Για να αναπτυχθεί η επιχείρησή σου δεν αρκεί μόνο να έχεις μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία. Θα πρέπει να προσελκύεις το κοινό, ώστε να επισκέπτεται την ιστοσελίδα σου και να περνάει χρόνο μέσα σε αυτήν. Αυτό το κρίνεις από το ποσοστό του bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης κατά την πρώτη είσοδο) που βρίσκεις στα analytics. Αν βλέπεις ότι αυτό το ποσοστό είναι πολύ μεγάλο, σημαίνει πως οι χρήστες εισέρχονται στην ιστοσελίδα σου, αλλά δεν αφιερώνουν καθόλου χρόνο, μέσα σε αυτήν.
Σε αυτό το άρθρο, σου δίνουμε χρήσιμες συμβουλές, για το πώς να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου, αλλά και για το πώς να κρατήσεις αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού σου.
#01 Βελτιστοποίησε τα Κείμενα σου για το SERP
Ένα από τα αρχικά και ποιο σημαντικά κομμάτια για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου είναι το SERP (search engine ranking page) . Αν εμφανίζεται η ιστοσελίδα σου στα πρώτα αποτελέσματα μιας αναζήτησης, τότε σίγουρα θα παρατηρήσεις αυξημένη κίνηση. Για να το κάνεις αυτό, καλό θα ήταν να βελτιστοποιείς τα κείμενά σου, σύμφωνα με μια λέξη κλειδί. Αν θες να το πας ένα βήμα παραπέρα, προτίμησε μία φράση κλειδί.
Επίσης, σε κάθε δημοσίευση στην ιστοσελίδα σου καλό θα ήταν να βελτιστοποιείς τον τίτλο και την περιγραφή του. Ο τίτλος πρέπει να είναι πιασάρικος και περιγραφικός. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να περιλαμβάνει τη λέξη κλειδί σου. Καλό θα ήταν να έχει μήκος 50-60 χαρακτήρες. Η περιγραφή επίσης, θα πρέπει να περιλαμβάνει τη λέξη κλειδί σου και να είναι περιγραφική. Το ιδανικό μήκος της είναι 155-160 χαρακτήρες.
#02 Ξεκίνα μια Καμπάνια Google Ads
Παράλληλα όμως, με την ενίσχυση του SEO, καλό θα ήταν να ξεκινήσεις και μια καμπάνια Google Ads. Αυτά τα δύο μαζί θα σου φέρουν πολύ καλά αποτελέσματα. Μην ξεχνάς βέβαια, πως για το Google Ads θα χρειαστεί να αφιερώσεις χρόνο και κόπο για καθημερινή έρευνα και προσαρμογή των διαφημίσεων. Αν κάτι τέτοιο σε δυσκολεύει, επικοινώνησε με την ομάδα της SocialMe, για να λάβεις τη βοήθεια, που χρειάζεσαι.
#03 Δημιούργησε Ποικιλία Περιεχομένου
Όταν θες να προσεγγίσεις περισσότερο κόσμο στην ιστοσελίδα σου θα πρέπει να δημοσιεύεις συχνά περιεχόμενο. Παρ’ όλα αυτά, προσπάθησε να μην είναι κάθε άρθρο σου στο ίδιο μοτίβο. Δημιούργησε αναρτήσεις για συγκεκριμένα προϊόντα σου, μετά δημοσίευσε ένα άρθρο γενικά για τη βιομηχανία σου και στη συνέχεια ακολούθησε με ένα βίντεο. Με αυτόν τον τρόπο κρατάς το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο θα θέλει να επιστρέψει στην ιστοσελίδα σου.
#04 Ανακάλυψε το Guest Blogging
Ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος για να προσεγγίσεις καινούργιο κοινό είναι να γράψεις ένα κείμενο που θα μπει σε κάποιο blog. Με αυτό τον τρόπο, προσφέρεις την αυθεντία και τις γνώσεις σου, ενώ δημιουργείς και backlink για την ιστοσελίδα σου. Με τον ίδιο τρόπο, μπορείς κι εσύ να προσκαλέσεις άλλους bloggers να γράψουν δικά τους άρθρα στη δική σου ιστοσελίδα.
#05 Χρησιμοποίησε Εσωτερικά Links της Ιστοσελίδας σου
Μπορεί να ακολουθείς κατά γράμμα τους κανόνες για σωστή δημιουργία ενός blog post. Όμως, μην ξεχνάς να βάζεις μέσα στο κείμενό σου και link, τα οποία παραπέμπουν σε παλαιότερα άρθρα σου. Έτσι, δίνεις καινούργια πνοή στο παλιό σου περιεχόμενο και οι χρήστες αποκτούν επιπρόσθετη γνώση.
#06 Μετάφρασε τη Σελίδα σου σε Δεύτερη Γλώσσα
Το Διαδίκτυο έχει το σημαντικό πλεονέκτημα ότι δεν έχει γεωγραφικούς περιορισμούς. Έτσι, καλό θα ήταν να μεταφράσεις την ιστοσελίδα σου σε μία δεύτερη γλώσσα, συνήθως στα Αγγλικά. Κάτι τέτοιο θα σου επιτρέψει να φτάσεις κοινό εκτός συνόρων.
Bonus: Ανακάλυψε το SMS Marketing
Ένας ακόμα τρόπος για να φτάσεις μεγαλύτερο κομμάτι υποψήφιων πελατών είναι μέσω του SMS marketing. Έτσι, μια λίστα από ανθρώπους θα λάβει ένα προωθητικό γραπτό μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο, στο οποίο θα περιλαμβάνεται και το link της ιστοσελίδας σου.
Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας, για μια δωρεάν εκτίμηση της ιστοσελίδας σου, άμεσα.