Το social media marketing αποτελεί πλέον έναν από τους πιο αποδοτικούς τρόπους προώθησης της επιχείρησης και του e-shop σου. Έτσι, θα πρέπει να σχεδιάσεις προσεκτικά τα βήματά σου στα κοινωνικά δίκτυα, για να προσεγγίσεις όσους περισσότερους χρήστες γίνεται.
Ωστόσο, το Ίντερνετ αποτελεί ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως οι τάσεις αλλάζουν, με γρήγορους ρυθμούς. Για να καταφέρεις να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά, θα πρέπει να παρακολουθείς τί αρέσει στο κοινό σου και πώς μπορείς να το ενσωματώσεις στη στρατηγική σου. Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψεις τις τελευταίες τάσεις στο social media marketing.
#1 Το Live Streaming είναι το Απόλυτο μέσο του Influencer Marketing
Το social media marketing μπορεί να γίνει πολύ αποδοτικό, με την αξιοποίηση του influencer marketing. Φυσικά, η επιτυχία κρίνεται από την επιλογή του κατάλληλου influencer για την επιχείρησή σου, αλλά και για το στόχο που έχεις θέσει. Το 2021 το influencer marketing θα συνεχίσει να κυριαρχεί στα κοινωνικά δίκτυα, με ακόμα περισσότερους χρήστες να εμπιστεύονται τους influencers. Μάλιστα, ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία, που θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο το engagement, είναι το live streaming.
#2 Μεγαλύτερη Σημασία στην Οικολογία και στη Βιωσιμότητα
Τα τελευταία χρόνια, η οικολογία αποτελεί ένα από τα κυριότερα ζητήματα, που απασχολούν όλο και περισσότερους ανθρώπους. Η συγκεκριμένη ευαισθητοποίηση ωθεί τους καταναλωτές να αναζητούν επιχειρήσεις, που έχουν υιοθετήσει τη συγκεκριμένη προσέγγιση. Έτσι, αν θέλεις να τονίσεις την εικόνα της επιχείρησής σου, το 2021 είναι η καλύτερη χρονιά, για να το κάνεις. Ακολούθησε τους κανόνες, που θα αναδείξουν την οικολογική φιλοσοφία της επιχείρησής σου και σχεδίασε την αντίστοιχη social media marketing στρατηγική.
#3 Οι Πωλήσεις μέσω Social Media θα Αυξηθούν
Τα Facebook Shops, το Instagram Shopping, αλλά και τα Pinterest Shops, έχουν αλλάξει τα δεδομένα στα κοινωνικά δίκτυα. Πλέον, παράλληλα με το e-shop σου, μπορείς να κάνεις πωλήσεις, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Όλα τα παραπάνω εργαλεία επιτρέπουν στους χρήστες να αγοράσουν προϊόντα, χωρίς να χρειαστεί να φύγουν από τις αγαπημένες τους πλατφόρμες. Αυτή η τάση έχει κάνει τις ηλεκτρονικές αγορές ακόμα πιο εύκολες και είναι ακόμα μια λύση, που πρέπει να υιοθετήσεις το 2021.
#4 Οι Επιχειρήσεις Πρέπει να Ασχοληθούν και με Κοινωνικά Θέματα
Πλέον, οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων θέλουν να ακολουθούν επιχειρήσεις που έχουν προσωπικότητα και άποψη. Η οικολογία, που αναφέραμε παραπάνω, είναι ένα στοιχείο που δίνει χαρακτήρα σε μια επιχείρηση. Παράλληλα όμως, μπορείς να ενισχύσεις την εικόνα της επιχείρησής σου με τη συμμετοχή σου στο διάλογο για διάφορα κοινωνικά θέματα. Με αυτόν τον τρόπο, θα προσδώσεις στην επιχείρησή σου ένα ανθρώπινο πρόσωπο, πράγμα πολύ σημαντικό για να την αναδείξεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
#5 Το User-Generated Content θα Συνεχίσει να Ενισχύει το Engagement
Το user-generated content είναι μια από τις κυρίαρχες τάσεις στα social media τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις, το συγκεκριμένο περιεχόμενο θα συνεχίσει να αποτελεί ένα σίγουρο τρόπο για ενίσχυση του engagement των δημοσιεύσεών σου. Την ίδια στιγμή, το user-generated content είναι ιδανικό για να ενισχύσεις το brand recognition, μιας και η επιχείρησή σου θα πρωταγωνιστήσει σε δημοσιεύσεις χρηστών. Για να το αξιοποιήσεις, μη διστάσεις να ζητήσεις από τους ακόλουθούς σου να δημιουργήσουν σχετικό περιεχόμενο, το οποίο μετά θα αναδημοσιεύσεις.
#6 Τα Stories θα Αποκτήσουν Πρωταγωνιστικό Ρόλο
Τα Stories αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο στα κοινωνικά δίκτυα, μιας και όλο και περισσότεροι χρήστες τα προτιμούν. Η τάση αυτή θα συνεχίσει να γίνεται όλο και πιο ισχυρή, εφόσον η δημοτικότητά τους θα αυξάνεται. Δεν είναι τυχαίο που όλο και περισσότεροι influencers τα χρησιμοποιούν ως ακόμα ένα μέσο, για να δημοσιεύουν περιεχόμενο. Σε κάθε περίπτωση, χρησιμοποίησέ τα για να αυξήσεις το engagement του λογαριασμού σου.
Το social media marketing είναι πλέον απαραίτητο για κάθε επιχείρηση. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe και να μάθεις ποια θα πρέπει να είναι τα επόμενα βήματά σου.