Γνωρίζεις ήδη πως για να προωθήσεις το εστιατόριο σου, ειδικά μέσα στο Διαδίκτυο, είναι μια απαιτητική υπόθεση. Σε προηγούμενο άρθρο μας, σου δώσαμε χρήσιμες συμβουλές, για το πώς μπορείς να αναπτύξεις τη digital marketing στρατηγική σου το 2020. Σε αυτό το άρθρο, επανερχόμαστε στο θέμα και σου δίνουμε ακόμα πέντε χρήσιμα tips, που θα απογειώσουν το εστιατόριό σου.
01. Ανάπτυξε τα Social Media του Εστιατορίου σου
Έχεις ακούσει πολλές φορές, ότι η ψηφιακή παρουσία του εστιατορίου σου στα διάφορα social media, λειτουργεί ως η καλύτερη προώθησή σου. Παρ’όλα αυτά, δεν αρκεί μόνο να δημιουργήσεις social media για το εστιατόριο σου. Θα πρέπει να φτιάξεις ένα πρόγραμμα, βάσει του οποίου θα δημοσιεύεις στα κοινωνικά σου δίκτυα. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ποιοτικό και να τραβάει την προσοχή του κοινού σου. Εκτός από αυτό όμως, προσπάθησε να συνοδεύεις τις δημοσιεύσεις σου από φωτογραφίες και βίντεο υψηλών προδιαγραφών. Έτσι, το φαγητό του εστιατορίου σου θα αναδειχθεί, προσελκύοντας περισσότερους πελάτες.
02. Εκμεταλλεύσου την Επιρροή των Influencers
Αν θεωρείς πως το εστιατόριο σου είναι πολύ μικρό για να χρησιμοποιήσεις το influencer marketing, τότε θα πρέπει να αναθεωρήσεις. Το influencer marketing έχει γίνει κυρίαρχη τάση στα social media, επειδή ακριβώς φέρνει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Αν από την άλλη πιστεύεις ότι είναι πολύ ακριβό για σένα, τότε μπορείς να προτιμήσεις την επιλογή των Micro Influencers. Μπορεί το κοινό τους να είναι μικρότερο σε αριθμό, αλλά διαθέτουν κοινό με υψηλό engagement rate. Αυτό σημαίνει πως αν ένας Micro Influencer διαφημίσει την επιχείρησή σου, τότε το κοινό που τον εμπιστεύεται θα την επισκεφτεί.
03. Κάνε Ειδικές Προσφορές για να προσεγγίσεις το Online Κοινό
Ο χρήστης του Διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων, έχει πλέον αμέτρητες επιλογές. Έτσι λοιπόν, για να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου, θα πρέπει να προσφέρεις επιπλέον πράγματα στο κοινό σου. Μια καλή και κερδοφόρα λύση, είναι να δημιουργήσεις μια καμπάνια αποκλειστικά για τους online χρήστες, η οποία να περιλαμβάνει ορισμένες προσφορές. Οι προσφορές αυτές μπορεί να είναι μια ενδεικτική έκπτωση, κάποιο δωρεάν αναψυκτικό ή το δημοφιλές 1+1 δώρο.
04. Δημιούργησε περιεχόμενο σε Μορφή Βίντεο
Πλέον, το περιεχόμενο με το μεγαλύτερο engagement rate στα social media, είναι τα βίντεο. Σχεδόν οι μισοί χρήστες των κοινωνικών δικτύων, περνούν πάνω από μια ώρα την ημέρα παρακολουθώντας βίντεο μέσα σε αυτά. Προσοχή όμως, τα βίντεο θα πρέπει να φαίνονται επαγγελματικά και να έχουν μια ωραία αισθητική. Μια καλή ιδέα, είναι να χρησιμοποιήσεις το προσωπικό του εστιατορίου σου για σύντομα και ενημερωτικά βίντεο. Μην ξεχνάς πως στα social media, τα βίντεο θα πρέπει να είναι σύντομα, καθώς ο χρόνος προσέλκυσης του χρήστη είναι πολύ περιορισμένος και διαφέρει ανά μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
05. Συμβουλεύσου το Feedback από τις Κριτικές του εστιατορίου σου
Διάφορες εφαρμογές και ιστοσελίδες, προσφέρουν τη δυνατότητα στους πελάτες του εστιατορίου σου να αφήσουν τις κριτικές τους. Καλό θα ήταν να μην τις αγνοείς και να φροντίζεις να τις διαβάζεις όλες. Είναι μια καλή ευκαιρία για να εντοπίσεις τα θετικά της επιχείρησής σου αλλά και τα αρνητικά της. Μέσα από τις κριτικές θα διαπιστώσεις τι δουλεύει για το κοινό σου και τι όχι. Αν δεις αρνητικές κριτικές, μην αποθαρρυνθείς. Προσπάθησε να καταλάβεις τι πήγε λάθος και απάντησε ευγενικά σε αυτές. Μόλις επιλύσεις το πρόβλημα, προσκάλεσέ τον ξανά στο εστιατόριό σου, για να δείξεις πως η άποψη του πελάτη μετράει για σένα.
Αυτές είναι μερικές ακόμα χρήσιμες συμβουλές για την ανάπτυξη του digital marketing του εστιατορίου σου. Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα για μια δωρεάν αξιολόγηση των social media accounts σου. Οι ειδικοί της SocialMe, θα επικοινωνήσουν το συντομότερο δυνατόν μαζί σου με τις καλύτερες λύσεις για την επιχείρησή σου.