Τα τελευταία χρόνια, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει κερδίσει έδαφος. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα και στον αριθμό των e-shops που εμφανίζονται καθημερινά στην αγορά.
Εάν έχεις δημιουργήσει το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα, τότε θα γνωρίζεις πως έχει αρκετές δυσκολίες. Εάν όμως, βρίσκεσαι ακόμα στη σκέψη να δημιουργήσεις ένα, τότε σου έχουμε συγκεντρώσει τα μυστικά που οι περισσότεροι επιχειρηματίες θα ήθελαν να γνώριζαν από πριν.
#1 Δεν Είναι Όλα τα Πακέτα Φιλοξενίας το Ίδιο
Το web hosting είναι απαραίτητο για τη δημιουργία ενός e-shop. Ωστόσο, η απόφασή σου δε θα πρέπει να είναι βιαστική ή να βασιστεί μόνο στον οικονομικό τομέα. Αντιθέτως, θα πρέπει να μελετήσεις και να συγκρίνεις τα πακέτα φιλοξενίας για να βρεις αυτό που ταιριάζει στην περίπτωσή σου. Κάθε εταιρεία και πλατφόρμα σου δίνει και διαφορετικές δυνατότητες, κι έτσι, ενδεχομένως κάποιο να είναι λίγο καλύτερο απ’ τα υπόλοιπα.
#2 Υπάρχουν Πολλές Διαφορετικές Σχεδιαστικές Προσεγγίσεις
Το web design είναι ακόμα ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την επιτυχία ενός e-shop. Πλέον, υπάρχουν τόσες πολλές σχεδιαστικές προσεγγίσεις που μπορείς εύκολα να κάνεις το όραμά σου πραγματικότητα. Φυσικά, ο web designer σου μπορεί να σε συμβουλεύσει για τις τάσεις που κυριαρχούν αυτήν τη στιγμή στην αγορά. Η SocialMe ενημερώνεται για κάθε καινούργια εξέλιξη για να σου εγγυηθεί το πιο καλαίσθητο και μοντέρνο αποτέλεσμα.
#3 Η Διαχείριση του E-shop Είναι Χρονοβόρα Διαδικασία
Πολλοί ιδιοκτήτες e-shop νομίζουν πως δε θα χρειαστεί να ξοδεύουν πολύ χρόνο στη διαχείριση του καταστήματός τους. Η αλήθεια όμως, είναι ότι πρόκειται για μια διαδικασία που θέλει ν’ αφιερώσεις καθημερινά χρόνο. Ενδεικτικά, θα πρέπει να ενημερώνεις τα προϊόντα και τ’ αποθέματά τους. Επιπλέον, θα πρέπει να διαχειρίζεσαι τις νέες παραγγελίες, αλλά και ν’ απαντάς στα μηνύματα των πελατών.
#4 Δεν Μπορείς να Είσαι Σίγουρος πού θα Βρεις το Κοινό σου
Το Διαδίκτυο είναι αχανές και ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Πλέον, κάθε χρήστης βρίσκει καθημερινά έναν τεράστιο αριθμό e-shops που διεκδικούν την προσοχή του. Γι’ αυτό και θα πρέπει να επενδύσεις στη δημιουργία μιας ισχυρής online παρουσίας για το κατάστημά σου. Κάτι τέτοιο προϋποθέτει την ανάπτυξη μιας SEO στρατηγικής, αλλά και τη δημιουργία λογαριασμών σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
#5 Η Παρουσία σου στα Social Media Επηρεάζει την Επιτυχία του E-shop σου
Ένα λάθος που κάνουν πολλά e-shops είναι να δημιουργούν λογαριασμούς στα social media, αλλά να μην ασχολούνται καθόλου μ’ αυτά. Εάν θέλεις να προσεγγίσεις τους σωστούς χρήστες, θα πρέπει να βρεις κι έναν τρόπο να τους μιλήσεις. Αφιέρωσε χρόνο στη δημιουργία ποιοτικών δημοσιεύσεων με θεματολογία που ν’ αφορά το συγκεκριμένο κοινό σου. Όσο περισσότερο αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα των δημοσιεύσεων και του e-shop σου, τόσο περισσότερες θα είναι και οι πωλήσεις σου.
#6 Κάθε Στρατηγική Προώθησης Πρέπει να Έχει Ένα Συγκεκριμένο Στόχο
Πολλές φορές οι στρατηγικές προώθησης που ακολουθείς ενδέχεται να μη σου φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχεις ένα συγκεκριμένο στόχο και οι ενέργειές σου δεν επικεντρώνονται στην επίτευξή του. Όταν ξεκινήσεις να θέτεις ξεκάθαρους στόχους, θα παρατηρήσεις μια γενικότερη βελτίωση στα αποτελέσματα των εγχειρημάτων σου.
Παρά τις προκλήσεις, ένα e-shop σου προσφέρει πολλές ευκαιρίες για εξέλιξη. Επικοινώνησε με τη SocialMe για να κάνεις σίγουρα βήματα προς την επιτυχία.