Η επιτυχία στο digital marketing δεν είναι θέμα τύχης. Γνωρίζοντας τα βήματα που πρέπει να κάνεις, μπορείς να δημιουργήσεις μια στρατηγική που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σου και φέρνει αποτελέσματα. Για παράδειγμα, η συνέπεια είναι ένα απ’ τα μυστικά που ενισχύουν τις ενέργειές σου.
Σ’ αυτό το άρθρο, θα σου εξηγήσουμε ένα-ένα τα βήματα που θα σε φέρουν πιο κοντά στην επιτυχία. Εάν τα ακολουθήσεις, θα δεις την digital marketing στρατηγική σου ν’ απογειώνεται.
Βήμα 1 – Αξιολόγηση της Υπάρχουσας Στρατηγικής
Το πρώτο βήμα για να έχεις μια επιτυχημένη digital marketing στρατηγική είναι να μελετήσεις ενδελεχώς τα αποτελέσματα που έχει η τρέχουσα στρατηγική σου. Μ’ αυτήν τη διαδικασία θα βρεις τις ενέργειες που αποδίδουν κι αυτές που αποτυγχάνουν. Έτσι, θ’ αναδειχθούν οι ανάγκες που έχεις και θα καταφέρεις να τις ικανοποιήσεις. Για παράδειγμα, μπορεί να παρατηρήσεις ότι το on-page SEO σου είναι αποτελεσματικό και θα πρέπει να δεις ποιες τεχνικές θα πρέπει να αξιοποιήσεις για να το βελτιστοποιήσεις.
Βήμα 2 – Καθορισμός των Στόχων
Ο καθορισμός των στόχων είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι κάθε στρατηγικής, είτε θες να δημιουργήσεις ένα business plan, ένα marketing plan, ένα content marketing plan ή ακόμα και μια μεμονωμένη καμπάνια. Όταν γνωρίζεις τι προσπαθείς να πετύχεις, τότε οι ενέργειές σου έχουν συνοχή και σε βοηθούν να παραμείνεις στο σωστό δρόμο. Επιπλέον, ο στόχος καθορίζει και το ποσοστό της επιτυχίας της στρατηγικής σου.
Για παράδειγμα, μια καμπάνια στα social media μπορεί να στοχεύει στην αύξηση του engagement κι όχι στη δημιουργία πωλήσεων. Σ’ αυτήν την περίπτωση, θες να δεις τον αριθμό των likes, shares, comments και saves, κι όχι το conversion rate.
Βήμα 3 – Δημιουργία Νέας Στρατηγικής
Έχοντας εντοπίσει τις αδυναμίες της τρέχουσας στρατηγικής σου και έχοντας καθορίσει τους στόχους σου, είσαι πλέον σε θέση να σχεδιάσεις τη νέα στρατηγική σου. Λάβε όλα τα σχετικά στοιχεία υπόψη για να εντοπίσεις τις καλύτερες στρατηγικές για την περίπτωσή σου. Σ’ αυτό το σημείο, μπορείς να συμπεριλάβεις και λεπτομέρειες σχετικά με το περιεχόμενο και την αισθητική που θες.
Βήμα 4 – Παραγωγή και Δημοσίευση Περιεχομένου
Το επόμενο βήμα είναι η υλοποίηση της στρατηγικής. Για παράδειγμα, μπορεί να έχεις αποφασίσεις να δημοσιεύεις πιο συστηματικά στο blog της ιστοσελίδας σου, ν’ ασχοληθείς περισσότερο με τα social media, να στέλνεις newsletters, ή να δοκιμάσεις διαφημίσεις. Κάθε στρατηγική έχει τους δικούς της κανόνες, κι έτσι θα πρέπει να δημιουργήσεις και το αντίστοιχο περιεχόμενο.
Βήμα 5 – Προώθηση του Περιεχομένου
Ένα μεγάλο κομμάτι του digital marketing είναι η προώθηση του περιεχομένου που δημοσιεύεις. Το SEO είναι μια τεχνική που σου επιτρέπει να έχεις οργανικά αποτελέσματα, αν και θέλει χρόνο για να ξεκινήσει ν’ αποδίδει. Όταν θες άμεσα αποτελέσματα, τότε οι διαφημίσεις στο Google και τα social media είναι εξαιρετικά βοηθητικές.
Βήμα 6 – Βελτιστοποίηση της Στρατηγικής
Η δημιουργία της στρατηγικής δεν είναι μια διαδικασία με αρχή, μέση και τέλος. Αντιθέτως, απαιτεί συνεχή μελέτη των αποτελεσμάτων με στόχο τη βελτιστοποίησή της. Γι’ αυτό και το τελευταίο βήμα είναι η πραγματοποίηση διορθωτικών κινήσεων. Μάλιστα, αυτή είναι μια διαδικασία που πρέπει να συνεχίσεις να κάνεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Εμπιστεύσου την ομάδα της SocialME για την digital marketing στρατηγική σου. Είμαστε πάντα άμεσα διαθέσιμοι για να λύσουμε τις απορίες σου και να δημιουργήσουμε καμπάνιες που αποδίδουν. Επικοινώνησε μαζί μας για να μάθεις περισσότερα!