξιοποιείς τα messaging apps για την επιχείρησή σου, προσπάθησε να εντοπίσεις ποια είναι τα επικρατέστερα. Στην Ελλάδα γίνεται μεγάλη χρήση του Facebook Messenger και του Viber, οπότε αυτές οι δύο εφαρμογές πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριληφθούν στην social media στρατηγική σου.
04. Δημιούργησε Περισσότερο Περιεχόμενο σε Μορφή Βίντεο
Μια απλή περιήγηση σε κάθε κοινωνικό δίκτυο, θα σου φανερώσει τον όγκο του περιεχομένου σε μορφή βίντεο. Αυτό δεν γίνεται τυχαία, μιας και το συγκεκριμένο περιεχόμενο εμφανίζει και το μεγαλύτερο engagement rate. Οι τάσεις στα social media, δείχνουν πως το κοινό θα συνεχίσει να ζητάει και να καταναλώνει τέτοιο περιεχόμενο. Έτσι, ακόμα κι αν δεν το έχεις δοκιμάσει ακόμα, προσπάθησε να το εντάξεις στη στρατηγική σου. Αρχικά, δημιούργησε βίντεο με χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό σου, όπως είναι ένα βίντεο how-to. Μπορείς ακόμα να δημιουργήσεις βίντεο σε μορφή vlog, στην οποία θα παρουσιάζεις το προϊόν σου, αλλά με έναν πιο αυθεντικό τρόπο. Τέλος, μην ξεχνάς τα live, με τα οποία μπορείς να έρθεις σε άμεση επαφή με το κοινό σου.
05. Συμπερίλαβε το Κοινό στη Δημιουργία Περιεχομένου
Το Word of Mouth είναι μια κλασική στρατηγική marketing, η οποία όμως συνεχίζει να είναι αποδοτική. Αυτή η κλασική στρατηγική μπορεί πλέον να μεταφερθεί με έναν πιο σύγχρονο τρόπο και στα social media, μέσω του user-generated content. Προσπάθησε να δώσεις κίνητρο στο κοινό σου να φωτογραφηθεί και να φωτογραφήσει το προϊόν σου, αλλά και να το μοιραστεί στα κοινωνικά του δίκτυα. Με αυτό τον τρόπο, θα αποκτήσεις προβολή από πραγματικούς ανθρώπους που με τη σειρά τους θα πείσουν άλλους χρήστες για την ποιότητα της επιχείρησής σου.
Αν σε ενδιαφέρει να ανεβάσεις τη social media marketing στρατηγική σου σε άλλο επίπεδο, συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα για να έρθεις σε επαφή με την ομάδα της SocialMe.