Οι αλλαγές το 2020 θα δημιουργήσουν αρκετό άγχος στις επιχειρήσεις, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού και των νέων τεχνολογιών στο Digital Marketing. Ολοένα και νεότερες τακτικές marketing εισάγονται στην αγορά με την AI (artificial intelligence) και τις νέες τεχνολογίες να δίνουν νέες προοπτικές. Η εξειδίκευση στο Digital Marketing αρχίζει να γίνεται απαραίτητη για κάθε επιχείρηση.
Πλέον, οι εξειδικευμένοι Marketers γίνονται απαραίτητοι αν θέλεις η επιχείρηση να διατηρήσει τη θέση που έχει και ν’ αναπτυχθεί περισσότερο.
Σ’ αυτό το άρθρο θα δούμε τις πιο αποτελεσματικές τακτικές, στις οποίες αξίζει να επενδύσεις το 2020, ώστε να αυξήσεις τα κέρδη σου.
1) Βρες εναλλακτικούς τρόπους για Inbound Links από τα συνηθισμένα Guest Post
Προφανώς το SEO είναι σημαντικό, αλλά γίνεται όλο και πιο δύσκολο κάθε χρόνο. Η Google ετοιμάζει μια μεγάλη αλλαγή αλγορίθμου το Μάρτιο του 2020, η οποία θα μειώσει την αξία των guest posts στο search ranking. Συνεπώς, αν η SEO στρατηγική σου βασίζεται 100% σε guest posts καλό θα είναι να εξετάσεις εναλλακτικές επιλογές ή να επενδύσεις αλλού ένα μέρος των πόρων σου.
2) Επένδυσε σε μια πρωτογενή έρευνα
Όπως αναφέραμε ήδη, τα guest posts θα μειώσουν τη δυναμική σου στο SEO. Μια απάντηση, για να κερδίσεις περισσότερα inbound links, είναι η πρωτογενής έρευνα. Επένδυσε σε μια έρευνα, που έχει αξία για τον κλάδο σου. Σου δίνει τη δυνατότητα να μοιραστείς ποιοτικό περιεχόμενο στα digital funnels σου. Το κοινό θ’ αλληλοεπιδράσει, θα μοιραστεί και θα συζητήσει την έρευνα σου. Φυσική συνέπεια είναι να ενισχύσεις το Traffic στη σελίδα σου και κατ’ επέκταση να ενισχύσεις το search ranking σου στη Google.
3) Επικεντρώσου σε Keywords 2-3 λέξεων
Οι ημέρες των μακροσκελών keywords στο SEO είναι σχεδόν απαρχαιωμένες πλέον. Η Google έχει αναθεωρήσει τον αλγόριθμό της, καθώς πολλά παρόμοια μακροσκελή keywords δεν θα μιλήσουν για παρόμοια πράγματα. Πλέον τα Keywords, που στοχεύεις στα άρθρα σου, είναι καλό να περιορίζονται στις 1 με 2 λέξεις. Για παράδειγμα, τα προηγούμενα χρόνια ένα ανταγωνιστικό keyword θα ήταν το εξής: «Κάθε πόσα χρόνια έχουμε έκλειψη ηλίου;». Πλέον, στο ίδιο άρθρο το Keyword που θα προτείναμε θα ήταν «έκλειψη ηλίου».
4) Χρησιμοποίησε Chatbots για Lead Generation
To 67% των πελατών παγκοσμίως, ήρθε σε επαφή και χρησιμοποίησε κάποιο chatbot το 2019. Τα chatbots θεωρούνται μια από τις πιο αποδοτικές και υποσχόμενες τακτικές Marketing. Αν και η εξυπηρέτηση από ένα πραγματικό άνθρωπο προτιμάται από τους καταναλωτές, οι γρήγορες απαντήσεις και η αμεσότητα του chatbot το έχουν καταστήσει απαραίτητο. Όσο η τεχνολογία των Chatbots εξελίσσεται, θα γίνεται ολοένα και πιο αναπόσπαστο κομμάτι σε πολλούς τομείς μέσα στην επιχείρηση. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για τα Chatbots στο άρθρο μας: “Συμβουλές Marketing για το πώς να χτίσετε ένα Messenger Chatbot”.
5) Δημιούργησε εκπαιδευτικά Video, για να αυξήσεις το Ranking σου στο Youtube
Παλιότερα οι περισσότερες εταιρείες δημιουργούσαν μικρά video ως εταιρικές παρουσιάσεις. Αυτά τα video λειτουργούσαν ουσιαστικά ως διαφήμιση για την εταιρεία και σταδιακά έχασαν το ενδιαφέρον τους. Σε έναντόσο ποικιλόμορφο κόσμο, όπως είναι το Youtube, χρειάζεται να προσφέρεις περιεχόμενο, που πραγματικά θα ενδιαφέρει το κοινό σου. Πώς δημιουργείς κάτι που το ακροατήριό σου χρειάζεται και θέλει να παρακολουθήσει; Συνήθως, για να το καταφέρεις αυτό, χρειάζεσαι εκπαιδευτικά ή διασκεδαστικά Video, που μαγνητίζουν το κοινό σου και τους προσφέρει μια χρήσιμη πληροφορία ή τους ψυχαγωγεί.
6) Επένδυσε ακόμα περισσότερο στο Remarketing
Αρχικά, μπαίνοντας στο 2020 δεν νοείται μια εταιρεία, που θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της, να μην έχει αναπτύξει στρατηγικές Remarketing. Με το νέο χρόνο, χρειάζεται να επενδύσεις ακόμα περισσότερο στο Remarketing, καθώς είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές τακτικές marketing αυτήν την στιγμή. Το να προσελκύεις άτομα στην ιστοσελίδα σου, τις περισσότερες φορές σημαίνει ότι δε θα αγοράσουν τα προϊόντα σου. Μέσω του Remarketing μπορείς να προσωποποιήσεις τα μηνύματα σου και να απευθυνθείς πιο στοχευμένα στους εν δυνάμει πελάτες σου. Θα παρατηρήσεις ότι θα αυξήσεις δραματικά τα ποσοστά των μετατροπών «επισκέψεων σε πωλήσεις». Αν δεν γνωρίζεις πώς να τρέξεις μια τέτοια τακτική, έχεις τους ειδικούς της SocialMe, για να σε βοηθήσουν!
Είσαι έτοιμος να υποδεχτείς το 2020; Έχεις προετοιμαστεί κατάλληλα;
Επικοινώνησε μαζί μας κι αύξησε τις πωλήσεις σου, υλοποιώντας τις καλύτερες στρατηγικές Marketing.