Η επιτυχία της επιχείρησής σου εξαρτάται από διάφορα στοιχεία, όπως είναι το brand loyalty, που σου εγγυάται ότι οι πελάτες της θα συνεχίσουν να τη προτιμούν. Ένας από τους τρόπους για να το καταφέρεις αυτό είναι μέσα από ένα branding που εκτείνεται σε κάθε πτυχή της.
Τα στοιχεία του branding δίνουν προσωπικότητα στην επιχείρησή σου, κι έτσι μπορούν να υποστηρίξουν το όραμά σου. Για παράδειγμα, το επιτυχημένο branding ενός καφέ μπορεί να τονίσει το πάθος σου για τον καφέ, κι έτσι να προσελκύσεις τους κατάλληλους πελάτες. Ωστόσο, για να καταφέρεις να περάσεις την επιθυμητή εικόνα στο κοινό σου, θα πρέπει να αξιοποιήσεις και την ιστοσελίδα σου.
Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις πώς θα ενσωματώσεις τα στοιχεία του branding στην ιστοσελίδα σου, για να ενισχύσεις την εικόνα της επιχείρησής σου.
#1 Θυμήσου τις Βασικές σου Αρχές
Όπως σου αναφέραμε παραπάνω, το branding αποτελείται από όλα τα στοιχεία που διαμορφώνουν την εικόνα της επιχείρησής σου. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να εκφράζουν τα όνειρα και το πάθος σου. Όταν έχεις δημιουργήσει ένα branding που σε εκφράζει, ενσωμάτωσέ το και στην ιστοσελίδα σου. Κάθε επισκέπτης της πρέπει να μπορεί να καταλάβει τι πρεσβεύεις με μια μόνο ματιά, κι έτσι να μπορεί να κρίνει αν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου του ταιριάζουν.
#2 Χρησιμοποίησε μια Κοινή Χρωματική Παλέτα
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσεις θα εντυπωθούν στο μυαλό των πελατών σου. Έτσι, είναι πολύ σημαντικό να διατηρήσεις μια συνεκτική χρωματική παλέτα στο λογότυπο, τα έντυπα, τις συσκευασίες, αλλά και στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σου. Μάλιστα, η ίδια χρωματική παλέτα θα πρέπει να είναι εμφανής και σε κάθε επιμέρους σελίδα, όπως στη σελίδα About Us και στη σελίδα προϊόντος. Με αυτόν τον τρόπο, ο επισκέπτης θα γνωρίζει ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεται.
#3 Μετέτρεψε την Πλοήγηση σε Στοιχείο του Branding σου
Ακόμα ένας τρόπος για να κάνεις το branding σου μέρος του web design είναι να το χρησιμοποιήσεις για να διαμορφώσεις την πλοήγηση στην ιστοσελίδα. Αν, για παράδειγμα, θέλεις να δημιουργήσεις μια ιστοσελίδα για το ιατρείο ή την κλινική σου, τότε μια πιο λιτή και κλασική πλοήγηση ταιριάζει με το brand σου. Ωστόσο, αν έχεις μια επιχείρηση που απευθύνεται σε ένα κοινό, μπορείς να τολμήσεις πιο πρωτοποριακές τεχνικές, όπως κινούμενα γραφικά και αναδιπλούμενα μενού.
#4 Δημιούργησε Περιεχόμενο Σχετικό με το Brand Image σου
Η ιστοσελίδα που θα δημιουργήσεις για την επιχείρησή σου περιλαμβάνει και κάποια κείμενα που παρουσιάζουν το όραμά σου. Επιπλέον, μπορεί να χρειαστεί να δημοσιεύσεις κάποια βίντεο ή άρθρα στο blog της ιστοσελίδας. Σε κάθε περίπτωση, η θεματολογία και το ύφος που θα υιοθετήσεις θα πρέπει να είναι σύμφωνα με το branding που έχεις ήδη αναπτύξει. Το κλειδί της επιτυχίας είναι η συνοχή του περιεχομένου σου με το γενικό μήνυμα που θέλεις να περάσεις.
#5 Υιοθέτησε μια Θεματική για τις Εικόνες που Χρησιμοποιείς
Το ίδιο σημαντικό με το περιεχόμενο που δημοσιεύσεις είναι και οι εικόνες που θα χρησιμοποιήσεις. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, οι εικόνες είναι πιο αποτελεσματικές στο να περάσουν το μήνυμα που θέλεις. Για παράδειγμα, οι κατάλληλες εικόνες θα αναδείξουν το ξενοδοχείο σου ως τον καλύτερο προορισμό για ξεκούραση, χωρίς να χρειαστεί να το περιγράψεις με λόγια.
#6 Πρόσθεσε το Logo σου σε Εμφανή Σημεία
Το λογότυπο της επιχείρησής σου είναι το κεντρικό κομμάτι του branding της, μιας και είναι αυτό που συναντούν οι πελάτες σου πιο συχνά. Αυτός είναι και ο λόγος που θα πρέπει να το ενσωματώσεις μέσα στην ιστοσελίδα σου σε εμφανή σημεία. Μια καλή τακτική είναι να το χρησιμοποιείς πάνω στις εικόνες που συνοδεύουν το περιεχόμενό σου.
Το branding είναι μια διαδικασία, που θα εδραιώσει την επιχείρησή σου στο μυαλό των πελατών σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τη SocialMe και να αναπτύξεις ένα άμεσα.